feddekees.nl

25 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden331 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 apr 2024
feddekees.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Slaapzak van Fedde en Kees was al snel te klein voor onze zoon zijn armpjes pasten niet meer in de strakke mouwen van de slaapzak. Het Nukki lakentje werd goed gebruikt totdat onze zoon ineens op een avond omrolde en we besloten om het nukki lakentje om te ruilen voor een normaal lakentje. Door het nukki heeft onze zoon nu een ritme gevonden en kan hij redelijk zelfstandig inslapen.

Geen profijt van zowel lakentje wat ik ooit gekocht heb en nu het Slaapzakje ook niet. Ook niet in combinatie. Veel geld uitgegeven aan producten die helaas niet voldoen.

Beoordelingen voor feddekees.nl

Minder acrobatiek in bed :D

Toen we moesten stoppen met inbakeren was het echt even zoeken hoe we onze baby rustig konden laten slapen. Hij was zo beweeglijk en hield zichzelf steeds wakker. Het lakentje helpt om hem veel rustiger te laten slapen. Hij maakt zichzelf nog steeds wel eens wakker met z’n handjes, maar z’n lichaam en benen gaan niet meer alle kanten op.
Heel prettig persoonlijk contact gehad over het Nunki lakentje. Het slaapzakje was al snel niet meer nodig en wordt nu gebruikt als 'gewoon' slaapzakje met de arm ritsen open. Het Nunki lakentje zorgt ervoor dat mijn zoontje heerlijk slaapt, na vele onrustige nachten.

Prachtig concept en fijn contact!

Super fijn contact en er is heel goed meegedacht. Helaas vond ons kindje het niet fijn en konden we de het lakentje terug sturen zonder gezeur. Concept is en blijft heel mooi!
Antwoord van feddekees.nl
Fijn dat jullie het contact als prettig hebben ervaren. We proberen altijd mee te denken met ouders. Wat soms voor het ene kindje werkt, werkt helaas niet voor het andere kindje. Fijn dat jullie het hebben kunnen uitproberen.
Mijn dochter slaapt 8 uur per nacht, zonder huilen, zonder gedoe, dankzij Nunki & Bundi van Fedde & Kees. Daarom slaap ik ook goed!
Antwoord van feddekees.nl
Super om te lezen dat het zo goed gaat! Check zeker onze blog als je op een gegeven moment de BUNDI moet afbouwen: https://feddekees.nl/blogs/news/inbakeren-afbouwen-het-ultieme-stappenplan
Goeie kwaliteit spullen (ook de gehuurde producten) en mogelijkheid voor advies op maat, wat als erg helpend is ervaren!
Antwoord van feddekees.nl
Wat fijn om te lezen :-)
Heel erg tevreden met het dekentje. Mn meisje slaapt gelijk door vanaf de eerste nacht!
Antwoord van feddekees.nl
Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat!
Goede service en top lakentje! Raad het iedereen aan!
Antwoord van feddekees.nl
Wat super om te lezen. En leuk dat je een ambassadeur bent geworden! 🤩
Snelle levering en goed artikel!
Antwoord van feddekees.nl
Dank je wel voor je positieve feedback!
SK
Samantha K.