powertools.nl- Logo - Beoordelingen

powertools.nl

164 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.761 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 sep 2019
powertools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Bedrijf heeft correct gehandeld, wat er fout ging lag aan de vervoerder; die wisselde steeds met de afleverdag en tijd. Dat was vervelend, omdat je niet wist waar je aan toe was en plannngen met werknemers voor de uitvoering steeds moest wijzigen, daar wordt je geschift van en kost je per saldo veel geld, i.v.m. beschikbaarheid van de specialisten..

27 mei 2023
Product besteld was op voorraad volgens de webshop, helaas na enkele dagen maar even een mailtje gestuurd waar mijn bestelling bleef. Mijn vraag werd snel beantwoord met, dat van mijn bestelde producten was niet op voorraad was en pas over 4week weer op voorraad was. Helaas ben ik product eerder nodig dus beantwoord dat ik het ene product wil annuleren met de vraag of ze het andere product wel kunnen leveren? Geen antwoord op gehad bijde producten werden geannuleerd alleen een credit nota gekregen en geld is terug gestort.

Beoordelingen voor powertools.nl

27 mei 2023

Bestel er niet weer

geen communicatie?

Bij bestelling van een centerscanner stond er 2 à 3 dagen levertermijn. Echter na 3 dagen was er niets geleverd. Op emails werd niet gereageerd en de scanner hebben we pas na 14 dagen mogen ontvangen. Een simpele mail dat het toestel niet op voorraad is zou op zijn minst aanvaardbaar zijn.
Je besteld iets wat op voorraad is en volgende werkdag geleverd moet zijn maar na anderhalve week nog steeds niet verzonden. Krijgt 2 sterren omdat mn geld wel snel teruggestort was.
4 jul 2023
Ik had meerdere dingen besteld waarbij stond dat het de volgende dag geleverd zou worden en precies het artikel wat ik eigenlijk echt nodig had werd opeens na geleverd
5 mei 2023
Ik had 2 paar maat 10 handschoenen besteld krijg ik 1 paar 10 en de andere maat 8😒