Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

2.500 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.652 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 aug 2020
Lightexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug 2023
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

Zoek een betrouwbare bezorger!

Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wij zullen uw mening zeker bespreekbaar maken met deze vervoerder. Er is inmiddels contact met de klantenservice hierover en zij helpen u graag verder een oplossing voor deze kwestie te vinden. Met vriendelijke groet,
10 feb 2024

Bezorgen blijft lastig bij Lightexpert

Webshop maken kan iedereen, maar leveren blijft voor sommige erg lastig: schijnbaar werkt Lightexpert samen met Budbee. Inmiddels al 5 dagen achter elkaar de melding dat “het product” onderweg is, en dan ‘‘s avonds de melding van Budbee dat het “niet gelukt” is om het in te plannen. Hoe moeilijk kan het zijn. En nu krijg ik de vraag om een review te geven over Lightexpert. Product nog niet eens binnen.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat de bezorging met Budbee niet verloopt zoals zou moeten. U kunt hiervoor de klantenservice van Budbee contacteren zoals in de tracking vermeld staat. U heeft inmiddels ook contact met de klantenservice en zij helpen u graag verder om een oplossing voor het probleem te vinden. Wij hopen u hiermee voldoende t hebben geinformeerd,
18 feb 2024
Klantenservice op geen enkele manier bereikbaar. Direct na mijn bestelling wilde ik mijn bestelling annuleren maar de klantenservice is niet bereikbaar per e-mail, chat of telefoon. Tot op heden geen reactie.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend da tu geen contact kon krijgen met de klantenservice. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 10.00 en 17.00. Door drukte kan het zijn dat wij minder goed bereikbaar zijn, onze excuses hiervoor. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
2 weken geleden besteld en nog niks ontvangen, ook geen bevestiging van een oplossing. Teleurstellend
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u nog niets heeft ontvangen. Volgens de tracking van Budbee is er op 5/2/2024 geleverd. Mocht u hier nog vragen over hebben, dan horen wij dat graag van u. U kunt dan gebruik maken van het contactformulier op de website. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
Onze klacht werd als onmogelijk beschouwd. Wij waren 200% zeker dat we juist hadden besteld. Helaas.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u niet heeft ontvangen wat u dacht besteld te hebben. Ons ordersysteem is geheel automatisch en wij kunnen daar geen veranderingen in aanbrengen. Er bestaat altijd de mogelijkheid om binnen 30 dagen te retourneren. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,

Telefonisch onbereikbaar

Ledvision buitenlamp werd snel verstuurd maar bleek na installatie de bewegingssensor defect te zijn. Proberen een aantal keren hierover te bellen maar krijg een standaard bandje te horen dat het heel druk is en dat je via het contactformulier contact met hen kunt opnemen. Dit ook gedaan en het defect omschreven maar tot nu nog geen contact geweest. Ik wacht vol spanning af!..
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling, en wat jammer dat u een vervelende ervaring heeft gehad met ons. Afgelopen maandag is er gereageerd op uw mail en gevraagd om beeldmateriaal, dit hebben wij tot op heden nog niet van u ontvangen. Wij horen graag van u, Met vriendelijke groet,
17 feb 2024
Niet ontvangen
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat er nog niet is geleverd. Volgens de tracking die wij kunnen inzien is erop 09/02/2024 opgehaald bij de pickup parcelshop. Mocht u hier nog vragen over hebben neem dan contact op met de klantenservice via het contactformulier op de website. Wij hopen u hier mee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
Artikel nog steeds niet ontvangen.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Wij zien dat de door u bestelde artikelen in backorder staan en naar alle verwachting over 2 weken worden geleverd. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
Verzendkosten 2 keer belachelijk
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat u ons retourbeleid als vervelend ervaart. Echter is in onze voorwaarden op de website alles te vinden over verzendkosten en retourkosten. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
Ben een week verder en weet nog niet wanneer m,n spullen komen
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling is inmiddels opnieuw naar u toegestuurd en hou de levering in de gaten met de track & trace die wij u gestuurd hebben. Met vriendelijke groet,
24 feb 2024
een werkend product conform bestelling leveren
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Er is inmiddels contact met de klantenservice en wij helpen u graag verder het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet,
24 feb 2024

heb het product (noodverlichting) niet ontvangen

heb het product niet ontvangen
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Volgens de tracking van Budbee is er al op 160/02/2024 bij u geleverd. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
Er wordt gezegd s avonds besteld volgende dag geleverd. Niet gedaan waarop ik het heb teruggestuurd want ik had het direct nodig…en dan moet ik ook nog 7 euro verzendkosten betalen. Niet klantvriendelijk en jullie maken niet waar wat er op de site bij het product stond.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste kant, Bedankt voor uw beoordeling. Op de site staat voor 22.00 besteld die dag nog verzonden, echter niet dat er de dag erop wordt geleverd. Hierin zijn wij namelijk afhankelijk van de vervoerder. Tevens zat er ook nog een weekend tussen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
13 jan 2024
Bestelling is niet geleverd. Gebeld en als antwoord gekregen dat het uitgezocht ging worden en dat ik bericht ging krijgen. Sindsdien niets meer gehoord. Telefonisch zijn ze slecht bereikbaar.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Uk kunt de klantenservice bereiken op werkdagen tussen 10.00 en 17.00. U kunt ook via het contactformulier op de website contact met ons zoeken en uw vraag en of opmerkingen plaatsen. Wij komen er dan zsm bij u op terug. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet,
14 jan 2024
Leveren wat is beloofd en het vervoerd bedrijf eens onder handen nemen om leverdat na te komen en geen vage en onduidelijke berichten naar de ontvanger te sturen
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat de vervoerder onduidelijk is geweest in zijn berichtgeving. Wij zullen dit opnemen met de vervoerder. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,
JR
Jos R.
Steensel
20 jan 2024

2 x Led strip

2 besteld. DE 1e heb ik zelf stuk gemaakt verwacht ik . De 2e heel secuur gemonteerd, brand maar de afstandsbediening werkt niet helaas.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website. Zij helpen u graag verder om een oplossing voor uw probleem te vinden. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
BESTELLING NA 7 DAGEN NOG NIET GEKREGEN EN ALS REACTIE KRIJG JE TE HOREN DAT ZE ER NIKS AAN KUNNEN DOEN.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat het pakket nog niet is geleverd. Via de track & trace kunt u het pakket volgen en wat wij kunnen zien is dat het sinds afgelopen vrijdag weer in beweging is. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet,
6 jan 2024

Waardeloze bezorgingsdienst

Een goede webshop maar wel een waardeloze bezorgingsdienst. 9 dagen zweeft mijn pakket rond in Breda...
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas hebben wij geen invloed op de vervoerder. U kunt via de track & trace van Budbee contact met hen opnemen over uw bezorgmoment. Mocht u hier problemen met ondervinden dan horen wij dat graag van u, Met vriendelijke groet,
De bestelling is nog steeds niet bezorgd (na een week).
LIGHT292800 = Ik vind het nergens op slaan dat we ons geld niet terugkrijgen..
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Omdat u als zakelijke klant bij ons staat geregistreerd gelden daarvoor de voorwaarden zoals die op de website zijn beschreven. Wij hopen op uw begrip hiervoor, Met vriendelijke groet,