072-pc.nl- Logo - Beoordelingen

072-pc.nl

246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden488 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 sep 2021
072-pc.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 sep 2023
pc bleek niet defect uit eigen inzicht pc geannuleerd en geld terug geboekt pc is nagezien en bleek niks aan te hand te zijn geen kosten betaald top geregeld

4 feb 2024
Ik had nog geen tijd gehad om goed te beoordelen maar oplader is groot en te zwaar.

Beoordelingen voor 072-pc.nl

27 jan 2024
Alles compleet en netjes afgeleverd
20 jan 2024
Super goede service en producten
Laptop is in super goede staat!
Snelle en nette verzending!
Snelle en correcte service
Service
26 sep 2023
13 sep 2023

Mooi apparaat.

Eerste pc terug gestuurd, beviel niet. Daarna andere prachtige pc. Met on line hulp bij data-transmissie! Prima job.
13 jan 2024

TOP refurbished computerwinkel! Absoluut 5 STERREN

Alhoewel ik normaal geen reviews schrijf maak ik voor deze zaak toch een uitzondering. De winkel is gelegen op een groot industrieterrein in Alkmaar, wat zeer eenvoudig te bereiken is. Het is bijzonder prettig dat er voldoende gereserveerde parkeerplaatsen zijn direct voor de winkel. Na binnenkomst via de elektrische deur (erg handig als je met volle handen staat) kom je in een ruime ontvangstruimte waar je uiterst vriendelijk ontvangen wordt door de 2 personeelsleden en de zeer lieve hond die ik voor het gemak maar even Bobby noem. Het viel me gelijk op dat de winkel er zeer geordend uitziet en met oog voor details ingericht is. Het gaf mij gelijk een gevoel van vertrouwen. De online door mij bestelde computer stond geheel volgens afspraak reeds klaar. Het is bijzonder prettig dat je de computer volledig naar je wensen kan laten aanpassen. In mijn geval werd de computer uitgebreid met wat extra geheugen, een wat grotere SSD en een videokaart met een wat hogere resolutie. De prijzen van de extra wensen zijn zeer schappelijk en alles werd zonder extra kosten geïnstalleerd. De computer werd vervolgens aangesloten en uitgebreid gedemonstreerd. Daarbij werd zelfs de zijklep losgemaakt om het “binnenwerk” te kunnen bekijken. Ik moet eerlijk zeggen dat zowel de buitenkant als het “binnenwerk” er als nieuw uitzagen en ik het gevoel had dat ik een nieuwe computer had gekocht. Na het afrekenen, wat met meerdere opties mogelijk is, werden we vriendelijk door zowel het personeel als Bobby “uitgezwaaid”. Bij thuiskomst had ik toch een vraag over het systeem en werd ook telefonisch zeer snel en professioneel geholpen. Perfecte after-sales!! Kortom : echt een absolute 5 sterren TOP winkel met professionele en uiterst vriendelijke medewerkers en een absolute aanrader voor refurbished computers en eventueel toebehoren.