Klingel.nl

Online dames- en herenmode, schoenen en meer...

Mail Order Finance GmbH
Rivium 1e straat 72
2909 LE  Capelle aan den IJssel

A.J. Janse

Beoordelingen voor Klingel.nl

4.32 / 5.00

3.486 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 3.486 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over Klingel.nl

Beloftes zijn mooier dan de werkelijkheid zie reactie op verjaardagsgift.

moest veertien dagen bijna op mijn bestelling wachten.. nu komt de tweede zending er aan met de zelfde artikelen . die stuur ik terug als ik die ontvangen heb.

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback! Met vriendelijke groet, team Klingel.
2 artikelen besteld en 1 teruggestuurd. Vooruitbetaald maar tot nu toe is het bedrag nog steeds niet teruggestort.

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. Als u vragen heeft over uw retour kunt u altijd contact met ons opnemen via service@klingel.nl of via 010-4479800. Met vriendelijke groet, team Klingel.
Kleding valt iedere keer weer tegen. Niet alleen bij klingel.

Antwoord van Klingel.nl
Spijtig om te lezen dat de artikelen niet naar wens waren. Desondanks willen wij u wel bedanken voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, team Klingel.
De levering laat een kleine week op zich wachten. Een product retour zenden is omslachtig omdat het naar een speciaal bedrijf aan huis gebracht moet worden en dit adres heeft beperkte openingstijden. Ook moeilijk te vinden op internet. Voor 4,95 bezorgkosten verwacht ik een snellere levering en en soepeler retourzending. Zeer ouderwets, maar wel zoals het op de Klingelsite staat aangegeven.

Antwoord van Klingel.nl
Wij willen u hartelijk danken voor uw feedback en beoordeling, daar hebben wij heel veel aan! Wij kunnen voor u altijd een afhaalopdracht maken voor de retouren als u deze niet zelf wilt wegbrengen. Mocht u nog meer vragen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via service@klingel.nl of via 010-4479800. Met vriendelijke groet, team Klingel.
1 week geleden
producten zijn ongeveer wat ik er van verwacht dus redelijk goed.

Bedankt. Met vriendelijke groet, team Klingel
Heel weinig producten die vreselijk duur zijn. Tussen bestellen en ontvangen ligt meestal een week. Verzendkosten worden berekend dat niet meer van deze tijd is. Het reden waarom mensen bij klingel b.v. kopen is dat je maandelijkse aflossingen mag betalen,klingel b.v. weet dit ook daarom dat ze vreselijk veel voor hun artikelen vragen.

1 week geleden
Bedankt voor uw beoordeling en feedback, het staat genoteerd! Met vriendelijke groet, team Klingel.
1 week geleden
heb de artikelen terug gestuurd viel tegen

1 week geleden
Spijtig om te lezen dat de artikelen niet naar uw verwachting waren. Hopelijk in de toekomst wel. Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, team Klingel.
1 week geleden
Vaak bovenwijdte en armen te krap, om de taille en heupen te wijd

1 week geleden
Bedankt voor uw beoordeling en feedback! U kunt in de toekomst onze pagina met maatadvies raadplegen: https://www.klingel.nl/damesmaten/ Met vriendelijke groet, team Klingel.
Bestel al jaaren bij jullie ,nu door nieuwe regels kreeg je geen bestelling meer en ook reager de medewerkster niet snel op je mail en ook geen link gestuurd om je gegevens nog maals in te voeren . Dus voor mij krijg klingel een 5 "jammer " .

1 week geleden
Bedankt voor uw beoordeling en feedback! Wij hopen u volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, team Klingel.
1 week geleden
Ben tevreden maar heb het gevoel dat de productenc achteruit gaan. De pasvorm is wel goed maar niet altijd mooi in elkaar gezet. Denk aan mouwen in truien. Soms bovenmouw te ruim of te krap. Maar wel leuke kleding.

Bedankt voor de feedback. Met vriendelijke groet, team Klingel
levering en producten goed service aan de telefoon zeer matig niet goed luisteren naar een klant

Koop al jaren deze zelfde schoen op maat 4 1/2. Nu ineens is de schoen groter en lomper. Zou nu ineens na jaren terug moeten naar maat 4. Heb de schoenen geretourneerd maar kon geen maat 4 bestellen die was er alleen in rood en die wil ik niet hebben.

1 week geleden
Wij hopen u de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn met de gewenste maat. Met vriendelijke groet, team Klingel
de medewerkers bij de telefoon zijn niet erg vriendelijk een paar uit gezonder, toen er een pakketje zoek was ,na een week was het boven water toen ik een medewerker telefonisch mededeling dat het pakketje was aan gekomen kreeg ik geen reactie ik had ook niet kunnen bellen vr.gr.

1 week geleden
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te plaatsen. Met vriendelijke groet, team Klingel
2 weken geleden
Artikelen pasten jammer genoeg niet.

2 weken geleden
Wat jammer! Uiteraard mag u altijd binnen 14 dagen kosteloos ruilen voor een andere maat. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, team Klingel
2 weken geleden
ik heb mijn bestelling terug gestuurt om dat de maat niet goed was

2 weken geleden
Dat is jammer om te lezen. Hopelijk bevalt de volgende bestelling wel. Met vriendelijk groet, team Klingel.
2 weken geleden
DHL zet op de e-mail. Bezorger gemist maak een nieuwe afspraak. Dat is in 14 dagen tweemaal gebeurd. Ze doen niet eens een briefje in de brievenbus. Ik was beide keren trouwens gewoon thuis.

2 weken geleden
Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Klingel.
3 weken geleden
jammer, kleding is veelal te grote maat , ben op zoek naar 32 34 36

2 weken geleden
Jammer om te lezen. Onze maten gaan vanaf 36. Met vriendelijke groet, team Klingel.
3 weken geleden
Ik heb gebeld waar mijn produkt bleef, het is niet in voorraad. Heb nu nog niets ontvangen en ben bijna 4weken verder en nog niets ontvangen van u,daar maak je geen vrienden mee, had iets van nalevering opeten staan dan had ik dat geweten.

Als ik op mijn retourbon iets bestel komt dat niet door. Vind ik minder