Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

2.500 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.652 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 aug 2020
Lightexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug 2023
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

andere lampen gekregen dan besteld.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u het verkeerde product heeft ontvangen. U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website. Wij helpen u graag verder zodat u de juiste lampen ontvangt. Met vriendelijke groet,
We hebben pakket niet ontvangen
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u het pakket niet heeft ontvangen. Wat wij kunnen zien is dat er 22 december bij u is geleverd en wij hopen dat alles naar wens is. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier op de website. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet,
Product werkt niet op de mobiel
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, met dank voor uw beoordeling. Wij hebben nog niet eerder problemen gehad met deze deurbel en de app op een mobiel zetten. Mocht u hierover nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet,
8 okt 2023
Mijn pallet is niet aangekomen.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, wat vervelend dat uw pakket niet ia aangekomen. U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u hiermee verder helpen. klantenservice@lightexpert.nl
4 jul 2023
Nog geen bestelling ontvangen
4 jul 2023
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat u nog geen bestelling heeft ontvangen. Kunt u contact opnemen met klantenservice@lightexpert.nl Vanuit daar zullen wij u een passende oplossing aanbieden. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
heb nog niks geleverd gehad
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zien dat er inmiddels bij u is geleverd, het is momenteel hoogseizoen bij de transporteurs en daarom kan het wat langer duren dat normaal. Met excuses voor het ongemak en vriendelijke groet,
Zending nog niet ontvangen
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wij gaan contact opnemen met de transporteur over de status van de levering. Met vriendelijke groet,
8 sep 2023
Bezorging was waardeloos
15 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat u de bezorging als naar heeft ervaren. Wij doen onze uiterste best onze klanten tevreden te houden. Daarom zullen wij hiervoor ook contact opnemen met onze vervoerder. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
nadenken
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft contact gehad met onze klantenservice betreffende uw order en wij zijn in afwachting van uw antwoord. Met vriendelijke groet,
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zien dat er inmiddels contact is geweest met de klantenservice en zijn in afwachting van het benodigde beeldmateriaal zodat wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet,
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Bij vragen en of opmerkingen kunt u via het contactformulier op onze website contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet,
16 okt 2023
16 okt 2023
Beste Marc, Dank u wel voor uw beoordeling. Graag vernemen wij van u wat het probleem is, zou u contact op willen nemen met onze klantenservice , dan kunnen zij u verder helpen. Met vriendelijke groet,
11 jul 2023
12 jul 2023
Beste klant, bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat u ontevreden bent. Mochten wij u nog kunnen helpen kunt u ons een mail sturen via Klantenservice@lightexpert.nl Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
5 jul 2023
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Wij zien aan uw beoordeling dat u ontevreden bent over ons. Mochten wij u nog kunnen helpen kunt u ons altijd via klantenservice@lightexpert.nl kunnen contacteren. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl