De bestelling liep vertraging op door vertraagde levering van fabrikant, maar je wordt keurig op de hoogte gehouden van de status. Toen het uiteindelijk verzonden was en wij aan het wachten waren, ging er bij DHL iets mis. De bezorger had kennelijk moeite met de labels op het pakketje en heeft het toen "retour afzender" gedaan. Bij DHL kwam ik niet verder en zij verwezen doodleuk naar de afzender terwijl het pakketje nog in hun routing zat..ik boos..
Goed, met moed in mijn schoenen omdat we toch best lang op de bestelling hebben moeten wachten contact opgenomen met Light11. Autoreply gaf aan reactie binnen 1 tot 3 werkdagen... Zelfde dag al persoonlijke mail ontvangen met direct de oplossing. Ze hadden blind een nieuw exemplaar gestuurd (nu wel op voorraad) en binnen 2 dagen was het in huis. Lang verhaal, maar de kern is dat dit bedrijf zeker bonafide is, maar dat externe omstandigheden soms roet in het eten kunnen gooien. En ook dan lossen ze het op. Dikke prima
Verder lezen