Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

2.500 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.652 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 aug 2020
Lightexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug 2023
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

zeer slechte kwaliteit van de armaturen.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u problemen heeft met de kwaliteit van de armaturen. U kunt hierover contact met ons opnemen via het contactformulier op de website, de klantenservice helpt u graag verder. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
Slecht bereikbaar
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat u problemen heeft met onze bereikbaarheid. Telefonisch is de klantenservice bereikbaar van 10.00-17.00 op werkdagen. U kunt ook contact met ons opnemen via het contactformulier op de website. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
7 jun 2023

Beide bedrijven totaal niets waard

Heb een bestelling geplaatst. Kreeg bericht dat t ingepakt en verstuurd was. Opgehaald door Budbee voor verzending. In hun overzicht staat alleen dat ik bericht krijg als het klaar is om naar mij gebracht te worden. Contact opgenomen. Pakje niet meer te vinden. Dag erna weer contact opgenomen. Nog steeds niets gevonden. Ze zullen contact met mij opnemen. Dag erna maar weer contact opgenomen. Nu hebben ze het pakje als vermist opgegeven en naar webshob gecommuniceerd. Lightexpert proberen te bellen. Die zijn niet bereikbaar. Krijg het bericht om maar een mail te sturen. Totaal niets waard, beide bedrijven. Bestel en bied er maar niets aan.
9 jun 2023
Beste Klant. Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat u ontevreden bent over de service die wij bieden. Ik zie inderdaad in de mail dat uw pakket zoek is geraakt. Wij hebben toen na onderzoek gelijk contact met u opgenomen en gelijk gehandeld. Zoals het in de mail staat bedankt u ons voor de service en kan er zelfs nog een grapje van af naar mijn collega toe. De track en trace code geeft aan dat u vandaag u pakket bezorgd krijgt. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl

Waardeloze bezorging

Lightexpert .nl ik koop voor het eerst bij hun ,maar de verzending gaat via DPD ,Lightexpert .nl is waarschijnlijk een goed bedrijf ....maar loopt schade op via de verzend gemachtigde DPD .Voorbeeld ik zit beneden in de hal omdat wij bezig zijn met kerst versiering van 14 tot 18 uur ! Bezorging de tweede keer al gisteren ook al niet ) krijg ter plekke een mail u was niet thuis !! Ik heb niet eens een auto gezien laat staan de chauffeur.Wat een leugenaars ,maar dit is schadelijk voor Lightexpert ik ga het ook zeker niet ophalen ik heb er €5,95 voor betaald!!
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice als u dit nog niet heeft gedaan. Dit kan via het contactformulier op de website. Wij horen graag van u, Met vriendelijke groet,
7 mei 2023

Bij retour willen ze geld niet retourneren.

Ik heb een tl licht teruggestuurd omdat het een andere was dan ik had bedacht. Heb het heel en compleet retour gestuurd. Krijg ik vervolgens een bericht van lichtexpert.nl dat de verpakking open gescheurd zou zijn. Dat is onmogelijk omdat het heel is teruggestuurd en er ook nog een doos omheen zat. Zeggen ze dat ik mijn geld niet terugkrijg... heb geprobeerd te bellen echter wordt er totaal niet opgenomen. Onbereikbaar.
8 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Wij hebben het probleem nogmaals intern besproken. De regels van onze retouren zullen aangepast worden. Mijn collega zal het bedrag aan u crediteren. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
26 dec 2023
Er stond een hoger rendement genoemd op de website Dan er uiteindelijk op de geleverde lampen stond. No mailingcontact possible. Phone was answered but got revered to fill in the online contactform. After that never heard back from them Delivery was next day. Goods in prime condition. Regrettably with different specs than mentioned on website
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste Dirk, Bedankt voor uw beoordeling. De klantenservice heeft u uitgelegd over effectief lumen en niet-effectief lumen, dat dit voortaan op de verpakkingen moet komen te staan. Mocht u daar nog vragen over hebben dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet,
Ze willen niet aannemen dat een product niet werkt zonder dat je foto's stuurt van hoe je het geïnstalleerd hebt. Dat hoor je graag voordat je een retour aanmaakt. Ik ga echt niet een nieuwe schakelaar deinstalleren en de bij hen bestelde opnieuw installeren om aan te tonen dat ik een schakelaar kan aansluiten.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Om een garantie procedure te kunnen opstarten of een defect te kunnen beoordelen hebben wij beeldmateriaal nodig. Wij hopen op uw begrip hiervoor, Met vriendelijke groet,
5 okt 2023
Led lamp die ik gekocht heb is kapot.Sensor werkt niet en de lamp blijft aan! KAn niet inloggen of contact opnemen. Lijkt geblokkeerd.
15 jun 2023
Steekspots voor in de tuin zijn perfect Maaaar de lampjes die erin moeten GU10 daar is 30% kapot Moest foto’s sturen,is gedaan maar niet goed Moesten foto’s zijn dat je kan zien dat ze kapot zijn ……. Is moeilijk Dus doen moeilijk om een paar lampjes te vervangen, de kapotte zou ik retour sturen Daar koop ik dus beslist niets meer !!!!!!!!! John Potters
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste John, Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat u ontevreden bent over onze klantenservice. Wij hebben binnen ons bedrijf richtlijnen waar wij ons aan moeten houden. Er is u meerdere keren gevraagd duidelijk beeldmateriaal toe te sturen waarop de zien is dat de lampen kapot zijn. Als deze niet aangesloten zijn kunnen wij dit niet beoordelen. Zo kunnen wij u op deze manier helaas ook niet verder helpen. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
4 mei 2023

Beschadigde artikelen ontvangen, retourneren doen ze niet aan en reageren niet op de mail

Een aantal artikelen besteld. Meerdere artikelen werkte niet of kwamen beschadigd aan. Retour aangemaakt, maar toen werdt er verteld dat je niet kan retourneren als zakelijke klant. Duidelijk gemeld dat bepaalde artikelen verkeerd zijn besteld en beschadigd zijn. Sinds een week niks meer gehoord of contact gehad. Je wordt dus gewoon overgelaten aan je lot.
8 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Zoals ik zie in ons mailcontact en het telefoongesprek is het voor u opgelost en kunt u de producten aan ons retourneren. Sommige cases hebben wat meer aandacht nodig. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
Dozen waren allemaal kapot en de TL lampen kwamen door de verpakking naar buiten. De dozen die jullie voor de verzending gebruiken zijn zeer zwak en de transporteur kan hier ook niets aan doen als jullie de verpakking bij jullie bedrijf een sluitpost is die niets mag kosten. Ik zou dubbel golf dozen gebruiken en deze een paar bandjes omsnoeren.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wart vervelend dat de dozen beschadigd zijn geleverd. Mochten er problemen zijn hierdoor voor wat betreft de buizen, dan horen wij dat graag. U kunt dan contact opnemen met onze klantenservice. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,
18 jun 2023
Van de 10 led buislampen waren 3 defect. 1 brande zeer zwak (volgens hun geen garantie) de andere 2 deden niets moest ik maar bewijzen dat ik ze goed had aangesloten. Zouden a++ lampen zijn maar kreeg direct een mail dat het F was. Telefonisch niet te bereiken. Verzenden duurde meer dan 4 dagen WAARDELOOS ALLEMAAL
20 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat u ontevreden bent over onze service. Wij zullen dit intern oppakken en bespreken. Wij streven naar een hoge klantvriendelijkheid en naar tevreden klanten. Ons excuus voor het ongemak. met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
4 nov 2023
I haven't received my order yet I place an order on 28th of October is more then 7 days now !! I really disappointed with ur service! I contacted the customer service 3 times to see where is my items they told me I have to wait 5 days more if I not receive the I can contact them again!
Antwoord van Lightexpert.nl
Dear Customer, Thanks for your review, and how annoying that your package has not yet been delivered. You can contact customer service for this via the contact form on the website. They can then help you further. We hope to have provided you with sufficient information,
27 mei 2023
Ik woon in Spanje en bestelde bij jullie omdat ik deze week in Nederland was. Jullie melde 1 tot 3 werkdagen. Dat zou afgelopen woensdag zijn. Vandaag is het zaterdag en zijn weer naar Spanje vertrokken. Niets ontvangen. Hoeft ook niet meer en gaarne geld terug
31 mei 2023
Beste klant, bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat de levering langer heeft geduurd dan normaal. Zoals ik kan zien op de track en trace code is uw pakket op zaterdag geleverd. Als uw familie dit retour kan sturen zullen wij daarna het bedrag aan u crediteren. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
7 mei 2023
Na mijn bestelling kwam ik erachter dat ik het verkeerde product had besteld. Helaas kreeg ik niet de mogelijkheid om dit product te annuleren. Ik zal het product niet accepteren en laat m retourneren naar jullie. Ik zie mijn geld tegemoet.
8 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Als u een bestelling plaats op zondag kunnen wij deze niet voor u annuleren omdat deze al verwerkt was. Zodra het pakket bij ons retour is gekomen zullen wij het bedrag aan u crediteren. Echter vinden wij het zeer jammer dat u ons hiervoor 1 ster neemt omdat de fout degelijk niet bij ons ligt. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
Leveren materiaal dat niet past en retour is voor eigen kosten, bestel een afdekplaat met dimknop, deze past namelijk op geen enkele inbouwdoos, stel je een vraag aan de klantendienst, die weten van niks, sorry maar 1 woord voor, amateurs!
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Met dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de klantenservice u niet verder heeft kunnen helpen, daar hetgeen u vraagt niet in ons assortiment zit. Met vriendelijke groet,
17 okt 2023
Nog steeds niks ontvangen. Week terug al berucht gehad dat binnen 1 of 2 werkdagen het pakket bij het afhaalpunt is maar Nog steeds niet gehoord dat het er is. Stop met DPD zijn andere betere bezorgers.
17 okt 2023
Beste klant, met dank voor uw beoordeling. Zou u hierover kontakt op willen nemen met onze klantenservice. Zij kunnen u verder helpen met uw levering. met vriendelijke groet,
Tl-buis veroorzaakt kortsluiting dit gemeld moest hem maar omdraaien weer kortsluiting gemeld niets meer van gehoord zelf maar nieuwe gekocht en hij doet het was dus kapot bestel hier niets meer
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u een defect artikel heeft ontvangen. U heeft inmiddels contact gehad met de klantenservice en zij hebben beeldmateriaal nodig om de garantieprocedure te kunnen opstarten. Daarvan zijn wij nu in afwachting. Met vriendelijke groet,
20 jun 2023
Bij een bestelling een bevestigingsmail sturen, uberhoubt iets sturen ter bevestiging. Melden dat een bestelling deels niet op voorraad is. Ook een btw factuur sturen lijkt mij heel logisch...
26 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. U vindt u bevestiging in uw account. Tevens kunt u daar ook in zien wat er wel of niet op voorraad is. De factuur kunt u ook in het account downloaden. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
29 mei 2023
Hij doet het niet. Het licht blijft constant branden, waardoor ik geen contact kan maken. Er ontbreekt ook een schroefje die de verbinding maakt met de onderplaat. Ik bel hier nog over?
31 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat u niet tevreden bent over ons product. Kunt u ons mailen naar klantenservice@lightexpert.nl Vanuit daar kunnen wij u een passende oplossing aanbieden. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl