JUNGstore.nl- Logo - Beoordelingen

JUNGstore.nl
Beoordelingen:

182 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.151 beoordelingen in totaal  

4,57
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 16 aug 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
JUNGstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor JUNGstore.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(13)
(5)
Resetten
9 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Vertraagde levering

Pakketje werd pas verstuurd nadat we hebben gemaild met de vraag waar t pakketje bleef, ruim 2 weken na bestelling. Na reactie van jung op mijn vraag was de bestelling binnnen 3 dagen in huis
Beoordeling melden
Antwoord van JUNGstore.nl
12 dagen geleden
Beste Jeanise, bedankt voor uw review. Onze excuses voor de vertraagde levering. Uw bestelling is op de dag van bestellen verwerkt en aan PostNL meegegeven. Echter is uw zending zonder barcode verstuurd (dit door een technische fout vanuit ons magazijn). PostNL heeft het pakket dan ook niet bij u kunnen bezorgen. Helaas zijn wij hier pas achter gekomen nadat u gemaild heeft. Wij hebben daarna een nieuw pakket verstuurd zodat u de bestelling alsnog zo snel mogelijk in huis zou hebben. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, wij begrijpen dat dit erg vervelend is. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

onderdelen waren niet verpakt

Snelle levering maar bestelde onderdelen maar bestelde onderdelen zaten los in een kartonnen doos zonder beschermfolie. Door het tegen elkaar rammelen hadden sommige onderdelen krasjes opgelopen. Ik heb het voor iemand anders besteld en die vond het geen probleem maar persoonlijk had ik het teruggestuurd.
Beoordeling melden
Antwoord van JUNGstore.nl
10 apr 2024
Geachte heer Loenen, bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de wandcontactdozen onbeschermd en beschadigd zijn geleverd. Als u dit via de mail aan ons had laten weten, dan hadden we dit uiteraard voor u opgelost en de wandcontactdozen geruild voor netjes verpakte artikelen. Mocht u alsnog gebruik willen maken van dit aanbod, vernemen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verzending duurt lang voor nederland
Beoordeling melden
Antwoord van JUNGstore.nl
17 apr 2024
Beste heer/mevrouw Ploeg, bedankt voor uw review. Het artikel dat u besteld heeft, had een verwachte levertijd van 1-2 weken. Uw bestelling is binnen deze verwachting verstuurd en een dag later op een PostNL punt bezorgd. Wij hopen dat de wandcontactdoos naar wens is! Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog geen artikelen obtvangen
Beoordeling melden
Antwoord van JUNGstore.nl
18 apr 2024
Beste heer/mevrouw Knapen, bedankt voor uw review. Wij hebben uw pakket op 12 april verstuurd, volgens PostNL ligt het pakket op dit moment op een PostNL punt. U kunt het pakket hier tot 20 april ophalen, daarna zal het teruggestuurd worden naar ons. We zullen u de Track & Trace nogmaals doorsturen, hierin vindt u alle informatie over het pakket. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakket is nooit bezorgd. Dit is de vierde keer dat ik iets bestel bij JUNGstore en het is altijd goed gegaan en ik heb altijd goed materiaal gekregen. Waarschijnlijk kan JUNGstore hier niks aan doen, maar zij kiezen hun vervoerder. Deze vervoerder, PostNL, geeft aan dat het pakket bezorgd is, terwijl dit niet het geval is. Op camerabeelden is te zien dat er na 20:00uur geen activiteit geweest is,
Beoordeling melden
Antwoord van JUNGstore.nl
12 dec 2023
Geachte heer/mevrouw Strien, bedankt voor uw review. Wij vinden het erg vervelend dat u het pakket niet ontvangen heeft, we hebben inmiddels contact met u gehad per e-mail en we hebben de bestelling opnieuw naar u verstuurd. Wij hopen dat het probleem hiermee opgelost is. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
9 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De website happend Pakt niet elke keer de juiste hoeveelheid wat je in je mandje wil stoppen Ik heb nu 2 x besteld en bij beide keren problemen er mee Je moet als klant heel goed opletten
Beoordeling melden
Antwoord van JUNGstore.nl
10 jul 2023
Beste mevrouw Arends-Korver, wij gaan dit probleem doorgeven aan onze IT afdeling. Onze excuses voor het ongemak. Hopelijk zijn de producten wel naar wens. Met vriendelijke groet, team Jungstore.nl
25 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Werk klant gerichter!!

Bedrijf geeft aan : vandaag besteld, binnen 1 werkdag geleverd . Na 9 dagen nog niets geleverd . 1 artikel was niet voldoende voorradig. Maar bel dan de klant hierover!
Beoordeling melden
Antwoord van JUNGstore.nl
26 sep 2023
Beste heer Geffen, Bedankt voor uw feedback. Zoals gecommuniceerd per mail heeft u meer besteld dan voorradig waardoor uw bestelling niet direct kon worden verstuurd. Daarnaast hebben we u up-to-date gehouden over de verwachte levertijd en hebben we u een kosteloze deellevering aangeboden. Daarop hebben we geen reactie ontvangen. We hopen dat u tevreden bent met de artikelen. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
25 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bezorgkosten absurd hoog en retourneren en het bestellen wordt niet verrekend met de verzendkosten .Ook kreeg ik een brievenbus pakettje ipv. aan huis bezorgd en betaal ruim 8 euro per verzending

