fotobehangshopz.nl- Logo - Beoordelingen

fotobehangshopz.nl

297 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.223 beoordelingen in totaal

18 jan 2024
Ik bestelde het behang donderdag wat later in de middag. Kreeg toen direct een leuke en persoonlijke mail met wat ik verder kon verwachten. En dat mijn behang over 4,5 uur al uit de pers zou rollen! De volgende dag kreeg ik al bericht dat ze het voor verzending hadden aangeboden. En zaterdag had ik het behang al in huis! Inclusief een heldere instructie en fijne tips&trics. Het behang is van een super goede kwaliteit en precies zoals afgebeeld op de website. De kleuren, uitsnede etc. kwamen exact overeen. En dat voor een vriendelijke prijs. Ik ben héél tevreden en raad deze webshop iedereen aan.

25 apr 2024
Zeer slechte klantenservice. Betreft geen normaal behang, maar een soort printshop, waardoor inmeten vrijwel onmogelijk is. Telefonisch contact gezocht en tot tweemaal toe iemand aan de telefoon gekregen die zowel verveeld als niet behulpzaam was. Vervolgens behang ontvangen dat in de verste verte niet lijkt op eerder ontvangen staaltjes. Telefonisch kreeg ik hierop de mededeling dat ik de kleine lettertjes had moeten lezen, waarin staat dat het behang kan afwijken van het staaltje. Wat is in hemelsnaam het nut van een behangstaaltje als het er totaal anders uitziet dan het behang dat je vervolgens krijgt? Tot slot ruikt het behang alsof je een gehele PVC fabriek aan het inhaleren bent. Kortom, niet aan beginnen!

Beoordelingen voor fotobehangshopz.nl

25 okt 2023
28 sep 2023
25 sep 2023
12 jan 2024

Goed behang, mindere service.

Kwalitatief goed behang. Helaas was het fotobehang gespiegeld geleverd, waar we pas achter kwamen nadat deze op de muur bevestigd was. Geen garantie omdat het al op de muur bevestigd is én omdat het om een outlet product betreft. Jammer dat er nergens beschreven stond dat het fotobehang gespiegeld geleverd zou worden. Anders hadden wij deze niet besteld, maar zelf op maat besteld. Een beetje misleidend. Helaas na telefonisch contact ook geen gepaste oplossing. Wij wilden graag een vervangend product, zodat we alsnog het juist bestelde product zouden ontvangen. Ons zijn ze als klant kwijt.
15 jan 2024
Dat vinden wij natuurlijk jammer om te horen, zou je met ons contact willen opnemen, dan gaan we dit voor je oplossen! Dat kan via: info@fotobehangshopz.nl of telefonisch via: 085 273 59 26.
4 aug 2023
Kwaliteit airtex behang is zeer goed en sterk. Levering door DHL/fotobehangshopz was een drama
7 aug 2023
Heel vervelend natuurlijk, maar helaas zijn wij op dat moment ook afhankelijk van DHL en doen we er alles aan om het behang in goede orde te laten leveren! Gelukkig is het dan ook allemaal in goede orde ontvangen en kan je nu genieten van super gaaf behang😊!
29 jan 2024
18 apr 2024
Jammer om te zien dat je ons drie sterren hebt gegeven! Zou je ons willen mailen met wat er nog mist aan jouw ervaring? We zouden deze ervaring graag beter willen maken😊 Ons emailadres is info@fotobehangshopz.nl!