solarplexius nederland- Logo - Beoordelingen

solarplexius nederland

198 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden884 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 mei 2018
solarplexius nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jun 2023
Ik wil graag mijn bijzonder positieve ervaring delen met Solarplexius Nederland. Als bezitter van een Opel Meriva B 2011, was ik op zoek naar een effectieve en stijlvolle zonwering oplossing. Mijn zoektocht leidde me naar Solarplexius en ik ben ontzettend blij dat ik voor hen heb gekozen. Wat mij meteen aansprak was het gebruiksgemak van hun systeem. In tegenstelling tot traditionele tintmethoden, had ik geen gedoe met folie of het verwijderen van luchtbellen. De Solarplexius-panelen zijn solide en passen perfect in de raamruimtes van mijn auto, waardoor installatie een fluitje van een cent was. De voordelen eindigen niet bij het installatiegemak. Deze panelen zijn zeer effectief in het blokkeren van de zon en voegen tegelijkertijd een strak en stijlvol uiterlijk toe aan mijn voertuig. Daarnaast was de klantenservice van Solarplexius uitstekend. Ze waren behulpzaam, snel met hun antwoorden en zeer professioneel in hun communicatie. Samengevat, mijn ervaring met Solarplexius Nederland is absoluut positief geweest. Ik beveel Solarplexius ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar een zonweringoplossing voor hun auto die gemakkelijk te installeren is, perfect past en bovendien uiterst effectief is. Het zijn deze aspecten die Solarplexius voor mij onderscheiden van andere opties op de markt en ik kijk uit naar toekomstige aankopen bij hen.

25 nov 2023
Ik heb moeite gehad om vooraf op internet gemixte ervaringen met het zelf verdonkeren of tinten van de auto ruiten te vinden. Bijna alleen maar goede recensies op YouTube, dat is opvallend. Na een aantal maanden merk ik dat ik de tint erg donker vind. Het zicht rondom, zeker in de donkere tijd van het jaar, is heel slecht. Zo slecht dat ik het er eigenlijk uit wil halen. Voor de veiligheid om op tijd fietsers en voetgangers te kunnen zien bij het afslaan op straat, zou het minder donker moeten zijn. Voor sommige ruiten kan het eenvoudig maar andere ruiten zullen makkelijker beschadigen bij meermaals uitvoeren van deze handeling. Verder komt er veel extra reflectie bij in de ruiten van ander verkeer.

Beoordelingen voor solarplexius nederland

20 mrt 2024
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten en service. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. We hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn!
11 feb 2024
Prima ervaring. Had een vraat kreeg snelle reactie! Prima
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor de positieve recensie We zijn erg blij te horen dat je tevreden bent. We waarderen je reactie en hopen je in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn.
Snelle reactie, goede service en snelle levering.
Snelle levering,uitstekend product.top
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle levering en dat je het een uitstekend product vind. We streven er altijd naar om onze klanten topkwaliteit te bieden en het is geweldig om te horen dat we daarin zijn geslaagd. Mocht je in de toekomst nog eens iets nodig hebben, dan staan we graag voor je klaar!
Prima spul snel geleverd
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten en de snelle levering. We hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Bedankt voor het vertrouwen in ons!
FD
Fred D.
Houten
Goeie en snelle service
Snelle levering, top!
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor de positieve recensie We zijn erg blij te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering. We doen ons best om ervoor teorgen dat onze klanten hun bestellingen zo snel mogelijk ontvangen, zodat ze meteen van hun aankoop kunnen genieten. We waarderen je positieve feedback en hopen je in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn.
RB
Robert B.
Zoeterwoude
20 jan 2024

Makkelijk proces

Makkelijk bestellen, betalen en snelle levering! Materialen zijn stevig en goed
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor je 5-sterren ! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons bedrijf een positieve beoordeling te geven. Het doet ons goed om te horen dat je zo tevreden bent met onze service/producten. We streven er altijd naar om onze klanten het beste te bieden en het is geweldig om te weten dat we daarin geslaagd zijn. Nogmaals bedankt voor je steun en we hopen je binnenkort weer van dienst te mogen zijn!
23 jun 2023

