fotobehangshopz.nl- Logo - Beoordelingen

fotobehangshopz.nl

259 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.156 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 nov 2020
fotobehangshopz.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jan 2024
Ik bestelde het behang donderdag wat later in de middag. Kreeg toen direct een leuke en persoonlijke mail met wat ik verder kon verwachten. En dat mijn behang over 4,5 uur al uit de pers zou rollen! De volgende dag kreeg ik al bericht dat ze het voor verzending hadden aangeboden. En zaterdag had ik het behang al in huis! Inclusief een heldere instructie en fijne tips&trics. Het behang is van een super goede kwaliteit en precies zoals afgebeeld op de website. De kleuren, uitsnede etc. kwamen exact overeen. En dat voor een vriendelijke prijs. Ik ben héél tevreden en raad deze webshop iedereen aan.

25 apr 2024
Zeer slechte klantenservice. Betreft geen normaal behang, maar een soort printshop, waardoor inmeten vrijwel onmogelijk is. Telefonisch contact gezocht en tot tweemaal toe iemand aan de telefoon gekregen die zowel verveeld als niet behulpzaam was. Vervolgens behang ontvangen dat in de verste verte niet lijkt op eerder ontvangen staaltjes. Telefonisch kreeg ik hierop de mededeling dat ik de kleine lettertjes had moeten lezen, waarin staat dat het behang kan afwijken van het staaltje. Wat is in hemelsnaam het nut van een behangstaaltje als het er totaal anders uitziet dan het behang dat je vervolgens krijgt? Tot slot ruikt het behang alsof je een gehele PVC fabriek aan het inhaleren bent. Kortom, niet aan beginnen!

Beoordelingen voor fotobehangshopz.nl

AN

Aanrader!

Het makkelijk kunnen kiezen in de webshop, het mooie stevige behang dat perfect is qua kleur en afbeeldingen.
11 jul 2023
Goede snelle service. Dinsdag besteld en donderdag al in huis. Kwaliteit ook heel goed. Heel tevreden ermee.
MD
Marianne d.
MAARSSEN
25 dec 2023

Mooie print

Dat je zelf de maat kon aangeven en dat de kleuren heel mooi waren geprint :)) Ben er erg blij mee.
29 jun 2023

Een snelle levering 👍🏻

Een snelle levering, alle banen zijn zijn al gesneden en genummerd. Super blij met het resultaat.
25 sep 2023

Prima kwaliteit en snelle verzending

Prima prijzen, mooie kwaliteit, handige tool om een eigen uitsnede te maken en snelle verzending
Super mooi behang, goede service door vooraf afbeelding te sturen van hoe het er uit gaat zien.
20 mei 2023
Het kontakt via email heb ik positief ervaren en uiteraard prijs/kwaliteit en snelle levering
17 nov 2023
Korte lijntjes snelle service, meedenkend met opzet en creatief in uitwerken van de wensen.
26 nov 2023
Snelle service, fijn dat je gratis proefmonsters kunt krijgen. En goede communicatie.
10 nov 2023
Goede kwaliteit fotobehang, goede service in het bestellen en bezorgen van het product
Erg goede service. Behang is van goede kwaliteit. Makkelijk op de muur aan te brengen

Goed geholpen

Er is heel veel keuze in de winkel en online. In de winkel word je erg goed geholpen
9 nov 2023
Prachtige afdruk in no-time gerealiseerd, en ook buiten de normale uren op te halen!
30 sep 2023
Mooie website, Goede bestelinfo, snelle bezorging en mooi behang voor scherpe prijs!

Perfect!

Erg blij met mijn behang, het ziet er prachtig uit. Mooie kwaliteit, snel geleverd
18 jun 2023
Prachtig behang Snel geleverd en prachtig behang, zijn er ongelofelijk blij mee.
Antwoord van fotobehangshopz.nl
Hallo Lydia! Bedankt voor jouw review en gefeliciteerd! Jij bent namelijk de winnaar van de maand juni en wint €100,- Fotobehangshopz tegoed! Zou je contact met ons op willen nemen door een mailtje te sturen naar info@fotobehangshopz.nl?

Prachtig een echte eye catcher in me salon

Super service! Het was snel in huis en het behang was makkelijk mee te behangen.
21 okt 2023
Helemaal happy met het behang voor de kinderkamer💙. Mooi en van goede kwaliteit!
Zeer goed en verzorgd over gekomen en hele goede kwaliteit. Echte aanrader.
29 okt 2023
Ben blij met mijn behang en de snelle afhandeling en levering is erg fijn.