Back Market Nederland- Logo - Beoordelingen

Back Market Nederland

677 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.443 beoordelingen in totaal

Het is een prachtige telefoon die nauwelijks van nieuw te onderscheiden valt. Mijn oude telefoon begon kuren te vertonen zoals trage response en soms problemen bij het opladen, dus ben ik er erg blij mee. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is de levering door FedEx. De levering van mijn vorige bestelling door DHL verliep vlekkeloos doordat die kon worden afgeleverd bij een servicepunt en ik niet als alleenstaande thuis hoefde te blijven om de bestelling in ontvangst te kunnen nemen. Voor deze bestelling heb ik 2 dagen thuis moeten blijven en daar was ik dan weer niet zo heel erg blij mee. In eerste instantie zou de bestelling op 11/12 voor 12 uur worden afgeleverd. Dat tijdstip werd echter niet gehaald. Vervolgens zou de levering plaats vinden op dezelfde dag voor het einde van de dag, maar ook dat heeft FedEx niet waar weten te maken. Ook de derde poging de volgende dag voor 12 uur ging de mist in, pas bij de vierde poging laat in de middag is de telefoon uiteindelijk geleverd.

27 sep 2023
Aanbod op de website was Samsung Galaxy S22+ 5G Phantom black. Product wat is geleverd is Samsung Galaxy S22 5G Phantom black. Telefoon werd in een doosje, met hieromheen bubbel plastic en daaromheen een plastic zakje, naar mij verzonden. Er werd echter voor de retour procedure van mij gevraagd om het product in een stevige doos met allerlei extra bescherming te verpakken en te verzenden. Daarnaast moest ik rondom foto's van het product maken en toezenden om te bewijzen dat het in goede staat verkeerde. Blijkbaar is het minder belangrijk bij Backmarket om te eisen van de verkoper om bij aankoop vooraf aan de verzending foto's te maken en de telefoon goed beschermd te verpakken en aldus te bewijzen aan de koper dat het juiste product op veilige manier wordt verstuurd. Retour procedure en communicatie verliep overigens wel soepel en vriendelijk.

Beoordelingen voor Back Market Nederland

Dat je niet fatsoenlijk met iemand wat kunt overleggen of vragen. Helaas heb ik daardoor mijn kortingscode niet kunnen gebruiken.

matig

Zit al langer als een week zonder telefoon. In garantie staat binnen 5werkdagen. Duurt allemaal langer. Verzenden duurt lang. Uiteindelijk krijg je wel reactie maar service kan beter.
10 feb 2024

Niet bezorgd

Mijn bestelling zou op 8 feb worden geleverd maar is er nog niet (10-2).
17 dec 2023

Ik had meer verwacht...

