feddekees.nl- Logo - Beoordelingen

feddekees.nl

77 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden383 beoordelingen in totaal

10 jun 2024
Mijn dochter (3.5 maand) maakte zichzelf steeds wakker met het slaan van haar beentjes, deze gingen alle kanten op waar zij van schrok. Een lakentje was niet veilig want deze kwam door de kracht van haar geschop los en kwam op haar gezichtje te liggen. Ik was al eerder het Nunki laken tegen gekomen en had toen al een positieve indruk ervan gekregen. Heel fijn was ook de try-out service, zodat je niet direct 95 euro uitgeeft indien het toch niks zou zijn voor haar. Vanaf dag 1 hadden wij (icm net gestart gebruikt van white noise), een dochter die weer heerlijk sliep. Toen zij ziek een nachtje naast me in de cosleeper belandde en ik de hele nacht haar benen in bedwang moest houden, hebben we dan ook per direct een lakentje voor de cosleeper bijbesteld. Ik kan iedereen het Nunki lakentje aanraden, wat is het fijn! Geborgen waar nodig, mooi vormgegeven en volledig veilig.

7 mei 2024
Het lakentje is mooi, maar hielp hier niet en gaf lange tijd veel frustratie. Geld niet waard. We sturen het niet terug, maar 100 euro is wel absurd veel geld voor een irritant lakentje, want je wordt er wel handiger in, maar het dichtritsen en opmaken kost echt wel wat meer werk. We vonden het ook niet 25 euro waard als een soort huur constructie. Dan gaan we het eerder later verkopen en halen er zo meer uit. Mijn zoontje werd de eerst week zelfs boos met het gebruiken en moest er zeker aan wennen, nu accepteert hij het wel. Het doel is niet fixeren, maar ik had wel gedacht dat het meer zou helpen. Zo draait hij nog snel door naar de buik en zn armen haalt hij elke keer gelijk eruit, daarna vind hij het best. Ook op zn billen kloppen ter geruststelling is lastiger met het lakentje. Verder had ik pro-actief meer communicatie verwacht mbt de try-out. Ik heb geen idee waar van me verwacht werd dat ik die foto's zou uploaden en feedback kan vragen en hulp kan verwachten van de coaches. Dus try-out is een totale flop voor ons geweest. Verder is dat flapje bij de rits echt kneiter irritant. Het ziet er waarschijnlijk mooier uit, maar met het opnieuw open en dichtdoen (gezien de kleine nog 4x per nacht komt) moeten we dat flapje weer aan de kant duwen om de rits dicht te kunnen doen. De rits zit bij ons ook aan de kant van de muur dus boeiend hoe het eruit ziet verder. Ik had het ook mooi gevonden als we een rits aan beide kanten hadden of konden kiezen aan welke kant we het wilde. Want voor ons voelt het ook onlogisch om het zo open te doen.

Beoordelingen voor feddekees.nl

4 jul 2024

Fijn systeem van inbakeren

Het is een fijne zachte stof en met de ritjes onder de armen is het een fijne manier van inbakeren. Wel vind ii de lange mouwen op de hete dagen te warm, nu hebben wij ook een kindje wat snel zweet. Verder vind ik de prijs van het slaapzakje en nunki lakentje hoog, waardoor je er niet snel meerdere gaat aanschaffen. Nogal een investering, waardoor het wassen lastig is.
Super fijn lakentje en bijbehorend slaapzakje voor mijn zeer beweeglijke dochter! Echt heel blij mee. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat.
3 jul 2024

Erg fijne producten!

Erg fijne producten. Stoffen zijn zacht, stevig en luchtig. Direct een happy baby.
7 jul 2024
7 jul 2024
1 jul 2024
28 jun 2024
Moeilijk te zeggen of het echt werkt. Mijn kleintje wil graag op zijn buik slapen, maar wil niet zo weggelegd worden. Zelf komt hij niet op zijn buik onder het dekentje. Hij wordt dan vooral erg boos. Dan het een duur stukje stof.
8 jul 2024
Werkt voor onze dochter niet. Als ze 's nachts wakker wordt kost het haar meer moeite om vanonder het lakentje te geraken wat er voor zorgt dat ze wakker der wordt en het moeilijker is om terug in te slapen.
10 jun 2024

Super!

25 jun 2024

Absoluut het geld waard

Ons zoontje was gewend om strak ingebakerd te slapen. Omdat hij al vroeg begon met rollen, wilden we hier vanwege de veiligheid van af. Hij maaide heel erg met z’n armpjes, maar ook het Moro-reflex had hij nog. Slapen in een gewone slaapzak was daarom überhaupt geen optie. We hebben verschillende andere afbouw inbaker slaapzakjes geprobeerd, maar deze werkten allemaal niet. Na lang twijfelen contact gezocht en vooraf een goed advies gekregen. Na de aanschaf van de NUNKI en BUNDI ook nog eens hele waardevolle tips voor het gebruik van beide ontvangen. Dit leverde een soepele overgang op; van strak ingebakerd slapen, naar steeds vrijer op een veilige manier. Hij slaapt veel rustiger, en dieper. De materialen en mooi en zacht. Ik zou willen dat ik deze combi al vanaf de geboorte ingezet had. En ja, het kost wat meer, maar absoluut de moeite waard!
16 jun 2024
Heel blij met de Try out service! Doordat het best duur is ga je twijfelen of je het wel of niet aanschaft, door die service heb je iets meer geruststelling. Hiervoor sliep onze baby onder gewone laken en dekentje icm soms een slaapzak (alles geprobeerd, puckababy, love to dream swaddle, pacco) Dit werd losgetrapt en er werd echt heel onrustig geslapen. Eindstand werd er ong 1 maand in de babynestje geslapen, wat helemaal niet goed is ivm wiegendood. Toen deze gekocht, nav hun meegestuurde filmpjes het bedje opgemaakt met het lakentje en het slaapzakje aangedaan. Nou, er werd meteen als een roos onder geslapen…. Onze baby was zó rustig, eindelijk; voor haar en voor ons. Ook onder de swaddle love to dream slaapt ze nu goed met dit lakentje:
29 mei 2024

Blij mee!

Voor onze tweede zoon opnieuw gekocht en net als bij de eerste heel erg blij mee! Geen gedoe meer met dekens die weggeschopt worden en baby slaapt in als een roosje
30 mei 2024

Het is het geld zeker waard.

Onze zoon draait niet meer 180 graden in zijn bed. Het lukt hem ook beter om het tweede deel van de nacht langer te slapen.
14 jun 2024

Top!

Hele fijne, snelle en goede communicatie. Mooie adviezen gekregen ook waar ik iets mee kon
5 jun 2024
Zeer vriendelijk personeel, mijn vraag goed beantwoord en oplossingsgericht.
22 jun 2024
Snel geleverd, en werkt prima voor mijn allerliefste kleinzoon Noël
25 jun 2024
Dit is echt een musthave!
14 jun 2024
In 1 woord perfect!