feddekees.nl- Logo - Beoordelingen

feddekees.nl

43 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden349 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 apr 2024
feddekees.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 mei 2024
Na alles geprobeerd te hebben en onrustige nachten was dit perfect. Het lakentje werkt heel goed voor een onrustig kindje, ze kan nu niet draaien tegen de wand van de co sleeper. Haar handjes kan ze nog wel gebruiken. De rits maakt haar soms nog wel wakker, misschien een idee een wat stillere rits te bevestigen. Het slaapzakje werkte heel goed voor het afbouwen van inbakeren. Het is voor ons wel een nadeel geweest dat het zo een dun slaapzakje is in de winter. Ze had met een lange romper en een dikke pyjama het nog heel koud. Slaapkamer was rond 18/19 graden en had nog het lakentje met deken. Hierdoor moesten we gelijk over op een echte dikke slaapzak terwijl we nog in het afbouw proces zaten. Een winter variant of vier seizoenen variant zou ideaal zijn.

7 mei 2024
Het lakentje is mooi, maar hielp hier niet en gaf lange tijd veel frustratie. Geld niet waard. We sturen het niet terug, maar 100 euro is wel absurd veel geld voor een irritant lakentje, want je wordt er wel handiger in, maar het dichtritsen en opmaken kost echt wel wat meer werk. We vonden het ook niet 25 euro waard als een soort huur constructie. Dan gaan we het eerder later verkopen en halen er zo meer uit. Mijn zoontje werd de eerst week zelfs boos met het gebruiken en moest er zeker aan wennen, nu accepteert hij het wel. Het doel is niet fixeren, maar ik had wel gedacht dat het meer zou helpen. Zo draait hij nog snel door naar de buik en zn armen haalt hij elke keer gelijk eruit, daarna vind hij het best. Ook op zn billen kloppen ter geruststelling is lastiger met het lakentje. Verder had ik pro-actief meer communicatie verwacht mbt de try-out. Ik heb geen idee waar van me verwacht werd dat ik die foto's zou uploaden en feedback kan vragen en hulp kan verwachten van de coaches. Dus try-out is een totale flop voor ons geweest. Verder is dat flapje bij de rits echt kneiter irritant. Het ziet er waarschijnlijk mooier uit, maar met het opnieuw open en dichtdoen (gezien de kleine nog 4x per nacht komt) moeten we dat flapje weer aan de kant duwen om de rits dicht te kunnen doen. De rits zit bij ons ook aan de kant van de muur dus boeiend hoe het eruit ziet verder. Ik had het ook mooi gevonden als we een rits aan beide kanten hadden of konden kiezen aan welke kant we het wilde. Want voor ons voelt het ook onlogisch om het zo open te doen.

Beoordelingen voor feddekees.nl

Top!

5 mei 2024

Betere nachten!

Allereerst zeer vlotte communicatie en verzending van het product. Het lakentje zelf is voor ons de beste aankoop die we voor ons kindje van 6 maanden hebben gedaan. Vanaf het eerste gebruik sliep hij terug een volledige nacht door. Hij is veel rustiger waardoor zijn slaapkwaliteit ook veel beter is. Sinds hij onder het lakentje slaapt, valt hij ook sneller zelf in slaap. Een absolute aanrader..
3 mei 2024
De eerste week ging het super, hij kwam zoveel makkelijker in slaap, vond veel sneller zijn rust en was er vrijwel meteen relaxed onder, maar op een gegeven moment wist hij zijn armpjes eruit te wurmen en dan zijn we terug bij af want slaat hij tijdens het wrijven in de oogjes weer de speen er telkens uit en dan gaat ie vervolgens weer huilen, dus wij gebruiken hem helaas al niet meer

Aanrader!

Snelle levering, denken goed mee en geven fijne adviezen. Producten zijn van erg goede kwaliteit en mijns inziens ruimschoots het geld waard!
SK
Samantha K.
Poeldijk

Nunki

Sinds we over zijn gegaan op nunki lakentje en slaapzak slaapt onze kleine meid hele nacht door.
Zo fijne materialen. We slapen lekker door. Super aankoop, duurder, maar alles waard!
Het lakentje vind onze dochter heel fijn!
Fijne communicatie
10 mei 2024
6 mei 2024
4 mei 2024
7 mei 2024

Overpriced en geen try-out hulp

Werkt niet. Onhandig.
27 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling

NUNKI lakentje en BUNDI slaapzak

Ons zoontje bleef maar maaien met zijn armen en sliep totaal niet. Inbakeren werkte hier super tegen, tot hij zijn eerste vaccinatie kreeg en dus niet ingebakerd mocht worden. Wat een ellende was dat... Hij huilde niet, maar sliep ook gewoon niet. Toen ben ik gaan zoeken naar een alternatief voor de inbakerdoek wat we wel mogen gebruiken na vaccinatie. Toen kwam ik uit bij Fedde&Kees. Toch wel even getwijfeld in verband met de prijs, maar we waren zo moedeloos en gunden onze schat zijn nodige slaap. Ik heb zowel het lakentje als de slaapzak gekocht, deze waren ten eerste al super snel binnen wat echt heel fijn was. Gelijk uitgewassen en zodra het droog was meteen gaan gebruiken. En ik kan je zeggen, wat een verademing is dit zeg! Het lakentje heeft hij niet perse nodig, hier lag natuurlijk het probleem ook niet, maar er stond dat de werking het beste is in combinatie met beide producten, zodoende beide aangeschaft. Het lakentje is wel van super kwaliteit en ontzettend handig in gebruik, top! Maar dan de slaapzak.... helemaal gelukkig mee! Door de ritsjes bij de armen kan hij wel bewegen, maar niet meer maaien. Ook kan de warmte weg via de handjes dus is het ook veilig te gebruiken na vaccinatie. Mocht je dus hetzelfde probleem hebben als wij en twijfelen in verband met de prijs, koop het gewoon want wat zijn wij hier ontzettend blij mee! Ook papa en mama slapen nu super! Bedankt Fedde&Kees voor het uitvinden van dit geweldige product.
8 apr 2024
Slaapzak van Fedde en Kees was al snel te klein voor onze zoon zijn armpjes pasten niet meer in de strakke mouwen van de slaapzak. Het Nukki lakentje werd goed gebruikt totdat onze zoon ineens op een avond omrolde en we besloten om het nukki lakentje om te ruilen voor een normaal lakentje. Door het nukki heeft onze zoon nu een ritme gevonden en kan hij redelijk zelfstandig inslapen.