Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

2.487 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.608 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 aug 2020
Lightexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug 2023
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

Top!

Vanuit Lightexpert is alles goed gegaan, snel, juiste product. Daarentegen is dPD ongelooflijk waardeloos: ze veranderen het juiste adres van de factuur in een niet bestaand adres. Daardoor kwam het pakket vier dagen te laat aan (ondanks meermaals telefonisch contact). Advies: switch naar een andere bezorgdienst!
Snelle levering van de artikelen. Goede kwaliteit en product zoals omschreven. Minpuntje zijn de kleine bevestigings schroefjes na installatie van muurplaten.

Fijne webshop

Snelle levering, enorm goed verpakt, goede kwaliteit en mooie producten. Nog niet geïnstalleerd maar dat moet aan de producten te zien zeker goed komen!

Geweldig assortiment en orderafhandeling!

Geweldige en veelzijdige verlichtingsproducten zeer betrouwbare verzending en duidelijke informatie over de verzending. Top bedrijf! Aanrader!

Hele goede prijs/kwaliteitverhouding

DPD maakte er weer een potje van. De klantenservice van LightExpert heeft dat goed opgelost. Verder hele goede prijs/kwaliteitverhouding.
1 dag geleden
De zeer snelle levering en heel goede service. Er was een defect aan het product, en dit was zeer snel vervangen door een nieuw product.
Ik had een verkeerd artikel besteld, een berichtje gestuurd en ze hebben netjes de bestelling geannuleerd en mijn geld terugbetaald! 👍🏻
Helaas was 1 item verkeerd gestuurd, maar werd snel en efficiënt opgelost, dus ik kan er geen kwaad woord over zeggen..
EL
Al eerder gekocht en zoals vorige keer netjes en snel geleverd Volgende keer ga ik zeker weer naar lightexpert
Netjes gecommuniceerd, en alles op tijd. Track en Trace was uitstekend te volgen. Zeer snelle verzending
Erg snel geleverd , top verpakt. Helaas 1 lampje defect , foto gemaakt en nieuwe werd gelijk geregeld 👍
Goed en degelijk product en voor weinig geld. Zeer snelle en perfecte verpakking. Echt een aanrader.
Bestelling en levering vlot verlopen. Goede LED-lamp met enorme lichtopbrengst aan een goede prijs.

Super lampjes en de volgende dag thuis

Echt een paar top lampjes gehad voor deze prijs. Verhouding prijs kwaliteit spreekt mij zeer aan.
Prima prijs en snelle levering. Product is zoals beschreven, kortom, wat wil je nog meer.
Wat ik besteld had is correct en snel geleverd. De kwaliteit is wat ik ervan verwachtte.
31 mrt 2024

Ik had 3 lampjes nodig. Makkelijk bestellen en volgende dag in huis. Daar hou ik van
snelle en correcte levering van al het bestelde en gefactureerd aan de juiste prijs
Scherpe prijzen en goede verzending. Snelle reactie en een praktische internetsite
Betrouwbare informatie Goede kwaliteit en snelle levering. Prijzen marktconform