Ondanks de veelbelovende reputatie van Back Market als een dienst die refurbished apparaten van hoge kwaliteit levert, ben ik diep teleurgesteld over mijn recente ervaring met hun service. Mijn bestelling, die volgens hen zorgvuldig refurbished zou zijn, bleek verre van de beloofde standaard te zijn. Bij het openen van het pakket ontdekte ik onmiddellijk krassen op zowel de behuizing van het toestel als de bijbehorende afstandsbediening. Dit staat haaks op de verwachtingen die ik had van een zorgvuldig gerenoveerd product. De staat van het artikel liet eerder de indruk achter dat ik een willekeurig tweedehands product had besteld bij een doorsnee tweedehandszaak, dan bij een gespecialiseerde dienst die zichzelf profileert als een leverancier van hoogwaardige refurbished artikelen. De teleurstelling hield hier niet op. Bij nader onderzoek ontdekte ik zelfs stof in de tray van de blu-ray speler, wat aangeeft dat de zogenaamde refurbishing niet grondig genoeg was uitgevoerd. Dit niveau van slordigheid is onaanvaardbaar, vooral gezien het feit dat Back Market adverteert met een strenge kwaliteitscontrole. Naast de teleurstellende fysieke staat van het toestel dat ik bij Back Market had besteld, wil ik ook mijn diepe bezorgdheid uiten over een ernstige privacykwestie die zich voordeed bij mijn recente aankoop. Bij het verkennen van het apparaat ontdekte ik dat de accountgegevens van de vorige gebruiker nog steeds aanwezig waren, wat niet alleen een schending van privacy is, maar ook de deur wagenwijd openzet voor potentieel misbruik. Het feit dat persoonlijke gegevens van de vorige eigenaar niet adequaat waren gewist, werpt ernstige vragen op over de beveiligingsprocedures en de zorgvuldigheid waarmee Back Market zijn refurbished producten controleert en herstelt. Dit is niet alleen een inbreuk op de privacy van de vorige gebruiker, maar het plaatst ook mij, als nieuwe eigenaar, in een kwetsbare positie waarin mijn persoonlijke gegevens eveneens risico lopen. De combinatie van zichtbare gebruikssporen, onvoldoende refurbishing en het nalaten van het volledig wissen van eerdere accountgegevens creëert een alarmerend gebrek aan professionaliteit en betrouwbaarheid bij Back Market. Ik vertrouw erop dat deze zaken serieus worden genomen en dat er passende maatregelen worden genomen om dergelijke inbreuken op privacy en veiligheid in de toekomst te voorkomen. Het is van essentieel belang dat Back Market zijn beloften nakomt en zich houdt aan de hoogste normen van kwaliteit en privacybescherming bij het leveren van refurbished producten aan zijn klanten. Conform de voorwaarden heb ik het toestel onmiddellijk teruggestuurd, in de hoop dat de verdere afhandeling de initiële teleurstelling kan goedmaken. Desondanks werpt deze ervaring ernstige twijfels op over de integriteit van Back Market en hun vermogen om daadwerkelijk hoogwaardige refurbished producten te leveren. Ik hoop dat mijn klacht serieus wordt genomen en dat er passende maatregelen worden genomen om dergelijke teleurstellingen in de toekomst te voorkomen.
20 jun 2023

Waardeloze garantieafhandeling

Mijn robotstofzuiger deed het na een jaar niet meer. In de 1e instantie moest ik ergens een rapport laten opmaken met daarin de mankementen. In Nederland doen shops alleen dit wanneer het artikel bij hen is gekocht OF je moet onderzoekskosten betalen. In de 2e instantie kon ik een tegoedbon krijgen. Intussen waren de prijzen bij deze shop enorm gestegen en kon ik niet een gelijkwaardig toestel meer terug kopen. Ik heb ongeveer 2 maanden op het tegoed moeten wachten en heb ontzettend veel moeten mailen hierover. Ik heb ook een telefoon gekocht bij deze winkel. Die doet het nog...... Ow ja, backmarket is een platform als bol.com maar met minder goede prijzen en betere klachtafhandeling/garantievoorwaarden.
21 jun 2023

Geen antwoorden op vragen en ondefinieerbare onderdelen in iphone

Bij vragen aan back market via de officiële weg kwam er meerder malen geen antwoord. Het pakket was langer onderweg dan beloofd was. Maar wat nog erger is dat er ondefinieerbare onderdelen in de iPhone 12 geplaatst zijn, waar heel luchtig over gedaan wordt. Zoals dat dit niet erg is, maar daar heb ik niet om gevraagd.!!!
29 sep 2023
Slecht bereikbaar en snappen blijkbaar niet wat ik bedoel. Ik bestelde per ongeluk 2 telefoons omdat ik niet zag dat1e gelukt was, toen annuleerde ik er 1 met moeite en nu lijk ik helemaal geen 1 telefoon te ontvangen .
12 sep 2023
eenvoudiger communiceren , direct via email, ipv iedere keer eerst inloggen ed. Veel te omslachtig !!!
18 nov 2023

Vertraagde levering.

Zonder verdere verklaring is beloofde leverdatum uitgesteld. Geen nieuwe datum gegeven
4 jul 2023
bestelling gedaan, bestelling betaald. nog niets ontvangen!!!
7 okt 2023
Terug storten is bij hun niet het sterkst