solarplexius nederland- Logo - Beoordelingen

solarplexius nederland

198 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden884 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 mei 2018
solarplexius nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jun 2023
Ik wil graag mijn bijzonder positieve ervaring delen met Solarplexius Nederland. Als bezitter van een Opel Meriva B 2011, was ik op zoek naar een effectieve en stijlvolle zonwering oplossing. Mijn zoektocht leidde me naar Solarplexius en ik ben ontzettend blij dat ik voor hen heb gekozen. Wat mij meteen aansprak was het gebruiksgemak van hun systeem. In tegenstelling tot traditionele tintmethoden, had ik geen gedoe met folie of het verwijderen van luchtbellen. De Solarplexius-panelen zijn solide en passen perfect in de raamruimtes van mijn auto, waardoor installatie een fluitje van een cent was. De voordelen eindigen niet bij het installatiegemak. Deze panelen zijn zeer effectief in het blokkeren van de zon en voegen tegelijkertijd een strak en stijlvol uiterlijk toe aan mijn voertuig. Daarnaast was de klantenservice van Solarplexius uitstekend. Ze waren behulpzaam, snel met hun antwoorden en zeer professioneel in hun communicatie. Samengevat, mijn ervaring met Solarplexius Nederland is absoluut positief geweest. Ik beveel Solarplexius ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar een zonweringoplossing voor hun auto die gemakkelijk te installeren is, perfect past en bovendien uiterst effectief is. Het zijn deze aspecten die Solarplexius voor mij onderscheiden van andere opties op de markt en ik kijk uit naar toekomstige aankopen bij hen.

25 nov 2023
Ik heb moeite gehad om vooraf op internet gemixte ervaringen met het zelf verdonkeren of tinten van de auto ruiten te vinden. Bijna alleen maar goede recensies op YouTube, dat is opvallend. Na een aantal maanden merk ik dat ik de tint erg donker vind. Het zicht rondom, zeker in de donkere tijd van het jaar, is heel slecht. Zo slecht dat ik het er eigenlijk uit wil halen. Voor de veiligheid om op tijd fietsers en voetgangers te kunnen zien bij het afslaan op straat, zou het minder donker moeten zijn. Voor sommige ruiten kan het eenvoudig maar andere ruiten zullen makkelijker beschadigen bij meermaals uitvoeren van deze handeling. Verder komt er veel extra reflectie bij in de ruiten van ander verkeer.

Beoordelingen voor solarplexius nederland

16 jul 2023
Super snelle levering. Goed verpakt, installatie vrij simpel. 2e wagen was iets meer een uitdaging. Maar uiteindelijk zonder een centje pijn gelukt
18 jul 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat de levering super snel was, het product goed verpakt was en de installatie vrij simpel verliep voor uw eerste auto Elke auto kan verschillen in afmetingen of vormen, en dit kan van invloed zijn op het installatieproces. We zijn blij dat u uiteindelijk zonder problemen alles heeft kunnen monteren. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
8 mei 2023
Snelle levering, product voldoet aan de beschrijving en belofte. De gebruiksaanwijzing kan wel wat uitgebreider en duidelijker.
8 mei 2023
Bedankt voor uw eerlijke feedback! Bij Solarplexius staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. We nemen uw ervaring met de handleiding dan ook mee in ons verbeteringsproces. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
20 jul 2023
Echt een geweldig product, montage is net zo makkelijk als het YouTube filmpje en het resultaat is mooier dan plakfolie
25 jul 2023
Hartelijk bedankt voor je fantastische feedback! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met ons product en dat de montage net zo makkelijk was als het YouTube filmpje. Het doet ons goed om te weten dat het resultaat mooier is dan plakfolie. We streven ernaar om hoogwaardige producten te leveren en een eenvoudige installatie te bieden, zodat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop. Als je in de toekomst nog vragen hebt of iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je verder te assisteren. Nogmaals hartelijk bedankt voor je positieve ervaring met Solarplexius Nederland! Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
24 jun 2023
Goede handleiding, duidelijke uitleg via YouTube filmpje. Daarna is het een fluitje van een cent om het te monteren.
26 jun 2023
Bedankt voor uw review! We zijn blij om te horen dat u de handleiding goed vond en dat het monteren met behulp van ons YouTube-filmpje makkelijk verliep. We streven ernaar om duidelijke instructies te bieden, zowel in geschreven vorm als via video, om ervoor te zorgen dat onze klanten de beste ervaring hebben bij het monteren van onze producten. Als u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland

Fijn materiaal en goede service.

