gameshop-twente.nl

45 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden582 beoordelingen in totaal

ongeldig

gameshop-twente.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij gameshop-twente.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

3 apr. 2023
Ik heb geen klachten buiten de browsing van de site Ik vind dat je tijdens browsing ipv meer tonen toch beter in pagina's verdeeld Want tijdens browsen als je iets verkeerd drukt dan moet je helemaal opnieuw beginnen waardoor ik geen goesting meer heb om voort te browsen En de site begint ook trager te worden naar mate je meer items toont Dit zijn mijn enigste klachten en voor de rest ben ik heel tevreden.

8 aug. 2023
Verkoper reageerde bij eerste bestelling al niet op pre order maik. Daarna nog een twee bestelling willen doen maar dat lukte niet voor dezelfde prijs. Ik deed nog een poging maar kreeg toen "je moet gewoon betalen" ok op naar de media markt dan maar. Stompzinnige communicatie
BL
Berry L.
Nieuw-Vennep

Beoordelingen voor gameshop-twente.nl

3 apr. 2023
10 apr. 2023

Tevreden

Positief: Veel keuze Goede prijzen Goede service en communicatie Negatief/verbetering: Het browsen van games kan men beter verdelen in pagina's ipv 1 pagina. Het zorgt voor lag tijdens browsen en bij refresh van pagina moet men helemaal opnieuw beginnen
9 apr. 2023
Artikelen snel geleverd, netjes verpakt. Je word goed op de hoogte gehouden dmv mails waar je pakket op dat moment is.
8 mrt. 2023
Bestelling is in goede orde geleverd, alles is goed overgekomen, alleen de levering doormiddel van GLS was slecht.
6 apr. 2023
Als er iets niet helemaal lekker is gegaan met een bestelling, wordt dit iedere keer super opgelost. Top shop!
11 aug. 2023
Tweedehands producten zijn zoals omschreven en zoals in mijn geval, zelfs nog beter
MB
8 jun. 2023
Kies een ander bezorg partner dan de huidige die komt geen bezorg moment na.
13 okt. 2023
Super fijn dat je hier zo veel keuze hebt in retro games en consoles!
13 okt. 2023
Top achat, envoi rapide, excellent rapport qualité/prix. Merci.
13 mrt. 2023
Klantvriendelijk, snelle verzending, goede service
24 aug. 2023
Bestel al jaren, altijd goede en fijne service.
JD
Jentje D.
Utrecht
14 mrt. 2023
Bestellen volgende dag in huis supersnel
26 mei 2023
snel betrouwbaar en goed geregeld
4 okt. 2023
Vriendelijk,snelle levering
4 sep. 2023
Top, snelle, goede service!
BD
Bob D.