vanbeekart.nl- Logo - Beoordelingen

vanbeekart.nl

2.787 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.647 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 apr 2021
vanbeekart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 jul 2023
Het allerfijnste is dat er regelmatig acties zijn, omdat dat een beetje lucht geeft aan de hoge kosten die je als zelfstandig kunstenaar hebt. Gaan jullie daar vooral mee door! Wat ook heel fijn is , is dat die kortingen voor een langere tijd gelden. Je kan de tijd nemen om rustig in je atelier uit te zoeken wat je nodig hebt. Je hebt niet altijd de gelegenheid om snel te komen en soms heb je ook de auto nodig, voor doeken of lijsten mee te nemen enzo.en de auto is niet altijd beschikbaar. De winkel is ruim opgezet, en lekker rustig, geen harde muziek of zo ,dat maakt het winkelen bijzonder aangenaam. Ook leuk zijn de workshops , (dwz, die gratis zijn) daar heb ik laatst nog een van gedaan en een mooie doos Caran D'ache aquarelpotloden gekocht. Dit was in de vestiging in de stad maar daar ga ik graag heen voor zoiets. De beste medewerker vind ik Marko. Hij is vriendelijk, behulpzaam en heeft verstand van zaken. Een pluim voor hem! Groet, Anneke

Al jullie spullen en de service zijn 5 sterren waard, maar ik word wanhopig van de zoekfunctie. Je moet letterlijk de merknaam weten die vaak afwijkt van de functie: als ik op vernis + merknaam zoek krijg ik 'geen resultaten' te zien. Als ik dan na lang scrollen het product wel gevonden heb, heet het 'lak' ipv vernis. Best slordig van de SEO om dat niet te verhelpen, kwestie van extra zoektermen invoeren lijkt me? Spielatten bestellen is ook een arbeidsintensieve klus. De latten staan door elkaar af en toe, als je het jargon niet kent is het lastig voorstellen wat er bedoeld wordt, zou mooi zijn als je gewoon een compleet pakket kunt kopen per doekmaat. Telefonisch bestellen is ook niet foutloos, al twee keer iets andere maat gekregen dan besteld. Er werd niet doorgevraagd dus classic spielatten...oké. klaar. Maar er zijn twee soorten 44 mm en 65 mm en we vergaten allebei daarop te letten. Penselen zoeken op de site is helemaal een crime...je krijgt geen totaal overzicht. Zoekterm 'kattentong' Krijg je enkele exemplaren maar lang niet alle en ze zitten verstopt tussen series en series andere penselen... Hopelijk vinden jullie daar nog iets op ik sta echt op het punt niet meer te bestellen, maar de kwaliteit van de spullen en de hoeveelheid aan artikelen weerhouden me, dat heb je nergens zo uitgebreid. Maar hoe dan ook: Heel veel dank dat jullie er zijn. Helaas ben ik tegenwoordig van online bestellingen afhankelijk (verhuisd) in de winkel (Eindhoven) werd altijd heel goed geholpen en was er veel mogelijk.
KM
Karin M.
EINDHOVEN

Beoordelingen voor vanbeekart.nl

Schroef weg!

In het zakje met schroeven wat bij de bestelde ezel hoorde, zat een gat waardoor er een schroef miste. Jammer, toen moest ik weer naar de winkel.
Daar ik verschillende soorten acrylverf heb besteld en er niet alles was, moet ik nu voor een nabestelling wel verzendingskosten betalen.
13 okt 2023
Dank je wel voor deze review. Mocht iets niet op voorraad zijn mag je ons ook bellen zodat wij het in je order kunnen toevoegen. Dan zit je niet met de verzendkosten. 020 6582222
11 nov 2023
Vaak zijn de aanbiedingen uitverkocht, ook al reageer ik direct! Waardeloos vind ik het, om blij gemaakt te worden met een dode mus!
28 mei 2023
goede prijzen. maar 2keer dat er iets mis loopt met levering. deze keer verschillende kapotte verfpotten. doch snel opgelopst.
28 jul 2023
Ik kan er nog niks over zeggen, mijn product is nog niet binnen. Voor altframes staat een levertijd van ongeveer 10 werkdagen
15 sep 2023

Papier licht beschadigd

Her papier, 360 gram, dat ik heb besteld heeft kleine beschadigingen in de hoeken. Ik denk tijdens het transport ontstaan.
10 okt 2023
De levering heeft dit keer lang geduurd Bijna een week Ben ik van jullie niet gewend Verder alles goed Mvg.H.Dijks
13 okt 2023
Dank je wel voor je review. Wij zijn zelf ook niet gewent om zo'n lange levertijd te hebben. Maar de omstandigheden speelden even ons parten. We gaan weer helemaal op stoom!
3 okt 2023
Levering van het pakket was niet compleet. Het is onduidelijk wanneer de rest van het pakket geleverd gaat worden
13 okt 2023
Dank je wel voor de review. Er is een kwaliteit probleem bij de markers. Ons excuus dat het langer duurt voordat wij markers van goede kwaliteit aan je kunnen versturen.
14 okt 2023
Ik vind de website rommelig. En als je bestelling kijkt en nog wat toe wilt voegen gaat dat moeil8jk
24 jun 2023
duurde langer dan verwacht voordat spullen bij winkel waren en opgehaald konden worden.
MS
M S.
Amsterdam
5 okt 2023
Actuele update van de bestelling. Als er 1-4 dagen staat moet het niet 5 dagen duren.
13 okt 2023
Ons excuus! Die up-dat heeft inderdaad te lang op zich laten wachten.
5 okt 2023
Op de site staat binnen twee dagen binnen. Het duurde echter enkele dagen langer.
13 okt 2023
Ons excuus! We hebben inderdaad een korte periode een langere levertijd gehad.
21 okt 2023
Bestelling niet compleet, dit werd pas achteraf gemeld. Wel volledig betaald.
4 sep 2023
BPost als koerier is beter. Kan udit eens bekijken? Alvast bedankt.
LA
L A.
Leiden
4 mei 2023
Er zat een deuk in mijn doek de levering was wel snel
6 jun 2023
Aardige klantenservice maar verzending kan sneller.
2 jun 2023
Na negen dagen de bestelling nog niet ontvangen
KA
Kees A.
Dongen
21 okt 2023
Jammer dat de AD markers uit de collectie gaan
24 okt 2023
De AD markers gaan niet uit de collectie. Er is echter wel een nieuwe leverancier, daarom duurde het wat lang voordat wij weer voorraad hadden. Op dit moment zijn mijn collega onze nieuwe voorraad aan het uitpakken.
Het blik etsinkt was een beetje beschadigd.
21 nov 2023
Op devhoogte houden van bestelling