Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

2.487 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.608 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 aug 2020
Lightexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug 2023
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

Het bestelde product was niet compleet. 5 x telefonisch contact verbroken, Er was een mijns inziens te lange correspondentie nodig met de klantenservice voor een oplossing. Uiteindelijk is het probleem tot tevredenheid opgelost.
JW
John W.
Duiven

Nog beter lezen.

Ik heb in de omschrijving van mijn product op de site niet kunnen constateren dat het bereik van mijn spotjes via de app smart life en de modem zo'n klein bereik hadden, als ik dat wel had geweten had ik ze niet aangeschaft.
Bij het bestelde LED paneel hoort voor het ophangen ook een frame. Dat blijkt los besteld te moeten worden. Jammer, had direct aangegeven kunnen worden want zonder dat frame is het paneel niet te bevestigen.
Zaterdag besteld, donderdag pas geleverd, terwijl de buren maandag hebben besteld en dinsdag de bestelling ontvangen hebben. Product ziet er netjes uit.
31 mrt 2024
In de berekening van watt naar lumen ook tl lampen in het omreken schema zetten. Nu zit ik met lampen waar veel te weinig licht uitkomt.
Verzending pakket moeizaam en communicatie daarover lastig. Wel snelle reacties helpdesk
Kon alleen pickup point selecteren. Verder prima
20 mrt 2024

Niet alle producten (tegelijk)geleverd

3 producten besteld en 1 product geleverd. Daardoor moet ik er weer allemaal achteraan waar ik niet de tijd voor heb. Uiteindelijk helemaal goed gekomen zonder al te veel zorgen, ik denk dat het vooral aan de vervoerder lag maar toch altijd vervelend. Ik heb voldoende vertrouwen dat ik hier zeker nog wel een keer bestel!
10 mrt 2024

levertijden kloppen niet

Op de website staat verstuurd binnen 2 tot 5 werkdagen, dat moeten ze dan ook waar maken. We wachten geduldig af.....
Er was een snelle correcte levering , maar zeker is er een verbetering mogelijk , ik wilde nog een onderdeel bijbestellen , het bedrijf is door de drukte telefonisch niet bereikbaar , verder via de mail gevraagd en beantwoord maar wetende dat dit tussen snoertje met stekkertje ook te bestellen is was het antwoord je kan de lampen zelf koppelen met een snoertje elektrische kabeltje en en kroonsteentje .
Het zou fijn zijn als er een Nederlandsche beschrijving bij zit
Er zijn lichtbakken geleverd die veel smaller zijn dan op de foto Klopt gewoon niet Is heel lastig als er een door lus moet worden gemaakt Kan geen grotere wartel in. Is niet correct en valt me tegen van zo’n grote firma. Ik had nog gebeld, hadden ze ook even kunnen mee delen
Site prima, snelheid bezorgen en verpakking super. Maar had in 2x besteld en bij de 2x waren precies dezelfde lampen echt het dubbel in prijs. Wel erg mooie lampen. Maar van 35 pst naar 70 pst was ff schrikken
6 jan 2024

LED lampen

De lampen werken en het was goed verpakt, maar de voorwaarden inzake het retourbeleid en dat je niet mag ruilen vind ik niet acceptabel.
Verzenden duurt lang, voor een zending in Nederland. Bestellingen in het buitenland (Belgie) zijn sneller.
7 jan 2024
Heeft de verkeerde vervoerder. De vervoerder komt wel of niet. En is net mee te communiceren
Het heeft een aantal dagen geduurd voordat mijn lampen bij de bezorgdienst lagen.