Slechte service bezorgkosten. Retourneren en her bestellen kost weer dik 8 euro en dat voor een brievenbus pakketje
Beoordeling melden
Antwoord van JUNGstore.nl
26 okt 2023
Geachte heer/mevrouw Kool, bedankt voor uw review. Wij werken met een volledig geautomatiseerd systeem, of er nu orders binnenkomen van €1,- of €1500,- deze orders worden allemaal op dezelfde manier verwerkt en behandeld. Omdat alles geautomatiseerd is kunnen wij tijdens het bestellen geen onderscheid maken of iets in een brievenbuspakketje verstuurd gaat worden of niet. De verzendkosten blijven daarom bij alle bestellingen (onder de €100,-) hetzelfde. Voor elke order die wij verwerken zijn wij ongeveer €10,- kwijt, dit zijn deels verzendkosten, maar ook de opslag van artikelen en het verpakkingsmateriaal. Wij vragen dus een bijdrage van €8,95 maar de werkelijke kosten liggen hoger. De kosten voor het terugsturen zijn inderdaad voor uw rekening. Als de gehele bestelling teruggestuurd wordt krijgt u uiteraard het gehele aankoopbedrag (dus ook de eventueel betaalde verzendkosten) terug. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
8 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Stop met PostNl. Het bestelde is na een week nog steeds niet binnen. PostNl heeft ook geen idee waar het pakjet is.
Beoordeling melden
Antwoord van JUNGstore.nl
9 aug 2023
Beste heer Geerdinck, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet geleverd is. We zien aan de Track & Trace dat het inderdaad nog ergens bij PostNL ligt. We hebben zojuist een onderzoek ingesteld bij PostNL en u een mail gestuurd zodat we dit met u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
6 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
mijn naam was niet op het pakketje aangegeven waardoor ze bij het postnl punt mijn pakketje moeilijk konden vinen
Beoordeling melden
Antwoord van JUNGstore.nl
7 aug 2023
Geachte mevrouw Borst, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen. We zien dat u i.p.v. uw naam een bedrijfsnaam heeft ingevuld. Ons vermoeden is dat de verwarring daardoor is ontstaan. We hopen dat u tevreden bent met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
10 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Prima product. Goed advies, maar belachelijk duur. Elders 45% goedkoper. Ook geen 8,95 verzendkosten.
Beoordeling melden
Antwoord van JUNGstore.nl
14 jun 2023
Geachte heer, fijn dat u tevreden bent met het product en onze service, wij proberen een zo hoog mogelijke service aan alle klanten te bieden. Dit doen wij onder andere door kopersgarantie aan te bieden, 365 dagen retourrecht te hanteren, en klanten voorzien van technisch advies/hulp. Hierdoor hebben wij inderdaad een hogere prijs dan andere webshops. Bij bestellingen onder de €100,- rekenen wij een bijdragen in de verzendkosten van €8,95. Boven de €100,- is de verzending gratis. Wij hopen u in de toekomst alsnog van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, team Jungstore.nl
8 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Lastig zoeken op de website. Zoek functie verbeteren en artikelen overzichtelijker aangeven
Beoordeling melden
Antwoord van JUNGstore.nl
10 nov 2023
Beste heer Broek, We waarderen uw feedback en nemen uw suggesties ter harte. We zijn constant bezig met het verbeteren van onze website, en we zullen zeker kijken naar manieren om de zoekfunctie te optimaliseren en de weergave van artikelen nog overzichtelijker te maken. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen! Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
21 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Jungstore vraagt veel meer geld voor producten als andere aanbieders..
Beoordeling melden
Antwoord van JUNGstore.nl
23 nov 2023
Beste heer Albstmeijer, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij streven ernaar om al onze klanten de best mogelijke service te bieden. Dit doen wij onder andere door kopersgarantie aan te bieden, een retourrecht van 365 dagen te hanteren en klanten te voorzien van technisch advies en hulp. Wij hanteren geen prijsschieterbeleid. Wij hopen u in de toekomst alsnog van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, team Jungstore.nl
1 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Snelle orderverwerking, dure bezorging

Snelle orderverwerking, maar torenhoge verzendkosten.
Beoordeling melden
Antwoord van JUNGstore.nl
2 nov 2023
Geachte meneer Dijk, bedankt voor uw review. Voor elke order die wij verwerken zijn wij ongeveer €10,- kwijt, dit zijn deels verzendkosten, maar ook de opslag van artikelen en het verpakkingsmateriaal. Wij vragen dus een bijdrage van €8,95 maar de werkelijke kosten liggen hoger. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
14 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De USB aansulting is niet stevig met de LS990
Beoordeling melden
Antwoord van JUNGstore.nl
15 aug 2023
Beste heer Elnagdy, Bedankt voor uw bericht. We vinden het vervelend om te horen dat de kwaliteit niet naar behoren is. Als u het vermoeden heeft dat het artikel defect is kunt u altijd even mailen en dan zullen we dit met u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
12 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Producten goed late levering
Beoordeling melden
Antwoord van JUNGstore.nl
13 nov 2023
Geachte heer Pouwer, bedankt voor uw review. U heeft een aantal artikelen besteld met een verwachte levertijd van 2-3 werkdagen. Uw order is binnen deze verwachte levertijd verstuurd. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
30 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levertijd verkorten.
Beoordeling melden
Antwoord van JUNGstore.nl
3 jul 2023
Geachte heer Reumkens, u heeft een artikel besteld met een verwachte levertijd van 2-3 werkdagen. Wij zien in de track and trace dat u de bestelling op de 3e werkdag ontvangen heeft. Hopelijk is de bestelling naar wenst. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Paste totaal niet.
Beoordeling melden
Antwoord van JUNGstore.nl
11 jan 2024
Geachte heer Blauwendraat, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de wandcontactdoos die u gekocht heeft niet past. Wellicht heeft u een andere serie in huis dan de serie die u gekocht heeft. Daarnaast is het goed om te weten dat de wandcontactdozen compleet vervangen dienen te worden. Mocht u vragen hebben, dan staan we per mail of telefonisch voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Jungtore.nl