Back Market Nederland- Logo - Beoordelingen

Back Market Nederland

675 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.454 beoordelingen in totaal

Het is een prachtige telefoon die nauwelijks van nieuw te onderscheiden valt. Mijn oude telefoon begon kuren te vertonen zoals trage response en soms problemen bij het opladen, dus ben ik er erg blij mee. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is de levering door FedEx. De levering van mijn vorige bestelling door DHL verliep vlekkeloos doordat die kon worden afgeleverd bij een servicepunt en ik niet als alleenstaande thuis hoefde te blijven om de bestelling in ontvangst te kunnen nemen. Voor deze bestelling heb ik 2 dagen thuis moeten blijven en daar was ik dan weer niet zo heel erg blij mee. In eerste instantie zou de bestelling op 11/12 voor 12 uur worden afgeleverd. Dat tijdstip werd echter niet gehaald. Vervolgens zou de levering plaats vinden op dezelfde dag voor het einde van de dag, maar ook dat heeft FedEx niet waar weten te maken. Ook de derde poging de volgende dag voor 12 uur ging de mist in, pas bij de vierde poging laat in de middag is de telefoon uiteindelijk geleverd.

27 sep 2023
Aanbod op de website was Samsung Galaxy S22+ 5G Phantom black. Product wat is geleverd is Samsung Galaxy S22 5G Phantom black. Telefoon werd in een doosje, met hieromheen bubbel plastic en daaromheen een plastic zakje, naar mij verzonden. Er werd echter voor de retour procedure van mij gevraagd om het product in een stevige doos met allerlei extra bescherming te verpakken en te verzenden. Daarnaast moest ik rondom foto's van het product maken en toezenden om te bewijzen dat het in goede staat verkeerde. Blijkbaar is het minder belangrijk bij Backmarket om te eisen van de verkoper om bij aankoop vooraf aan de verzending foto's te maken en de telefoon goed beschermd te verpakken en aldus te bewijzen aan de koper dat het juiste product op veilige manier wordt verstuurd. Retour procedure en communicatie verliep overigens wel soepel en vriendelijk.

Beoordelingen voor Back Market Nederland

18 nov 2023
Back Market heeft de klus goed gedaan: goed product! Verzending via FedEx ging goed behalve de info: FedEx geeft GEEN tijdslot waarbinnen wordt afgeleverd, in eerste instantie (zending uit Frankrijk) bovendien info in het Frans, omzetten naar andere taal bijzonder moeizaam. Tot woensdagavond 22:11 uur belooft men dezelfde avond voor 22:00 uur te leveren… Herplanning komt niet, men levert “gewoon” de volgende dag maar rond 11:45 bij de buren af die wel even moeten tekenen, wij zijn niet thuis. FedEx kan z’n werk beter doen!
26 jun 2023
Sneller geleverd dan aangegeven. Product voldoet aan de verwachtingen. Buiten dat het leer aan de onderkant van keyboard een beetje grover geworden is kan ik niets vinden dat verraad dat dit een 2de hands laptop is. Opmerking, laat de laptop eerst even verluchten voor je die in de doos steekt. Het industiele reinigings middel dat jullie gebruiken om het Keyboard te reinigen, stink verschrikkelijk en pakt op je adem en ogen.
21 aug 2023

Er zat een kras op de lens, netjes opgelost. Toestellen komen uit heel Europa.

Er zat een kras op de lens. Ik kon hem terugsturen. Wel duurde het wat lang voor alles terug gestort was. Ander nadeel is dat je denkt een beetje milieubewust 2e-hands te kopen maar dat het toestel vanuit Estland door een winkel werd toegestuurd en het terugsturen naar Madrid moest... maar goed. Al met al geen klachten.
11 jun 2023
Ruim aanbod van de door mij gezocht artikel. Mooi en goed product gekregen. Werkt zoals het hoort. Over de vervoerder minder te spreken. Op afgesproken tijdstip van levering niet geweest. Ontving wel een een bericht dat het kon worden afgehaald op een distributiepunt.
7 nov 2023

Goede service & bezorging

Voor het eerst bestelt bij Back Market, en de bestelling was goed en zeker op tijd bezorgd, wat me alleen verbaasde was dat de telefoon niet in een doosje zat, ook zag ik dat het scherm niet origineel was, als ik dat van te voren had geweten had ik even verder gekeken.

Goede Ervaring

Ruime keuze , vlot en gemakkelijk te bestellen toestel werk zoals verwacht. Eigenaardig dat je besteld op hun Nederlands Website en je bestelling ontvang via Frankrijk , dit leverde geen probleem op en werd keuring geleverd.
7 jul 2023

Vlotte levering, gsm was in goede staat

De levering verliep vlot en kwam vroeger aan dan verwacht. De smartphone kwam aan in de verwachte staat. Echter werd de verkeerde kleur geleverd. Op zich maakt mij dit niet uit, maar voor sommigen kan dit belangrijk zijn.
13 sep 2023
Levering volgens afspraak, goed verpakt en telefoon in goede staat. Het is prettig dat een spoedlevering mogelijk is (EUR 5,- extra) maar nog mooier zou het zijn als er next business day geleverd kan worden.
26 aug 2023

Halgasaszivedreszavazzafideszre

+ 210€ is a really great price for a 10lite Good Quality, no big scratch - No type c cable, the seller gave an iphone cable instead(thanks i guess) 2.5/6gb ram available. (Petty)
4 sep 2023
Er was duidelijke communicatie over de bestelling en wanneer het geleverd zou worden. Het is alleen niet duidelijk waar het toestel vandaag moest komen
22 jun 2023
Service goed, meedenkend en oplossend. Product later geleverd dan bij expresse zending beloofd was. Extra kosten hiervoor netjes teruggekregen
9 aug 2023
Snelle reactie op bestelling en leuke e-mail berichten NA de bestelling. Niet van die standaard saaie “ bedankt voor uw bestelling “.
3 dec 2023
Ik heb een prima product gekocht dat eruit ziet en functioneert als nieuw. Alleen scheelt het haast 20%. Dus ik zou het zo weer doen.
21 nov 2023
afgeleverd wat besteld is en snel bezorgd. ondanks dat ik digibeet ben en 80 jaar kon ik het helemaal zelf instaleren vlot
8 jul 2023
Het product is goed van kwaliteit. Maar waarom geen lader bij de iPhone verkopen of een aanbod ter overweging geven?
31 dec 2023

Black Market is oke alleen die bezorgdienst

Black Market is oke alleen de bezorgdienst waarmee ze samen werken (dpd in mijn geval) moeten ze zeer snel lozen !!
dat in de software en of firmware er ook de mogelijk zou zijn de nl taal instellingen te hanteren en te behouden
29 okt 2023
Snelle reactie en product. Echter op telefoon stonden nog oude Franse programma's. Dus niet geheel leeg gehaald
31 dec 2023
Wist niet dat het vanuit Frankrijk verstuurd moest worden, dat kon wel duidelijker gecommuniceerd worden.
16 jul 2023
Product geleverd zoals beschreven. Een factuur was er niet bij en tot op heden nog steeds niet ontvangen!