Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

2.488 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.620 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 aug 2020
Lightexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug 2023
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

JE
Jan E.
Purmerend
16 mrt 2024
Mooie artikelen voor een mooie prijs . Echter een led lamp werkt niet. Wanneer de led lamp in een andere armatuur stop waarbij de led lamp wel werkt, doet deze het ook niet . Ik vraag me dan ook af waarom ik een filmpje moet maken van een kapotte lamp , dit kost weer allemaal tijd , wat eigenlijk gewoon onzin is. Ik wil de led-lamp best terug sturen zodat er zelf naar gekeken kan worden. Graag zou ik zien dat er zo snel mogelijk een nieuwe gestuurd wordt , want hier zit ik niet op te wachten.
Heb ze nog niet gemonteerd. Maar levering is snel en zonder problemen gegaan door budbee. Mocht alles functioneren vindt ik de prijs kwaliteit uitstekend.

Snelle levering. Gebruiksaanwijzing mag beter.

Snelle levering. De gebruiksaanwijzing van de LED-TL-Buizen mag wel wat beter. Je kan die buizen op 2 manieren monteren. De ene kant geeft direct kortsluitig, de andere kant is OK. Dat staat er in microscopische lettertjes op, maar als je met verlichting bezig bent is het natuurlijk meestal veel te donker om dat te zien.
4 feb 2024
Prima prijs kwaliteit verhouding. Ze zijn geschikt voor smart verlichting en ze zijn kantelbaar. We hebben ze gekocht voor in onze nieuwe keuken.
Prima levering, ook via de bezorger is het goed gegaan. LED blijft af en toe knipperen. 2 x LED á 6 Watt. Oplossing?
Super snel geleverd en vakkundig verpakt. Het product, LED TL bakken, is ook prima en gemakkelijk met aansluiten.
Van deze bestelling was 1 starter defect. Kennelijk bij het verpakken misgegaan. Groetjes Hans ter Beek
11 feb 2024
Goede prijs kwaliteit verhouding Ledstraler werkt prima wel levering wat langer geduurd
Uitstekende service. Een defect product werd direct vervangen voor een nieuw exemplaar.
Het was wat onduidelijk dat het product niet zo geschikt was voor buiten
TF
Ton F.
Houten
Led tl buis , duidelijker maken welke zijde aangesloten miet worden!
3 feb 2024
Goede beschrijving op de website Goede verpakking Mooie prijs
Duidelijke website, goede communicatie over levering.
de spots waren vlug geleverd en 1 is reeds geplaatst