Klingel.nlBeoordelingen

A.J. Janse

Beoordelingen voor Klingel.nl

4.33 / 5.00

4.407 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Klingel.nl

1 dag geleden
De levering via DHL was erg slecht. Terwijl ik thuis was is het pakket afgegeven bij de buren zonder een bericht achter te laten en via track en tracé gewoon te melden dat het pakket was afgeleverd. En dit was niet de eerste keer. Misschien is een ander bedrijf voor levering een optie?

Zojuist
Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Klingel
Vaak lange levertijd, deel leveringen, hoge verzendkosten. Kwaliteit/ prijs verhouding; niet alles in verhouding

Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Klingel
Vind de jurken erg mooi voor die prijs. Alleen dat ik moet bestellen boven de 45 euro anders lukt het niet om iets te bestellen bij jullie. Gevolgen, ik ga nu regelmatig naar U concurrent. Waar het wel kan beneden de 45 euro.

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback over de minimale bestelwaarde. Er is inderdaad gekozen om een minimale bestelwaarde te hanteren om onze service en dienstverlening te waarborgen. Indien u hier vragen over heeft kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, team Klingel
Goed en snel maar.

Dank u wel. Met vriendelijke groet, team Klingel
Ik doe daar niet aan mee

Antwoord van Klingel.nl
Toch bedankt dat u een beoordeling heeft geplaatst. Met vriendelijke groet, team Klingel
teveel gestuurde goederen, dus voor ons problemen met terugsturen. over het algemeen wel prima.

1 week geleden
Bedankt voor uw score en feedback! Met vriendelijke groet, team Klingel.
Nog steeds tevreden

1 week geleden
Top! Hartstikke bedankt! Met vriendelijke groet, team Klingel.
Alles is goedgegaan.

Fijn om te lezen. Met vriendelijke groet, team Klingel
1 week geleden
nog geen geld retour gestuurd gekregen is op 27-01-2020 toegezegd dat binnen 10 dage alles in orde zou zijn. niet dus.

1 week geleden
We zien dat u hierover contact heeft opgenomen. Uw vraag wordt behandeld door de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, team Klingel
Er werd gezegd binnen 3 werkdagen, maar dat gebeurde pas na 1 week, na mijn telefoontje., jammer

1 week geleden
Onze excuses voor de vertraging. We wensen u veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, team Klingel
geen

2 Truien, matige kwaliteit.

2 weken geleden
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen! Met vriendelijke groet, team Klingel.
wil niet toelichten

2 weken geleden
Dat is niet verplicht. Toch erg bedankt! Met vriendelijke groet, team Klingel.
Ik vind het vest wel goed, maar vindt het wel teleurstellend dat het een paar dagen later voor de helft van de prijs werd verkocht en dat voor een goede klant.

2 weken geleden
Wij kunnen ons goed voorstellen dat dit niet prettig is. U kunt hierover altijd contact opnemen met onze klantenservice via 010-4479800 of via service@klingel.nl. Wij willen u bedanken voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, team Klingel.
3 weken geleden
Ik heb 2 keer vitrages besteld. Ik vind opmerkelijk 2 keer zijn niet goed gegaan. De eerste vitrage was met bruine vlekken op onder midden van het vitrage en de tweede de stof op de midden van het vitrage was er verrijkt ( licht beschadig). Nu twijfel ik om weer te bestellen.

3 weken geleden
We kunnen ons voorstellen dat dit niet prettig is. We raden aan om de klachten op de pakbon te melden zodat de vitrages naar onze kwaliteitscontrole gaan in het magazijn. Onze excuses hiervoor. U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice hierover zodat wij kunnen kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, team Klingel
3 weken geleden
Kan de levering niet sneller?

3 weken geleden
Bedankt voor uw score en feedback! Met vriendelijke groet, team Klingel.
De laatste tijd teveel synthetische kleding. Meer viscose is aan te bevelen

materiaal viel tegen

3 weken geleden
Dat is jammer om te lezen! Binnen 14 dagen mag het altijd geretourneerd worden. Met vriendelijke groet, team Klingel
3 weken geleden
Jurk heeft te zware knopen hangt daarom aan de voorzijde langer en is volgens mij ook niet lekker op je been.

3 weken geleden
Dat is jammer om te lezen! Het mag altijd geretourneerd worden binnen twee weken. Met vriendelijke groet, team Klingel.
3 weken geleden
communicatie zou een stuk beter kunnen als er een wachttijd is laat het dan even weten dat het artikel weer op voorraad is dan had ik dat niet opnieuw besteld nu krijg ik twee dezelfde artikelen opgestuurd de afhandeling van mijn retourzending is prima

3 weken geleden
Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Klingel.