solarplexius nederland- Logo - Beoordelingen

solarplexius nederland

199 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden884 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 mei 2018
solarplexius nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jun 2023
Ik wil graag mijn bijzonder positieve ervaring delen met Solarplexius Nederland. Als bezitter van een Opel Meriva B 2011, was ik op zoek naar een effectieve en stijlvolle zonwering oplossing. Mijn zoektocht leidde me naar Solarplexius en ik ben ontzettend blij dat ik voor hen heb gekozen. Wat mij meteen aansprak was het gebruiksgemak van hun systeem. In tegenstelling tot traditionele tintmethoden, had ik geen gedoe met folie of het verwijderen van luchtbellen. De Solarplexius-panelen zijn solide en passen perfect in de raamruimtes van mijn auto, waardoor installatie een fluitje van een cent was. De voordelen eindigen niet bij het installatiegemak. Deze panelen zijn zeer effectief in het blokkeren van de zon en voegen tegelijkertijd een strak en stijlvol uiterlijk toe aan mijn voertuig. Daarnaast was de klantenservice van Solarplexius uitstekend. Ze waren behulpzaam, snel met hun antwoorden en zeer professioneel in hun communicatie. Samengevat, mijn ervaring met Solarplexius Nederland is absoluut positief geweest. Ik beveel Solarplexius ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar een zonweringoplossing voor hun auto die gemakkelijk te installeren is, perfect past en bovendien uiterst effectief is. Het zijn deze aspecten die Solarplexius voor mij onderscheiden van andere opties op de markt en ik kijk uit naar toekomstige aankopen bij hen.

25 nov 2023
Ik heb moeite gehad om vooraf op internet gemixte ervaringen met het zelf verdonkeren of tinten van de auto ruiten te vinden. Bijna alleen maar goede recensies op YouTube, dat is opvallend. Na een aantal maanden merk ik dat ik de tint erg donker vind. Het zicht rondom, zeker in de donkere tijd van het jaar, is heel slecht. Zo slecht dat ik het er eigenlijk uit wil halen. Voor de veiligheid om op tijd fietsers en voetgangers te kunnen zien bij het afslaan op straat, zou het minder donker moeten zijn. Voor sommige ruiten kan het eenvoudig maar andere ruiten zullen makkelijker beschadigen bij meermaals uitvoeren van deze handeling. Verder komt er veel extra reflectie bij in de ruiten van ander verkeer.

Beoordelingen voor solarplexius nederland

19 jul 2023
Zit niet precies op de ruit, blijft ruimte tussen en zicht is niet helder, het lijkt alsof buiten mistig is. Ik raad niet aan.
Antwoord van solarplexius nederland
25 jul 2023
We vinden het zeer jammer om te horen dat je deze aankoop zo hebt ervaren. We lossen dit graag voor je op. Je kan contact met ons opnemen via support@solarplexius.nl, zodat we je situatie kunnen bespreken en een passende oplossing kunnen vinden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We waarderen je feedback en kijken ernaar uit om je te helpen. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland