feddekees.nl

39 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden345 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 apr 2024
feddekees.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na alles geprobeerd te hebben en onrustige nachten was dit perfect. Het lakentje werkt heel goed voor een onrustig kindje, ze kan nu niet draaien tegen de wand van de co sleeper. Haar handjes kan ze nog wel gebruiken. De rits maakt haar soms nog wel wakker, misschien een idee een wat stillere rits te bevestigen. Het slaapzakje werkte heel goed voor het afbouwen van inbakeren. Het is voor ons wel een nadeel geweest dat het zo een dun slaapzakje is in de winter. Ze had met een lange romper en een dikke pyjama het nog heel koud. Slaapkamer was rond 18/19 graden en had nog het lakentje met deken. Hierdoor moesten we gelijk over op een echte dikke slaapzak terwijl we nog in het afbouw proces zaten. Een winter variant of vier seizoenen variant zou ideaal zijn.

Het lakentje is mooi, maar hielp hier niet en gaf lange tijd veel frustratie. Geld niet waard. We sturen het niet terug, maar 100 euro is wel absurd veel geld voor een irritant lakentje, want je wordt er wel handiger in, maar het dichtritsen en opmaken kost echt wel wat meer werk. We vonden het ook niet 25 euro waard als een soort huur constructie. Dan gaan we het eerder later verkopen en halen er zo meer uit. Mijn zoontje werd de eerst week zelfs boos met het gebruiken en moest er zeker aan wennen, nu accepteert hij het wel. Het doel is niet fixeren, maar ik had wel gedacht dat het meer zou helpen. Zo draait hij nog snel door naar de buik en zn armen haalt hij elke keer gelijk eruit, daarna vind hij het best. Ook op zn billen kloppen ter geruststelling is lastiger met het lakentje. Verder had ik pro-actief meer communicatie verwacht mbt de try-out. Ik heb geen idee waar van me verwacht werd dat ik die foto's zou uploaden en feedback kan vragen en hulp kan verwachten van de coaches. Dus try-out is een totale flop voor ons geweest. Verder is dat flapje bij de rits echt kneiter irritant. Het ziet er waarschijnlijk mooier uit, maar met het opnieuw open en dichtdoen (gezien de kleine nog 4x per nacht komt) moeten we dat flapje weer aan de kant duwen om de rits dicht te kunnen doen. De rits zit bij ons ook aan de kant van de muur dus boeiend hoe het eruit ziet verder. Ik had het ook mooi gevonden als we een rits aan beide kanten hadden of konden kiezen aan welke kant we het wilde. Want voor ons voelt het ook onlogisch om het zo open te doen.

Beoordelingen voor feddekees.nl

Overpriced en geen try-out hulp

Kindje kan nog makkelijk bij haar gezicht komen met de slaapzak met ritsen bij de armen
Antwoord van feddekees.nl
Hi, als je contact opneemt via klantenservice@feddekees.nl staan we altijd klaar om tips te geven. De lengte van je kleintje is heel belangrijk voor de juiste maat keuze. TIP BUNDI: Gebruik de touwtjes onderaan het BUNDI slaapzakje goed. De touwtjes zijn er voor als het slaapzakje nog wat groot is, meer stof ruimte is meer bewegingsruimte... Als je het slaapzakje aan doet even een rukje naar beneden geven zodat het strak op het bovenlijfje zit, dan de overtollige stof onder de voetjes strak samen binden met de touwtjes.... De beentjes mogen iets gebogen zijn want door de stretch van de stof kan je kleintje dan alsnog de beentjes strekken. Dit zorgt ervoor dat de handjes minder hoog komen. Let wel! Het slaapzakje is echt een tussenstap tussen inbakeren en niks doen, dus een milde vorm met meer bewegingsvrijheid. Neem zeker contact op zodat we je verder kunnen helpen. Hartelijke groet, Frederieke
Antwoord van feddekees.nl
Beste Inge, Mag ik vragen waarom je ontevreden bent? Ik zie dat je een Try Out service hebt wat incl begeleiding is, op mijn laatste mail heb ik geen reactie meer gehad. Je gaf aan al blij te zijn met het NUNKI lakentje. Ik hoor graag van je of we je ergens mee kunnen helpen? Neem zeker contact op via onze Try Out mail. Hartelijke groet, Frederieke

Slaapzak+laken

Zowel het slaapzakje als lakentje gekocht. Met de slaapzak zeer tevreden, maar met het lakentje niet. Deze zou specifiek voor een co-sleeper geschikt zijn maar bij onze (nieuw aangeschafte) co sleeper trok die het matrasje krom. Na contact met Fedde&Kees werd geadviseerd een plank op maat te zagen en onder het matras te leggen. Goed dus om te realiseren dat het lakentje niet altijd werkt voor co sleeper.

Lakentje

We hebben het lakentje, maar het hielp ons niet.
24 mei 2023

Nukki laken

Prijs kwaliteit komt niet overeen
5 jun 2023

Bundi