Back Market Nederland- Logo - Beoordelingen

Back Market Nederland

676 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.442 beoordelingen in totaal

Het is een prachtige telefoon die nauwelijks van nieuw te onderscheiden valt. Mijn oude telefoon begon kuren te vertonen zoals trage response en soms problemen bij het opladen, dus ben ik er erg blij mee. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is de levering door FedEx. De levering van mijn vorige bestelling door DHL verliep vlekkeloos doordat die kon worden afgeleverd bij een servicepunt en ik niet als alleenstaande thuis hoefde te blijven om de bestelling in ontvangst te kunnen nemen. Voor deze bestelling heb ik 2 dagen thuis moeten blijven en daar was ik dan weer niet zo heel erg blij mee. In eerste instantie zou de bestelling op 11/12 voor 12 uur worden afgeleverd. Dat tijdstip werd echter niet gehaald. Vervolgens zou de levering plaats vinden op dezelfde dag voor het einde van de dag, maar ook dat heeft FedEx niet waar weten te maken. Ook de derde poging de volgende dag voor 12 uur ging de mist in, pas bij de vierde poging laat in de middag is de telefoon uiteindelijk geleverd.

27 sep 2023
Aanbod op de website was Samsung Galaxy S22+ 5G Phantom black. Product wat is geleverd is Samsung Galaxy S22 5G Phantom black. Telefoon werd in een doosje, met hieromheen bubbel plastic en daaromheen een plastic zakje, naar mij verzonden. Er werd echter voor de retour procedure van mij gevraagd om het product in een stevige doos met allerlei extra bescherming te verpakken en te verzenden. Daarnaast moest ik rondom foto's van het product maken en toezenden om te bewijzen dat het in goede staat verkeerde. Blijkbaar is het minder belangrijk bij Backmarket om te eisen van de verkoper om bij aankoop vooraf aan de verzending foto's te maken en de telefoon goed beschermd te verpakken en aldus te bewijzen aan de koper dat het juiste product op veilige manier wordt verstuurd. Retour procedure en communicatie verliep overigens wel soepel en vriendelijk.

Beoordelingen voor Back Market Nederland

Ik heb een klacht ingediend en nooit iets gehoord
Ze sturen mij een foute model op. Ik was bereid om dat model te behouden als ik korting zou krijgen. Ze hebben dit niet willen geven. Nu heb ik het pakje teruggestuurd en nogsteeds geen geld teruggekregen. Ik wacht nog...
MT
mc t.
klazienaveen
Slecht klantenservice
4 feb 2024
Op het eerste gezicht lijkt het een het een heel mooi flip telefoon, alleen het werkt niet, batterij laadt niet op
DS
Daniel S.
Zelzate

Wacht nog steeds op bestelling

Vandaag 16/02/2024 en product is nog steeds niet geleverd !!! Had betere service verwacht.
AJ
Ad J.
Poortvliet
De door Backmarket gebruikte koerier ( UPS) heeft mijn bestelling niet afgeleverd maar een blanco "niet thuis" briefje in de bus gegooid, buurman was getuige, omdat ik die ingeseind had dat ik even 10 minuten weg zou zijn en of hij mijn pakje even aan wilde pakken, Bij vraag van de buurman geeft de bezorger het antwoord : "ik heb al een niet thuisbericht in de bus gedaan" hij had volgens buurman niet eens het pakje bij zich toen hij naar mijn huis liep en wilde het ook niet aan de buurman afleveren. Ik kan nu bij een afhaalpunt 10 km verderop( dus 20km vv) mijn zending op gaan halen :-( Backmarket verschuild zich achter de afzender en de koerier en komt niet verder dan : U moet wachten tot de 22e dan gaat het retour naar de afzender en kunt U restitutie vragen. Of het pakket alsnog ophalen. WAARDELOZE CLUB waar ik nooit meer zaken mee ga doen, ondanks dat ik in het verleden alleen maar gunstige ervaringen met BM heb gehad. Ik doe namelijk met BM zaken en niet met een refurbisher en een koerier , maar ze komen niet verder tegemoet dan excuus dat het zo gelopen is.
AV
6 jan 2024
nou ten eerst bereikbaar zijn want op de site is geen retour aan te melden en de smartphone heeft veel krassen en een nieuw scherm kom ook op 89euro en dan wordt de smartphone te duur voor dat geld dus ik heb ook maar gelijk een nieuwe gekocht en van bakmarket moet retour dus graag het retour adres omdat deze het geld wat jullie vragen niet waard is
FV
Frans v.
Schiedam

Logistiek is lastig?

Ik besef dat een bestelling zo rond de Kerst dagen en de jaarwisseling ook voor de koeriersdiensten 'een uitdaging ' is, maar ik baal ervan dat ik voordat ik zelfs maar een definitieve melding heb over het bezorgmoment mijn review over het product wordt gevraagd...
27 sep 2023
22 nov 2023

Vies en incompleet slechte service!!!!!!!!!