Uitstekende Zonwering en Perfecte Pasvorm met Solarplexius Nederland

26 jun 2023
Dank u wel voor het delen van uw ervaring met Solarplexius Nederland en wat een mooie review, dat doet ons goed! We zijn verheugd te horen dat onze zonweringsoplossing perfect aan uw verwachtingen voldoet. Het gebruiksgemak en de perfecte pasvorm van onze Solarplexius-panelen zijn inderdaad enkele van de sterke punten van ons product. We zijn blij dat u de installatie als eenvoudig hebt ervaren en dat de panelen effectief zijn in het blokkeren van de zon, terwijl ze uw voertuig ook een strak en stijlvol uiterlijk geven. Ons team streeft er altijd naar om uitstekende klantenservice te bieden, en we zijn blij te horen dat u onze communicatie en professionaliteit waardeerde. Bedankt voor uw aanbeveling en vertrouwen in Solarplexius. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
1 jun 2023
Ik heb bij mijn vorige auto ruim 3 jaar geleden ook deze schermen besteld. Nu een nieuwe auto en wist direct dat ik opnieuw dezelfde schermen terug wilde. Nog voor ik de auto zelf had waren de schermen al geleverd. Maar wat blij met de snelle levering en het resultaat. In 3 jaar goede verbeteringen als folie nog op de elementen en handschoenen erbij. Ook hebben de platen nu hoekjes zodat het nog beter op zijn plaats blijft!
4 jun 2023
Bedankt voor uw terugkerende aankoop bij Solarplexius Nederland en voor uw positieve feedback! We vinden het fantastisch dat u opnieuw voor onze schermen heeft gekozen en dat u tevreden bent met de snelle levering en het eindresultaat. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, staan we altijd klaar om te helpen. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
24 aug 2023
Goed product en een zeer goede klantenservice ervaren!! Persoonlijk vind ik het product wel zeer kras gevoelig dus wel oppassen.
30 aug 2023
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met ons product en dat je een goede ervaring hebt gehad met onze klantenservice. We waarderen ook je opmerking over de krasgevoeligheid van het product. We zullen dit meenemen in onze overwegingen om onze producten in de toekomst te verbeteren. Als je in de toekomst nog vragen hebt of iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je verder te assisteren. Nogmaals bedankt voor je positieve ervaring met Solarplexius Nederland! Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
JS
Jan S.
VEENENDAAL
1 jun 2023

Zonnescherm op maat

Mooie, netjes op de juiste maat gesneden zonneschermen voor de auto.. Heel eenvoudig te plaatsen (10minuten met 2 linkerhanden). Miste alleen het bewijs dat ze TÜV toegestaan zijn in Duitsland. De montage filmpjes op internet zijn duidelijker dan foto’s die jezelf zou moeten maken.
4 jun 2023
Bedankt voor uw feedback over onze zonneschermen. Voor het verkrijgen van het certificaat dat bewijst dat onze zonneschermen TÜV-goedgekeurd zijn in Duitsland, kunt u een e-mail sturen naar support@solarplexius.nl. Ons ondersteuningsteam zal u graag verder helpen en ervoor zorgen dat u het benodigde document ontvangt. We waarderen uw geduld en medewerking. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog andere vragen of opmerkingen heeft. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
17 jun 2023
16-6-2023 panelen binnen gekregen voor een fort focus , 17-6 in een half uurtje 5 ramen voorzien van de panelen , ziet er goed uit en paste perfect , snelle levering, makkelijk en snel te instaleren , kost even wat maar dan heb je ook wat ............
20 jun 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! Wat fijn om te horen dat de panelen voor uw Ford Focus perfect passen en dat ze gemakkelijk en snel te installeren waren. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
8 sep 2023
Ik ben uiterst tevreden met de geleverde zonwering voor mijn VW Polo uit 1998, mét af-fabriek een derde remlicht aan de binnenzijde. Eenmaal (gemakkelijk) gemonteerd, ziet de auto er met de donker getinte ruiten heel sportief uit. Top!
13 sep 2023
Bedankt voor je fantastische feedback en de mooie foto! We zijn blij om te horen dat ons product perfect past en dat je het aan anderen zou aanraden. Als je in de toekomst nog vragen hebt of iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je verder te assisteren. Nogmaals bedankt voor je positieve ervaring met Solarplexius Nederland! Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
12 sep 2023
Blij met mn pakket voor mn auto. Het is even goed kijken hoe je het monteer. Maar als je daar de tijd voor neemt, dan moet het goed gaan. Past perfect op mn ford focus. Gaat er ook een paar bestellen voor het wagentje vam de vrouw.
20 sep 2023
Dank je wel voor je review! We zijn blij om te horen dat je blij bent met je pakket voor je auto en dat het uiteindelijk goed past op je Ford Focus. Het is inderdaad belangrijk om de tijd te nemen voor de montage, en het lijkt erop dat je dat met succes hebt gedaan. Als je besluit om ook panelen voor het voertuig van je vrouw te bestellen, hopen we dat ze even goed zullen passen en aan jullie verwachtingen zullen voldoen. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd klaar om je te assisteren. Bedankt voor je aankoop en je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
25 jul 2023

Ideale zonsverduistering.

Het werk snel, in 15min had ik het erin zitten. Ideaal spul, goed verpakt en snelle levering. Alles netjes op maat met bijbehorende klipjes. Echt een aanrader voor iedereen.
1 aug 2023
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met ons product en de snelle levering. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland