Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

2.500 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.652 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 aug 2020
Lightexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug 2023
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

2 nov 2023

Uitblijven levering

Geen idee waar het misgelopen is maar pakje tot op heden niet ontvangen maar wel betaald op voorhand …
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Ik zie dat uw pakket op 27 oktober om 18.51 uur geleverd is. Mocht dit niet het geval zijn kunt u dan contact met ons opnemen. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
Leveren niet wat je bestelde, toont veel groter in advertentie, ik zal er nooit nog iets kopen
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat de lamp in uw ogen tegenvalt. Op de site zijn de afmetingen van de lamp te lezen en daarom verbaast het ons dat u dacht dat de lamp groter zou zijn. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
6 aug 2023
Nog niets ontvangen en geen reactie vragen via op website. Denk dat het oplichters zijn
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste Tim, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u niks heeft vernomen op uw melding. Helaas is deze niet doorgekomen bij ons waardoor er geen terugkoppeling is gewest. Graag vragen wij u nogmaals contact op te nemen met ons, wellicht telefonisch zodat wij u verder kunnen helpen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
Kapotte armatuur ontvangen en nu is het een langdradige verhaal aan het worden......
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat het volgens u een langdradig verhaal aan het worden is. Mijn collega heeft vrijdag nog contact met u gehad, en vanwege de paasdagen is er niet eerder gereageerd. Hij zal zsm weer contact met u opnemen naar aanleiding van uw antwoord. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
3 weken totale levertijd .. lijkt meer op dropshipping dan een serieuze webwinkel
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling is van 9 dagen geleden en is gisteren bezorgd. Door drukte van de Black Friday bestellingen is het zowel bij ons als bij onze vervoerders drukker dan normaal, wij hopen op uw begrip hiervoor. Met vriendelijke groet,
22 okt 2023
1 week na betaling en 2 mails nog niets ontvangen. Zelfs geen antwoord op de mail
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Met dank voor uw beoordeling. Wij hebben geen mail van u ontvangen, zou u dit kunnen mailen naar: klantenservice@lightexpert.nl Onze klantenservice helpt u graag verder hiermee, met vriendelijke groet,
11 sep 2023
Eerst het bestelde artikel leveren voordat er om een beoordeling gevraagd wordt.
15 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Door vertraging bij onze vervoerder gebeurt het wel eens dat u eerst een beoordeling ontvangt en daarna het product. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
26 jun 2023
er was 1 t - stuk kapot, gemeld maar niks reactie op gekregen, stelde me teleur
28 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat u een kapotte TL heeft ontvangen. Zoals ik kan zien is er geen bericht bij ons aangekomen. Kunt u nogmaals mailen naar Klantenservice@lightexpert.nl Vanuit daar zullen wij u verder helpen en een passende oplossing aanbieden. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
6 okt 2023
Zit al 3 uur te wachten op een antwoord, over een nog niet geleverd pakketje
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, wij zien dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice. Zij zullen u op de hoogte houden betreffende de levering. Met vriendelijke groet,
20 sep 2023
Slecht bereikbaar, een week later is het pakket nog steeds niet aangekomen.
22 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Ik zie in onze gegevens dat wij u meerdere malen gesproken hebben aan de telefoon. En het probleem passend hebben opgelost. Nogmaals ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl

Slecht bereikbaar

Na een week heb mijne producten nog niet. En slecht bereikbaar
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Door Black Friday kan het wat drukker zijn deze dagen. Wij zijn zowel telefonisch als via het contactformulier op de website bereikbaar en doen ons best u zo snel mogelijk te helpen. In ons systeem kunnen wij zien dat er gisteren bij u is geleverd. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
Contact is niet te pairen met 2.4 wifi. Heb er dus niets aan.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website. Zij helpen u graag verder om een oplossing voor het probleem te vinden. Met vriendelijke groet,
3 aug 2023
Zorgen dat wij als klant informatie ontvangen over leveren.
4 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. U kunt in uw account zien wat de status van uw levering is. Ik zie dat de breedstralers in back order staan. Mocht u hier niet op willen wachten kunt u contact met ons opnemen en zullen wij de bestelling voor u annuleren. Ons excuus voor het ongemak. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
Klantenservice niet te bereiken. Geen dienstverlening.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier op onze website. Tevens zijn wij van 10.00-17.00 telefonisch bereikbaar. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet,

bestelling niet bezorgd

Een week een bestelling geplaats, en nog niet verzend
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat uw pakketje nog niet is bezorgd. Door drukte lopen de vervoerders achter in de verwerking van de pakketten. Mocht er morgen nog geen verandering zijn in de status, dan horen wij dat graag van u. U kunt dan contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website. Met vriendelijke groet en excuses voor het ongemak.
8 nov 2023
Pakket is na 8 dagen nog steeds niet geleverd door dpd
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Met dank voor uw beoordeling. Wij zien dat de bestelling inmiddels is geleverd, mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dat graag van u. U kunt dan contact opnemen via het contactformulier op onze website. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinfomeerd, Met vriendelijke groet,
7 nov 2023
Slechte levering van de 10 lampjes waren en zes kapot
7 nov 2023
Beste klant, Met dank voor uw beoordeling en wat vervelend dat u defecte lampjes heeft ontvangen. U kunt hierover contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier op onze website. Zij helpen u graag verder om dit probleem op te lossen. Met vriendelijke groet,
Verkeerde kleur binnen gekregen grijs ivm zwart
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u een verkeerde kleur lamp heeft binnen gekregen. U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website. De klantenservice zal u graag verder helpen om dit probleem op te lossen. Met vriendelijke groet,
12 nov 2023
Te veel mails en spam. Bezorgt verkeerd.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Met dank voor uw beoordeling. Via het contactformulier op de website kunt u contact opnemen met de klantenservice hierover. Zij helpen u graag verder, met vriendelijke groet,
9 nov 2023
Heb mijn bestelling nog niet ontvangen!
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Met dank voor uw beoordeling. Wij zien dat de bestelling inmiddels is geleverd, mocht dit niet zo zijn dan horen wij dat graag van u. U kunt hierover dan contact opnemen via het contactformulier op onze website. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,