powertools.nl- Logo - Beoordelingen

powertools.nl

164 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.761 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 sep 2019
powertools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Bedrijf heeft correct gehandeld, wat er fout ging lag aan de vervoerder; die wisselde steeds met de afleverdag en tijd. Dat was vervelend, omdat je niet wist waar je aan toe was en plannngen met werknemers voor de uitvoering steeds moest wijzigen, daar wordt je geschift van en kost je per saldo veel geld, i.v.m. beschikbaarheid van de specialisten..

27 mei 2023
Product besteld was op voorraad volgens de webshop, helaas na enkele dagen maar even een mailtje gestuurd waar mijn bestelling bleef. Mijn vraag werd snel beantwoord met, dat van mijn bestelde producten was niet op voorraad was en pas over 4week weer op voorraad was. Helaas ben ik product eerder nodig dus beantwoord dat ik het ene product wil annuleren met de vraag of ze het andere product wel kunnen leveren? Geen antwoord op gehad bijde producten werden geannuleerd alleen een credit nota gekregen en geld is terug gestort.

Beoordelingen voor powertools.nl

ik heb nog niets ontvangen
TM
theo M.
schaijk
28 jan 2024
Bestelling van €220 gedaan factuur meteen een bevestiging op mail gekregen maar na enkele weken nog niets gehoord ik heb al vele malen een mail gestuurd en vele malen proberen contact te krijgen via telefoon er neemt nooit iemand op dus wt mij betreft wees gewaarschuwd voor dat je hier iets besteld

niet alles blijkt garantie te hebben..

Een onderdeel voor een deurdranger gekocht dat al na 7 maanden stuk ging en ondanks dat er geclaimd wordt op de website dat alle aankopen garantie hebben is dat voor dit onderdeel blijkbaar niet geval. Voor een glijblokje van 30 euro is dat erg teleurstellend.
Zorgen dat je optijd leverd een week is te lang
Geen communicatie over levertijden. Vrij onbeschoft aan de telefoon te woord gestaan
15 mei 2023

Kreeg een vuile 'schoon' watertank

Kreeg watertank, waar al een vloeistof in had gezeten en waarbij er ook nog veel vuil in de tank zat, ben uur bezig geweest om hem volledig uit te spoelen, toen ik daarover berichten moest ik van Hilal maar genoegen nemen met een nieuwe en deze retour moest doen. Niets van dat het enorm gevaarlijk is als je niet weet wat voor vloeistof erin heeft gezeten. Belachelijk. Zal ook niet meer bestellen hier als aannemer.
17 dec 2023
slecht bestelling nog niet ontvangen. Nemen telefoon niet op en reageren niet op mail. Denk dat dit een oplichtings site is. Als ik hier de komende week geen gehoor krijg zal ik dit op alle mogelijke publieke kanalen proberen duidelijk te maken voor andere mensen.
LH
Luc H.
Belsele
4 mei 2023
De veegmachine was niet nieuw. De verpakking was al open geweest en er waren sporen van gebruik. Het kliksysteem van het handvat was ook stuk. Ik heb het kliksysteem vervangen door een vast systeem omdat ik er tegen opzag het toestel terugtrekken sturen.
JH
Jan H.
Rosmalen
De klant inlichten dat het niet op voorraad is. Dan de verwachte leverdatum doorgeven. Nu moet je er zelf achteraan
24 sep 2023

Beginnen te antwoorden op mail

Beginnen te antwoorden op mail, verzending nog altijd niet toegekomen na 1 week
te laat geleverd , klopt niet wat er op de website staat
Heb de bestelling nog steeds niet geleverd gekregen!
de goederen die besteld zijn uitleveren
27 aug 2023
Tot op heden geen product ontvangen!!
24 jun 2023

Ik heb nog steeds niets ontvangen ….

Ik heb nog steeds niets ontvangen ….
8 jul 2023
Er wordt niets geleverd ...
13 sep 2023
Tutu