Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

2.517 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.694 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 aug 2020
Lightexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug 2023
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

Het heeft een aantal dagen geduurd voordat mijn lampen bij de bezorgdienst lagen.
14 jan 2024
Geen antwoord op mail
6 okt 2023

Gekochte buitenlamp wazige handleiding

Gekochte buitenlamp heeft zeer wazige, slechte handleiding. Bij montage wordt er vanuit gegaan dat de stroomkabel uit de muur komt voor een centrale aansluiting. Echter heb ik een zijaansluiting nodig, dus zelf daarvoor een gat geboord. Maar daardoor wel erg weing ruimte in de behuizing om de kabel kwijt te raken. Is uiteindelijk gelukt maar alles 'n cm groter zou de aansluiting zeer vergemakkelen
Levering bestelling. Dit wordt naar een afhaalpunt gestuurd wat niet handig is. Het zou dan beter naar een ander afhaalpunt geleverd worden. Nu moet er toch rondgereden worden om dit te kunnen afhalen en veel tijd is er niet.
JG
Johny G.
Helmond
15 mei 2023

Retour voor rekening klant

Bij bestellingen die niet naar wens zijn betaal ik als klant de verzendkosten wanneer ik geld terug wil en product retour stuur. Retourkosten €5,95 worden wel terugbetaald. Geen 2e maal zal ik hier een bestelling plaatsen tenzij ik 100% zeker ben van de werking van het product. En enkel dan als dat product elders aanzienlijk duurder is. (Beoordeling aangepast na reactie Lightexpert)
14 sep 2023
Veel te late levering, door hun voorkeurbezorger dpd. Telefoneren naar lightexpert is hopeloos. Begin te bellen om 10:05 tot 10:20, krijg steeds het bandje: ‘het kantoor is gesloten, wij zijn geopend van 10:00 tot 17:00.’ Zorg dat je om 09:55 bij de telefoon zit! Je bent een BEDRIJF, les1: begin op tijd!
25 okt 2023

slechte service

de service als er iets mist aan het product en ze zeggen dan moet je zelf de leverancier maar bellen, nog nooit gehoord dit erg jammer. we hadden een order van 1200 euro en miste een paar zakjes met schroeven deden ze geen moeite voor om daar achteraan te gaan.
10 nov 2023
10 led panelen besteld waarvan 1 drivers het niet doet, foto's opgestuurd van de drivers wordt er terug gemeld dat het niet de originele is. Deze drivers is identiteit aan de andere negen. Stuur gewoon een nieuwe drivers en alles is klaar.
JV
Beschrijving die meegeleverd word zou wel duidelijker mogen zijn en wat groter gedrukt doordat het zo klein is zie je sommige details niet. Verder tevreden van de lampen groot verschil van licht in vergelijk met oude TL lampen.
28 sep 2023
Aantal lumen op website was niet gelijk aan het geleverde. Lampen teruggestuurd en mogen we weer wachten op de terugbetaling. Pakketje is al een week geleden bezorgd volgens de voorwaarden kan dit tot 2x 2 wk duren. Jammer.
14 nov 2023

er zijn verbetering mogelijk

De bestelling was redelijk vlot verzonden. Alleen hun bezorgservice Budbee is echt niks. 1x werd de bezorging ineens geannuleerd door ze, en de tijdindicatie klopt echt van geen kant.
detector lampen ip65 besteld doch losse detector meegeleverd met ip44. led tl buigt door. kleine armaturen. onstabiele promoprijzen. goede prijs, producten werken tot heden goed.

Hele snelle levering, maar specs niet juist

Hele snelle levering, maar de bewegingssensor voor de ledlamp zou 10m plusmin 2 m zijn. De werkelijke afstand is slechts 2 a 4m. Dit gold voor beide bestelde ledlampen!
23 sep 2023
Veder is het goed. Maar wat anders inpakken. Want één lamp zit deuken in kan ik zo niet gebruiken zo ver zit hij in mekaar dat de lampjes tegen de kap aan zitten.
Antwoord van Lightexpert.nl
26 sep 2023
Beste klant, bedankt voor uw recensie. U kunt contact opnemen met onze klantenservice: klantenservice@lightexpert.nl dan zorgen zij er voor dat er een nieuw paneel naar u wordt toegestuurd (graag ook in de mail een foto van het beschadigde paneel toevoegen)
WR
Wouter R.
Apeldoorn
20 okt 2023
Levering volgende werkdag beloofd. Telkenmale kreeg ik vervolgens bericht van de pakketservice 'morgen zo en zo laat'. Pas 1 week later daadwerkelijk afgeleverd.
15 nov 2023
Ze adverteerde met "voor 22:00 besteld de zelfde dag verzonden"helaas werkt daar de koerierdienst niet aan mee. en mocht 2 dagen wachten op mijn pakket
6 jan 2024

LED lampen

De lampen werken en het was goed verpakt, maar de voorwaarden inzake het retourbeleid en dat je niet mag ruilen vind ik niet acceptabel.
13 okt 2023
De bestelling was de volgende dag binnen! Dat is goed geregeld. Helaas krijg ik de lampen die ik besteld had niet verbonden met de wifi.
30 jul 2023
Nederlandse vertaling voor aansluiting van de driver van de panel ontbrak daar door niet duidelijk om het aan te sluiten.
26 aug 2023

de bestelling is correct geleverd.

de bestelling is correct geleverd, de kwaliteit van de producten zijn laag net zoals de prijs voor de producten.