JUNGstore.nl- Logo - Beoordelingen

JUNGstore.nl

224 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.208 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor JUNGstore.nl

De doos waarin het schakelmateriaal aan kwam, was enerzijds te grote voor in totaal 9 artikelen die zijn besteld. anderzijds was er geen vul materiaal gebruikt waardoor de artikelen letterlijk los door de doos heen zwerfden. Erg jammer.
Antwoord van JUNGstore.nl
Beste heer Konings, bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat de verpakking niet voldeed aan de verwachting en dat de onderdelen los in de doos lagen. Dit is zeker niet de standaard die wij nastreven. Wij zijn bezig met het verbeteren van ons verpakkingsproces, dit om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Mochten er artikelen beschadigd geleverd zijn, neem dan gerust contact op met ons. We zullen dit zo snel mogelijk voor u oplossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
Antwoord van JUNGstore.nl
Beste meneer Nagtegaal, dank voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Ik zie dat u op zondag 26-5 een bestelling heeft geplaatst die op dinsdag 28-5 afgeleverd is en er verder geen contact is geweest . Zou u het ons willen laten weten als er iets niet goed is met uw bestelling of product? Wij willen het uiteraard graag voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Jungstore
29 jun 2024
3 jul 2024
Beste heer Spijkerman, dank voor uw review. Wij vinden het vervelend dat u ontevreden bent. Ik zie dat u een aantal artikelen besteld heeft met een verwachte levertijd van 1-2 weken. U heeft kosteloos een deellevering ontvangen van de voorradige artikelen. Op het moment dat u deze review geplaatst heeft waren de 1-2 weken levertijd nog niet voorbij. U wordt per mail op de hoogte gehouden van de levertijd van de artikelen die nog niet geleverd zijn. Met vriendelijke groet, Team Jungstore
20 jun 2024
Het is nog niet afgerond dus ik kan geen mening geven, pas als alles geregeld is kan ik oordelen
9 mei 2024

Vertraagde levering

Pakketje werd pas verstuurd nadat we hebben gemaild met de vraag waar t pakketje bleef, ruim 2 weken na bestelling. Na reactie van jung op mijn vraag was de bestelling binnnen 3 dagen in huis
13 mei 2024
Beste Jeanise, bedankt voor uw review. Onze excuses voor de vertraagde levering. Uw bestelling is op de dag van bestellen verwerkt en aan PostNL meegegeven. Echter is uw zending zonder barcode verstuurd (dit door een technische fout vanuit ons magazijn). PostNL heeft het pakket dan ook niet bij u kunnen bezorgen. Helaas zijn wij hier pas achter gekomen nadat u gemaild heeft. Wij hebben daarna een nieuw pakket verstuurd zodat u de bestelling alsnog zo snel mogelijk in huis zou hebben. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, wij begrijpen dat dit erg vervelend is. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
26 mei 2024
Jungstore zelf niets mis mee. De kwaliteit van Jung schakelmateriaal wordt langzamerhand bagger. Jammer, want hun design is erg goed
27 mei 2024
Beste heer Van Beek, wat vervelend om te horen dat het artikel niet naar wens is. Zou u een mail willen sturen met een omschrijving van het euvel? Wellicht met een foto wanneer de situatie er om vraagt? Jung staat bekent als een A-merk van hoge kwaliteit. Wij horen dan ook graag meer van u. Met vriendelijke groet, team Jungstore

onderdelen waren niet verpakt

Snelle levering maar bestelde onderdelen maar bestelde onderdelen zaten los in een kartonnen doos zonder beschermfolie. Door het tegen elkaar rammelen hadden sommige onderdelen krasjes opgelopen. Ik heb het voor iemand anders besteld en die vond het geen probleem maar persoonlijk had ik het teruggestuurd.
Antwoord van JUNGstore.nl
Geachte heer Loenen, bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de wandcontactdozen onbeschermd en beschadigd zijn geleverd. Als u dit via de mail aan ons had laten weten, dan hadden we dit uiteraard voor u opgelost en de wandcontactdozen geruild voor netjes verpakte artikelen. Mocht u alsnog gebruik willen maken van dit aanbod, vernemen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
Verzending duurt lang voor nederland
17 apr 2024
Beste heer/mevrouw Ploeg, bedankt voor uw review. Het artikel dat u besteld heeft, had een verwachte levertijd van 1-2 weken. Uw bestelling is binnen deze verwachting verstuurd en een dag later op een PostNL punt bezorgd. Wij hopen dat de wandcontactdoos naar wens is! Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
18 apr 2024
Nog geen artikelen obtvangen
18 apr 2024
Beste heer/mevrouw Knapen, bedankt voor uw review. Wij hebben uw pakket op 12 april verstuurd, volgens PostNL ligt het pakket op dit moment op een PostNL punt. U kunt het pakket hier tot 20 april ophalen, daarna zal het teruggestuurd worden naar ons. We zullen u de Track & Trace nogmaals doorsturen, hierin vindt u alle informatie over het pakket. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
Pakket is nooit bezorgd. Dit is de vierde keer dat ik iets bestel bij JUNGstore en het is altijd goed gegaan en ik heb altijd goed materiaal gekregen. Waarschijnlijk kan JUNGstore hier niks aan doen, maar zij kiezen hun vervoerder. Deze vervoerder, PostNL, geeft aan dat het pakket bezorgd is, terwijl dit niet het geval is. Op camerabeelden is te zien dat er na 20:00uur geen activiteit geweest is,
Antwoord van JUNGstore.nl
Geachte heer/mevrouw Strien, bedankt voor uw review. Wij vinden het erg vervelend dat u het pakket niet ontvangen heeft, we hebben inmiddels contact met u gehad per e-mail en we hebben de bestelling opnieuw naar u verstuurd. Wij hopen dat het probleem hiermee opgelost is. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
25 sep 2023

Werk klant gerichter!!