Ben al jaren een tevreden klant. Hele goede service, en een goede snelle levering. Fijn materiaal en instructie. :)
Antwoord van solarplexius nederland
Beste klant, Hartelijk dank voor uw geweldige 5-sterrenreview! We zijn verheugd te horen dat u al jarenlang een tevreden klant bent bij Solarplexius. Bij Solarplexius streven we er altijd naar om onze klanten de beste service te bieden, en het doet ons goed te horen dat u tevreden bent met onze service en snelle levering. We zijn blij dat u ook tevreden bent met het materiaal en de instructies die we bieden. We vinden het belangrijk dat onze producten van hoge kwaliteit zijn en dat onze klanten gemakkelijk kunnen installeren en gebruiken. Als u in de toekomst nog vragen heeft of als er iets is waarmee we u kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn en uw verwachtingen te overtreffen. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback. We waarderen uw steun enorm! Met vriendelijke groet, Het Solarplexius-team
Goed verpakt en maat is perfect alleen was beetje vertraging met levering maat voor de rest alles perfect, bedankt
4 jun 2023
Bedankt voor uw feedback over uw recente bestelling bij Solarplexius. We waarderen uw positieve opmerkingen over de kwaliteit van de verpakking en de juiste maat van het product. We streven er altijd naar om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met de levering en de pasvorm van onze producten. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging bij de levering. We begrijpen dat tijdige bezorging belangrijk is en we streven ernaar om onze beloofde levertijden na te komen. We zullen dit incident intern bespreken om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Als er verder nog vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We willen graag de best mogelijke ervaring bieden aan al onze klanten en staan altijd klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
26 nov 2023
Duidelijke site prima snelle bezorging, product perfect in orde was super makkelijk om in de auto te maken
Antwoord van solarplexius nederland
Beste klant, Dank u wel voor uw positieve feedback over onze website en snelle bezorging van uw Solarplexius product. We zijn blij om te horen dat het product perfect in orde was en dat u het makkelijk in uw auto kon monteren. We streven ernaar om onze klanten de beste service te bieden en uw tevredenheid is voor ons van groot belang. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Klantenservice Solarplexius
BV
Benito V.
Dordrecht
20 jul 2023
goed product,op tijd in huis en duidelijke werk omschrijving was in een half uurtje klaar met 5 ramen doen.
25 jul 2023
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met ons product en de snelle levering. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
15 jun 2023
Goed product, versturen duurde we 6 dagen langer dan werd aangegeven. Installatie was goed te doen.
15 jun 2023
Bedankt voor uw positieve feedback over ons product! En onze excuses voor het ongemak dat de verzending 6 dagen langer duurde dan aangegeven.We zullen uw opmerking over de verzendtijd intern bespreken om onze service te verbeteren. Als u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
29 jul 2023
alles was perfect geregeld , goed verpakt en makkelijk te plaatsen ....ben er heel blij mee ....
1 aug 2023
Wat fijn om te horen dat je blij bent met je Solarplexius-panelen! We streven er altijd naar om een geweldige ervaring te bieden aan onze klanten, van de verpakking tot de eenvoudige installatie. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en veel plezier met je Solarplexius-panelen! Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
perfect pas eenvoudig te monteren.
Antwoord van solarplexius nederland
Dank je wel voor je positieve feedback over onze Solarplexius producten! We zijn blij om te horen dat de pasvorm perfect is en dat de montage eenvoudig was. We streven er altijd naar om hoogwaardige en gebruiksvriendelijke producten aan te bieden aan onze klanten. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder!

Tevreden cliënt

Het product En de levering
Antwoord van solarplexius nederland
Beste klant, Bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met zowel ons product als de levering. Bij Solarplexius streven we er altijd naar om onze klanten een uitstekende ervaring te bieden, dus het doet ons goed om te weten dat we aan uw verwachtingen voldoen. Als er in de toekomst iets is waar we u mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te zorgen voor een vlotte en professionele ondersteuning. Nogmaals bedankt voor uw feedback en uw voortdurende steun! Met vriendelijke groet, Klantenservice Solarplexius
Netjes op tijd
Antwoord van solarplexius nederland
Beste klant, Bedankt voor je geweldige vijfsterrenrecensie! We zijn blij te horen dat je bestelling op tijd is geleverd. Bij Solarplexius streven we er altijd naar om onze klanten een uitstekende service te bieden, inclusief tijdige levering van onze producten. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Bedankt voor je vertrouwen in Solarplexius! Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland

Pikdonkere platen

Snelle productlevering. Makkelijk te installeren en pikdonker, zonder inkijk in mijn auto. BMW f31
18 jul 2023
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle productlevering en dat de installatie makkelijk verliep. Het doet ons goed om te weten dat je nu geniet van volledige privacy in je BMW F31. We streven ernaar om hoogwaardige producten te leveren die aan je verwachtingen voldoen en je rijervaring verbeteren. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
29 jul 2023
Prima product, het is even passen en geduldig zijn maar dan heb je ook een mooi eindresultaat!
1 aug 2023
Geweldig om te horen dat je blij bent met ons product en het mooie eindresultaat! Jouw geduld en inzet tijdens de montage zijn zeker de moeite waard geweest. Aarzel niet om ons in de toekomst te contacteren als je iets nodig hebt of vragen hebt. We staan altijd voor je klaar om je verder te helpen. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
3 dec 2023

Communicatie is prima...levertijd…

Communicatie is prima...levertijd ook...verpakking representactief goed...product uitstekend!
Antwoord van solarplexius nederland
Beste Klant, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze communicatie, levertijd, verpakking en product. We streven er altijd naar om onze klanten de beste ervaring te bieden. Als je in de toekomst nog vragen of verzoeken hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen. Bedankt voor hetiezen van Solarplexius! Met vriendelijke groet, Het Solarplexius team
30 jun 2023
Goede ervaring, eenvoudig kunnen plaatsen en doet wat het doen moet. Zon tegenhouden.
4 jul 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring heeft gehad met het plaatsen van onze Solarplexius-panelen en dat ze effectief de zon tegenhouden. Het is ons doel om hoogwaardige producten te leveren die aan uw behoeften voldoen. We zijn blij dat onze panelen aan uw verwachtingen voldoen en u kunnen helpen om de zonnestralen tegen te houden. Als u in de toekomst nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u verder te assisteren. Met vriendelijke groet, Het team van Solarplexius Nederland
Makkelijk te bestellen, snel contact, snelle levering en super handig aan te brengen!
24 jun 2023
Goed product en snelle levering en goed verpakt. Goede handleiding. Echte aanrader
26 jun 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent met ons product, de snelle levering, de goede verpakking en de duidelijke handleiding. Als u in de toekomst nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
13 jun 2023

Top

Goede snelle service, en de producten waren ook uitstekend ben er super blij mee!