papstar-shop.nl- Logo - Beoordelingen

papstar-shop.nl

92 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden93 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jun 2023
papstar-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 nov 2023
Bevallen: Op de factuur was het afleveradres gelijk aan het factuuradres. Ik had op de site iets anders aangegeven. Heb een mail gestuurd met verzoek tot ander factuuradres en kreeg binnen 2 dagen een aangepaste factuur met het juiste factuuradres ( was zakelijke bestelling, moest op naam bedrijf). Dat is dus netjes.

De bestelling is best lang onderweg. Maar bestelling goed verpakt.
AK
Anita k.
Groenlo

Beoordelingen voor papstar-shop.nl

AK
Anita k.
Groenlo

Kan beter

De bestelling is best lang onderweg. Maar bestelling goed verpakt.
Antwoord van papstar-shop.nl
Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Bestellingen na 14 uur worden pas op de volgende werkdag verstuurd. Doordat deze bestelling op een vrijdag geplaatst werd, heeft DPD het pakket pas de maandag erop meegenomen. Daarna bedroeg de bezorgtijd 2 werkdagen. Door het weekend voelde de bezorgtijd langer aan. Wij doen altijd ons best om alle bestellingen zo snel mogelijk op te sturen. Tot de volgende bestelling en vele groeten van het PAPSTAR team