Bedrijf geeft aan : vandaag besteld, binnen 1 werkdag geleverd . Na 9 dagen nog niets geleverd . 1 artikel was niet voldoende voorradig. Maar bel dan de klant hierover!
26 sep 2023
Beste heer Geffen, Bedankt voor uw feedback. Zoals gecommuniceerd per mail heeft u meer besteld dan voorradig waardoor uw bestelling niet direct kon worden verstuurd. Daarnaast hebben we u up-to-date gehouden over de verwachte levertijd en hebben we u een kosteloze deellevering aangeboden. Daarop hebben we geen reactie ontvangen. We hopen dat u tevreden bent met de artikelen. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
25 okt 2023

Bezorgkosten absurd hoog en retourneren en het bestellen wordt niet verrekend met de verzendkosten .Ook kreeg ik een brievenbus pakettje ipv. aan huis bezorgd en betaal ruim 8 euro per verzending

Slechte service bezorgkosten. Retourneren en her bestellen kost weer dik 8 euro en dat voor een brievenbus pakketje
26 okt 2023
Geachte heer/mevrouw Kool, bedankt voor uw review. Wij werken met een volledig geautomatiseerd systeem, of er nu orders binnenkomen van €1,- of €1500,- deze orders worden allemaal op dezelfde manier verwerkt en behandeld. Omdat alles geautomatiseerd is kunnen wij tijdens het bestellen geen onderscheid maken of iets in een brievenbuspakketje verstuurd gaat worden of niet. De verzendkosten blijven daarom bij alle bestellingen (onder de €100,-) hetzelfde. Voor elke order die wij verwerken zijn wij ongeveer €10,- kwijt, dit zijn deels verzendkosten, maar ook de opslag van artikelen en het verpakkingsmateriaal. Wij vragen dus een bijdrage van €8,95 maar de werkelijke kosten liggen hoger. De kosten voor het terugsturen zijn inderdaad voor uw rekening. Als de gehele bestelling teruggestuurd wordt krijgt u uiteraard het gehele aankoopbedrag (dus ook de eventueel betaalde verzendkosten) terug. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
8 aug 2023
Stop met PostNl. Het bestelde is na een week nog steeds niet binnen. PostNl heeft ook geen idee waar het pakjet is.
9 aug 2023
Beste heer Geerdinck, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet geleverd is. We zien aan de Track & Trace dat het inderdaad nog ergens bij PostNL ligt. We hebben zojuist een onderzoek ingesteld bij PostNL en u een mail gestuurd zodat we dit met u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
6 aug 2023
mijn naam was niet op het pakketje aangegeven waardoor ze bij het postnl punt mijn pakketje moeilijk konden vinen
Antwoord van JUNGstore.nl
Geachte mevrouw Borst, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen. We zien dat u i.p.v. uw naam een bedrijfsnaam heeft ingevuld. Ons vermoeden is dat de verwarring daardoor is ontstaan. We hopen dat u tevreden bent met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
8 nov 2023
Lastig zoeken op de website. Zoek functie verbeteren en artikelen overzichtelijker aangeven
10 nov 2023
Beste heer Broek, We waarderen uw feedback en nemen uw suggesties ter harte. We zijn constant bezig met het verbeteren van onze website, en we zullen zeker kijken naar manieren om de zoekfunctie te optimaliseren en de weergave van artikelen nog overzichtelijker te maken. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen! Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
21 nov 2023
Jungstore vraagt veel meer geld voor producten als andere aanbieders..
23 nov 2023
Beste heer Albstmeijer, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij streven ernaar om al onze klanten de best mogelijke service te bieden. Dit doen wij onder andere door kopersgarantie aan te bieden, een retourrecht van 365 dagen te hanteren en klanten te voorzien van technisch advies en hulp. Wij hanteren geen prijsschieterbeleid. Wij hopen u in de toekomst alsnog van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, team Jungstore.nl
1 nov 2023

Snelle orderverwerking, dure bezorging

Snelle orderverwerking, maar torenhoge verzendkosten.
2 nov 2023
Geachte meneer Dijk, bedankt voor uw review. Voor elke order die wij verwerken zijn wij ongeveer €10,- kwijt, dit zijn deels verzendkosten, maar ook de opslag van artikelen en het verpakkingsmateriaal. Wij vragen dus een bijdrage van €8,95 maar de werkelijke kosten liggen hoger. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
14 aug 2023
De USB aansulting is niet stevig met de LS990
15 aug 2023
Beste heer Elnagdy, Bedankt voor uw bericht. We vinden het vervelend om te horen dat de kwaliteit niet naar behoren is. Als u het vermoeden heeft dat het artikel defect is kunt u altijd even mailen en dan zullen we dit met u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
12 nov 2023
Producten goed late levering
Antwoord van JUNGstore.nl
Geachte heer Pouwer, bedankt voor uw review. U heeft een aantal artikelen besteld met een verwachte levertijd van 2-3 werkdagen. Uw order is binnen deze verwachte levertijd verstuurd. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl