solarplexius nederland- Logo - Beoordelingen

solarplexius nederland

198 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden884 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 mei 2018
solarplexius nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jun 2023
Ik wil graag mijn bijzonder positieve ervaring delen met Solarplexius Nederland. Als bezitter van een Opel Meriva B 2011, was ik op zoek naar een effectieve en stijlvolle zonwering oplossing. Mijn zoektocht leidde me naar Solarplexius en ik ben ontzettend blij dat ik voor hen heb gekozen. Wat mij meteen aansprak was het gebruiksgemak van hun systeem. In tegenstelling tot traditionele tintmethoden, had ik geen gedoe met folie of het verwijderen van luchtbellen. De Solarplexius-panelen zijn solide en passen perfect in de raamruimtes van mijn auto, waardoor installatie een fluitje van een cent was. De voordelen eindigen niet bij het installatiegemak. Deze panelen zijn zeer effectief in het blokkeren van de zon en voegen tegelijkertijd een strak en stijlvol uiterlijk toe aan mijn voertuig. Daarnaast was de klantenservice van Solarplexius uitstekend. Ze waren behulpzaam, snel met hun antwoorden en zeer professioneel in hun communicatie. Samengevat, mijn ervaring met Solarplexius Nederland is absoluut positief geweest. Ik beveel Solarplexius ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar een zonweringoplossing voor hun auto die gemakkelijk te installeren is, perfect past en bovendien uiterst effectief is. Het zijn deze aspecten die Solarplexius voor mij onderscheiden van andere opties op de markt en ik kijk uit naar toekomstige aankopen bij hen.

25 nov 2023
Ik heb moeite gehad om vooraf op internet gemixte ervaringen met het zelf verdonkeren of tinten van de auto ruiten te vinden. Bijna alleen maar goede recensies op YouTube, dat is opvallend. Na een aantal maanden merk ik dat ik de tint erg donker vind. Het zicht rondom, zeker in de donkere tijd van het jaar, is heel slecht. Zo slecht dat ik het er eigenlijk uit wil halen. Voor de veiligheid om op tijd fietsers en voetgangers te kunnen zien bij het afslaan op straat, zou het minder donker moeten zijn. Voor sommige ruiten kan het eenvoudig maar andere ruiten zullen makkelijker beschadigen bij meermaals uitvoeren van deze handeling. Verder komt er veel extra reflectie bij in de ruiten van ander verkeer.

Beoordelingen voor solarplexius nederland

4 sep 2023
Top service en ramen ben er heel tevreden over en mee.
6 sep 2023
Dat is geweldig om te horen! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en dat je blij bent met de Solarplexius-panelen. Als je in de toekomst nog vragen hebt of iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je verder te assisteren. Nogmaals bedankt voor je positieve ervaring met Solarplexius Nederland! Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
8 okt 2023
Werkt naar behoren. Snel geleverd. Goede instructies.
15 okt 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat het product naar behoren werkt en dat het snel geleverd is. We doen ons best om een snelle en efficiënte service te bieden. Het is ook fijn om te horen dat de instructies goed waren en u daardoor het product gemakkelijk kon installeren. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, staan we altijd voor u klaar. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in ons!
6 sep 2023
Geweldig en makkelijk aan te brengen. Klik en klaar.
13 sep 2023
Dat is geweldig om te horen! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en dat je blij bent met de Solarplexius-panelen. Als je in de toekomst nog vragen hebt of iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je verder te assisteren. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
RR
Rory R.
Arnhem
Goede service en snelle levering en netjes verpakt
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! We waarderen uw positieve feedback en zijn blij dat u zo tevreden bent met onze service. Als er iets is waardoor u de ervaring nog beter zou kunnen maken, laat het ons dan alstublieft weten. We streven ernaar om aan al uw verwachtingen te voldoen en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Ga zo door

Be heel blij en mooie. En passendt op de ramen
18 jul 2023
Super bedankt voor je vriendelijke woorden en positieve feedback! We zijn ontzettend blij dat je blij bent met de Solarplexius-panelen en dat ze mooi op je ramen passen. De foto's die je hebt gedeeld zien er geweldig uit! Als je in de toekomst nog vragen hebt of iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je verder te helpen. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
5 jun 2023
De platen zijn snel geleverd en passen perfect
RB
Rene B.
Haaksbergen
5 nov 2023
Achterruit BMW X4 gedaan ziet er geweldig uit
Antwoord van solarplexius nederland
Beste klant, Bedankt voor uw positieve feedback over de Solarplexius voor uw achterruit van uw BMW X4. We zijn verheugd te horen dat het er geweldig uitziet! Als u nog vragen heeft of als er iets is waarmee we u verder kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen uw steun en kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Het Solarplexius-team
18 jun 2023
Product als omschreven plus tijdige levering
21 jun 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat het product voldeed aan uw verwachtingen en dat de levering op tijd was. We waarderen uw steun! Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
30 aug 2023
Snelle levering en uitstekende pasvorm
7 okt 2023
Perfecte pasvorm heel mooi resultaat!
15 okt 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat de zonnenschermen een perfecte pasvorm hebben en dat het resultaat mooi is. We doen ons best om producten van hoge kwaliteit te leveren die perfect passen bij uw behoeften. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, staan we altijd voor u klaar. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in ons en veel plezier met uw nieuwe zonnenschermen!
5 sep 2023
Het is super makkelijk te plaatsen
6 sep 2023
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je het installeren van de Solarplexius-panelen als super makkelijk hebt ervaren. Als je in de toekomst nog vragen hebt of iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je verder te assisteren. Nogmaals bedankt voor je positieve ervaring met Solarplexius Nederland! Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
25 jun 2023
Alles zeer eenvoudig aan te brengen.
26 jun 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u onze Solarplexius-panelen als zeer eenvoudig in gebruik heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
2 sep 2023
hebben precies gedaan zoals belooft
6 sep 2023
Bedankt voor je feedback! Bij Solarplexius Nederland streven we ernaar om onze klanten een betrouwbare en kwalitatieve service te bieden. Als je in de toekomst nog vragen hebt of iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je verder te assisteren. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
Geen opmerking, netjes en keurig.
Antwoord van solarplexius nederland
Beste klant, Hartelijk dank voor uw 5-sterrenreview! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service en dat alles netjes en keurig is verlopen. Bij Solarplexius streven we er altijd naar om onze klanten een uitstekende ervaring te bieden, van begin tot eind. Als u in de toekomst nog vragen heeft of als er iets is waarmee we u kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn en uw verwachtingen te overtreffen. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback. We waarderen uw steun enorm! Met vriendelijke groet, Het Solarplexius-team
4 nov 2023
Snelle levering en product past
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij om te horen dat de levering snel was en dat het product goed past bij uw wensen. Het is altijd geweldig om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u verder te helpen en ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Het Solarplexius team
Montage en pasvorm uitstekend
22 jun 2023
Past perfect en snelle levering
28 jun 2023
Een goede zo'n bescherming
4 jul 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat onze Solarplexius-panelen een goede zonbescherming bieden. Het is ons doel om hoogwaardige producten te leveren die uw auto effectief beschermen tegen de zonnestralen en de binnentemperatuur helpen verlagen. We zijn blij dat onze panelen aan uw verwachtingen voldoen. Als u in de toekomst nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Het team van Solarplexius Nederland
31 aug 2023
Snelle service en levering
6 sep 2023
Bedankt voor je feedback! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met onze snelle service en levering. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
14 jul 2023
Duidelijk / secuur / snel