Onder geen enkele omstandigheid zou ik Backmarket aan iemand aanbevelen. Mijn recente ervaring met dit bedrijf was ronduit verschrikkelijk, en ik voel me genoodzaakt om anderen te waarschuwen voor de teleurstelling die ik heb ervaren. Allereerst wil ik benadrukken dat de producten die ik heb ontvangen absoluut niet aan de beloofde 'gereviseerde' staat voldeden. Het lijkt erop dat de zogenaamde 'refurbishing' eerder een haastige cosmetische opknapbeurt was dan een daadwerkelijke verbetering van het product. Het item dat ik heb besteld, was smerig en vertoonde tekenen van eerdere slijtage die op geen enkele manier waren aangepakt. Bovendien ontbraken er belangrijke onderdelen die naar verluidt bij het product horen. Toen ik contact opnam met de klantenservice over deze kwestie, kreeg ik geen bevredigende oplossing aangeboden. Ze leken volledig onverschillig ten opzichte van mijn zorgen en boden geen compensatie of vervanging aan voor de ontbrekende onderdelen. Het gebrek aan klantenservice en de onwil om de problemen op te lossen, tonen een gebrek aan integriteit van Backmarket. Wat misschien nog wel het meest schokkende was, is dat de klantenservice beweerde dat het normaal is dat de producten vies worden geleverd. Ik vind dit absoluut onacceptabel. Het is begrijpelijk dat gereviseerde producten niet gloednieuw zijn, maar het is onaanvaardbaar om vuile, verwaarloosde items te versturen en dit af te doen als een normale gang van zaken. Al met al was mijn ervaring met Backmarket een regelrechte nachtmerrie. Ik voel me bedrogen en teleurgesteld in de kwaliteit van de producten en de klantenservice. Ik zou iedereen ten zeerste afraden om ooit iets bij dit bedrijf te kopen. Een welverdiende 1-sterrenbeoordeling.
16 jun 2023

een afspraak is na betaling een afspraak. en dus niet achteraf gaan lopen janken

als ik een telefoon bestel en betaal. verwacht ik deze ook te ontvangen. en niet een kansloze e-mail met een slap excuus dat de telefoon opeens niet meer voorradig is. en ik het aankoopbedrag teruggestort krijg. Dit terwijl ik precies de zelfde telefoon meteen weer kan bestellen maar dan wel 25 euro duurder. letterlijk precies dezelfde telefoon. en dan staat er onder aan in hun mail "niet boos zijn op ons dat is niet gezond" werkelijk hoe onprofessioneel wil je t maken. toen ik dit las dacht ik meteen "ojee dat geld krijg ik nooit meer terug" dat viel gelukkig mee en de volgende dag stond het bedrag op mijn rekening. maar je geloofd natuurlijk toch zeker niet dat ik daar nog een telefoon ga bestellen
18 nov 2023

Ongehoord verkoop

Geachte, de eerste keer een aankoop bij uw firma en gelijk een negatief beschadigd product geleverd door uw verzender. Een TV behoort degelijk te worden ingepakt en niet met stro snippers en zonder een ondergrond van schuim plastic tegen het stoten of evt laten vallen. Dan de notificatie van uw vervoerder in de Franse taal is onduidelijk en geeft een gevoel van mystèry. Jammer en vraagt om verbeteringen voor uw clienten
16 aug 2023

Batterij deugd niks !!!!!

Batterij van de pas aangekochte Ipad mini, loopt zienderogen af , wat een ellende heb ik eigenlijk aangekocht ? is nutteloos bij deze firma iets te kopen !
MK
Maddy K.
Amsterdam
10 mei 2023

Vreselijk slecht!

Laptop kwam met franse windows installatie en instelling frans toetsenbord terwijl het een engels toetsenbord was (dus letters op compleet andere plek). Bovendien bleek het touchpad kapot. Ondertussen kon ik Back Market alleen per mail bereiken. Echt NOOIT meer.
23 mei 2023
1ste bestelling niet ontvangen 2de bestelling gedaan en een zwarte telefoon besteld maar een zilver kleurige gekregen. Reactie is zeer traag en onduidelijk van back market
jammer weet je wat jammer is dat ik met telefoon niet krijg na 4 dagen wachten een afzeg bericht krijg ,,,,,geanuleerd
5 jul 2023
Beste Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen Ik kan geen beoordeling geven. Hopelijk komt mijn pakketje vlug. Groetjes
Ik heb een verkeerde oplaadkabel gekregen. Het moet een usbc kabel zijn. Nog steeds geen nieuwe kabel gekregen.
16 sep 2023
The package is still on the way after ordering 2 weeks ago :(
18 jul 2023
Slechte klantenservice. De rest is prima