solarplexius nederland- Logo - Beoordelingen

solarplexius nederland

199 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden884 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 mei 2018
solarplexius nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jun 2023
Ik wil graag mijn bijzonder positieve ervaring delen met Solarplexius Nederland. Als bezitter van een Opel Meriva B 2011, was ik op zoek naar een effectieve en stijlvolle zonwering oplossing. Mijn zoektocht leidde me naar Solarplexius en ik ben ontzettend blij dat ik voor hen heb gekozen. Wat mij meteen aansprak was het gebruiksgemak van hun systeem. In tegenstelling tot traditionele tintmethoden, had ik geen gedoe met folie of het verwijderen van luchtbellen. De Solarplexius-panelen zijn solide en passen perfect in de raamruimtes van mijn auto, waardoor installatie een fluitje van een cent was. De voordelen eindigen niet bij het installatiegemak. Deze panelen zijn zeer effectief in het blokkeren van de zon en voegen tegelijkertijd een strak en stijlvol uiterlijk toe aan mijn voertuig. Daarnaast was de klantenservice van Solarplexius uitstekend. Ze waren behulpzaam, snel met hun antwoorden en zeer professioneel in hun communicatie. Samengevat, mijn ervaring met Solarplexius Nederland is absoluut positief geweest. Ik beveel Solarplexius ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar een zonweringoplossing voor hun auto die gemakkelijk te installeren is, perfect past en bovendien uiterst effectief is. Het zijn deze aspecten die Solarplexius voor mij onderscheiden van andere opties op de markt en ik kijk uit naar toekomstige aankopen bij hen.

25 nov 2023
Ik heb moeite gehad om vooraf op internet gemixte ervaringen met het zelf verdonkeren of tinten van de auto ruiten te vinden. Bijna alleen maar goede recensies op YouTube, dat is opvallend. Na een aantal maanden merk ik dat ik de tint erg donker vind. Het zicht rondom, zeker in de donkere tijd van het jaar, is heel slecht. Zo slecht dat ik het er eigenlijk uit wil halen. Voor de veiligheid om op tijd fietsers en voetgangers te kunnen zien bij het afslaan op straat, zou het minder donker moeten zijn. Voor sommige ruiten kan het eenvoudig maar andere ruiten zullen makkelijker beschadigen bij meermaals uitvoeren van deze handeling. Verder komt er veel extra reflectie bij in de ruiten van ander verkeer.

Beoordelingen voor solarplexius nederland

De getinte platen zijn erg donker, mag een tint lichter. Verder zie je bij de achter-zijruiten dat er inzet glas achter zit omdat het, niet zo mooi, wat golvend in zit, en krijg dit ook niet goed.
Antwoord van solarplexius nederland
Beste Jasper, bedankt voor je review! We nemen je feedback ter harte en nemen het mee bij de ontwikkeling van toekomstige producten. Zou je ons over de golvende achter-zijruiten een e-mail kunnen sturen (support@solarplexius.nl), indien mogelijk met een of meerdere fotos van de achter-zijruiten met onze panelen erin; wij kunnen dan even meekijken met je en mogelijk een oplossing bieden voor het probleem. Groeten, Stefan van Solarplexius Nederland
Helaas pasten de items niet. Te klein gesneden. Wel een goede retourbeleid en snelle reactie vanuit de klantenservice. Bedankt hiervoor.
4 jul 2023

Product aanraden? twijfel.

Pluspunten zijn: Verduisterd goed, netjes optijd geleverd en makkelijk zelf te monteren. Nadelen zijn: Er komen heel makkelijk krassen op, Bij het kleine raampje sluit die niet mooi af waardoor er een klein kiertje tezien is En de achterruit kan niet stevig vast gezet worden aan een kant.
4 jul 2023
Bedankt voor uw feedback over de plus- en minpunten van ons product. We waarderen uw eerlijke mening. Het is fijn om te horen dat het product goed verduistert, op tijd is geleverd en makkelijk zelf te monteren was. We begrijpen echter uw zorgen over de mogelijke krassen, het kleine kiertje bij het kleine raampje en de stevigheid van de bevestiging van de achterruit. We willen graag een oplossing bieden voor deze punten. Daarom verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen via support@solarplexius.nl, zodat we uw specifieke situatie kunnen bespreken en een passende oplossing kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor uw feedback. We streven ernaar om de kwaliteit van ons product continu te verbeteren en uw ervaring te optimaliseren. Met vriendelijke groet, Het team van Solarplexius Nederland
5 jun 2023

Oke...

Achterste zijruiten prima. Achterruit leek te groot gesneden te zijn. Die heb ik uiteindelijk met dubbelzijdig tape vast moeten zetten. Dat was enig minpuntje maar naar mijn inziens wel een groot minpuntje. Handig om op meerdere locaties samen te werken met montage partners
7 jun 2023
Bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor het het te groot gesneden panelen. We zullen dit intern bespreken om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Solarplexius Nederland
SH
Stephan H.
Middelburg
4 jun 2023
Heb ze er net op gezet. Past goed ziet er goed uit. Ik vind zelf dat die klipjes die er bij zitten, te weinig en zeker niet mooi. En volgens de beschrijving zou er een goedkeurings certificaat bij moeten zitten, wat bij mij dus ontbreekt.
4 jun 2023
Bedankt voor uw feedback en uw begrip. We waarderen uw suggestie en willen graag een oplossing bieden. We sturen u graag gratis extra clips toe. U kunt contact met ons opnemen via support@solarplexius.nl en ons team zal ervoor zorgen dat de extra clips naar u worden verzonden. Voor het ontbrekende goedkeuringscertificaat kunt u ook contact opnemen met ons ondersteuningsteam via hetzelfde e-mailadres. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop en we kijken ernaar uit om u verder van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
19 mei 2023
Bschrijving niet goed, foto's onduidelijk. Nog een hele klus, al ben ik best handig. Zicht door het achterraam is matig. Mms omdat het niet op het raan aansluit. Had er meer van verwacht.
24 mei 2023
Bedankt voor uw uitgebreide review. We vinden het erg jammer om te horen dat uw ons product op deze manier heeft ervaren. Ons belangrijkste doel is dat we ons constant blijven verbeteren, daarom waarderen we uw feedback en gaan we hiermee aan de slag. Mocht u gerestitueerd willen worden, dan helpen we u graag verder op support@solarplexius.nl Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
17 aug 2023
Het product is super maar het plaatsen is superlastig bovendien laat de beschermlaag zich nauwelijks verwijderen.
18 aug 2023
Bedankt voor je feedback! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met ons product. Onze excuses dat het plaatsen als lastig wordt ervaren en dat de beschermlaag moeilijk te verwijderen is. Mocht het installeren nog niet gelukt zijn, neem dan alsjeblieft contact met ons op via support@solarplexius.nl. Zodat we je situatie kunnen bespreken en je kunnen assisteren. We waarderen je feedback en streven ernaar om onze klanten een optimale ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
5 nov 2023
De achternamen van de VW FOX hebben een gat nodig voor het uitzethefboomtje
Antwoord van solarplexius nederland
Beste klant, Dank voor uw feedback. Wij nemen uw feedback uiterst serieus en willen graag werken naar een oplossing voor uw probleem. Zou u ons een e-mail kunnen sturen naar support@solarplexius.nl met daarin uw bestelnummer? Wij horen graag van u zodat wij uw probleem kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Het Solarplexius team
28 mei 2023
Dat de randen beter worden afgescheurd en betere beschrijving handleiding
31 mei 2023
Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons product te beoordelen. Deze feedback helpt enorm met het verbeteren van onze service en het product. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland