072-pc.nl- Logo - Beoordelingen

072-pc.nl

246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden481 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 sep 2021
072-pc.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 sep 2023
pc bleek niet defect uit eigen inzicht pc geannuleerd en geld terug geboekt pc is nagezien en bleek niks aan te hand te zijn geen kosten betaald top geregeld

4 feb 2024
Ik had nog geen tijd gehad om goed te beoordelen maar oplader is groot en te zwaar.

Beoordelingen voor 072-pc.nl

KB
Kees B.
Leeuwarden
De deskundigheid van de klantenservice en snelle levering.. verder is alles prima , niets op aan te merken.
Snelle levering.

Prima

Hele snelle service en een mooi product. Enig minpuntje is dat de batterij van de laptop niet heel lang mee gaat (binnen het uur leeg) anders dan dat zeer tevreden.
Snelle levering van het gewenste product.
4 feb 2024
1 jan 2024
8 jul 2023

Dell 7400 072-pc.nl

Vier sterren is een gok. Een maximale score vind ik bijna nooit terecht en minder in dit geval ook niet. Een beoordeling na enkele dagen is natuurlijk veel te vroeg. Wel wil ik vermelden dat ik behoorlijk tevreden ben over de Dell Latitude 7400. Lekker snel (vind ik) en een mooi scherm. Ik kan er (tot nu toe) goed mee overweg. Ook verwisselen van de M2-ssd gaat makkelijk. Voor mij een must. Een minpunt : Het geluid valt tegen in vergelijking met mijn 'oude' Dell Latitude 6430 .
27 aug 2023

HP laptop

Ik heb een HP laptop besteld (refurbished). De bestelling kwam goed verpakt en netjes aan. De laptop zelf zag er eigenlijk als nieuw uit. Voorzover tevreden
26 sep 2023
Wordt gedaan wat toegezegd was op de site; de refurbished laptop is in goede conditie en werkt prettig.
30 jul 2023
Zeer tevreden over service en apparatuur. Aandachtspuntje ondanks dat je weet dat refurbished is, dat je eventueel wel vermeld dat er een beschadiging aan behuizing zit of andere zaken niet helemaal in orde zijn. Nogmaals dik tevreden over geleverde zaken en over verschillen onderling.
30 mrt 2024
Het bestelproces was gemakkelijk, overzichtelijke site. Het product is goed aangekomen, is naar wens en werkt inmiddels prima. Verder ben ik na de bestelling twee dagen later geïnformeerd over het tijdstip van aankomst van het bestelde product. Een tevreden klant.
28 mei 2023

Scherpe prijs, snelle levering, prima product, toelichting ontbreekt.

Scherpe prijs, duidelijke site, snelle levering, goed verpakt, laptop is heel netjes en doet het prima. Voor het mooie had er een a4’tje met toelichting in de verpakking mogen zitten. Zoals:wat zit er in de doos, stappenplan, contactgegevens 072pc etc.
26 okt 2023
Een nette bijna schade vrij laptop. Alles werkt. Zeer goed verpakt. Ben zeer tevreden.
23 aug 2023
De service is zeer klantgericht. verder niets op aan te merken. Prime !!!
16 okt 2023
snelle levering en goed ingestelde software