gameshop-twente.nlReviews

KvK 63199246
Marcel Koppenberg

Beoordelingen voor gameshop-twente.nl

103 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

scherp geprijsde actie en shooter games uitgezocht .online besteld en volgende dag geleverd. zoals gebruikelijk goede communicatie via mail over levering en verzending. kreeg ook nog een alternatief game met Duits hoesje als voorstel van dezelfde titel die door omstandigheden al was verkocht aan ander. prima opgelost. ben erg tevreden en kan nog even van titels genieten die ik van sommige persoonlijke game reeksen wilde spelen.

Flexibiliteit richting klanten kan beter. Als je een artikel bestelt en te horen krijgt dat de verpakking beschadigd is door slechte opslag, vind ik dat je hier als winkel het verschil kunt maken in klantenservice door bijv een kortingcode voor een volgende bestelling oid aan te bieden. Hier waren echter geen mogelijkheden. Het was wel positief dat ze open waren over deze situatie en contact hebben opgenomen om te vragen of ik het artikel nog wel wilde met de beschadigde verpakking.

Beoordelingen voor gameshop-twente.nl

snelle levering. betaalbare lage prijzen.
Snelle levering, netjes afgeleverd.
Super geleverd
Goede service
snelle levering, tweedehands product in goede staat!
Besteld en op tijd binnen.
Netjes afgehandeld
Snelle service en levering, de games waren in een bubbeltjesplastic envelop verstuurd en zijn goed aangekomen. Ze hadden een leuke actie, 3 halen 2 betalen. Wat ik wel een beetje sketchy vond is dat ze een zogenaamde winactie hadden, dat jij je aankoopbedrag terug zou kunnen winnen alleen hier is na de actie niks over terug te vinden en de berichten hierover zijn verwijderd. Niet erg handig om zoiets te doen, als klein bedrijf.
Antwoord van gameshop-twente.nl
Mooi dat u zo tevreden bent en fijn dat alles goed is overgekomen, veel game plezier toegewenst :) Wij waren inderdaad een beetje laat met het aankondigen van een winnaar voor onze actie, helaas was degene die hier over ging erg ziek. Alles is onderhand geregeld en de winnaar is bekend gemaakt. Alle winnaars zijn te vinden via: https://www.gameshop-twente.nl/beoordeling.php Met vriendelijke groet, Joeri Tempelman Gameshop Twente Webshop
Het winkelen op de site ging makkelijk en was overzichtelijk. Ik had zelf alleen een probleem om naar de stap van het afrekenen te komen door een pop-up die voor de knop stond die ik niet weg kreeg. Door wat HTML tweaking is het mij wel gelukt op te bestellen.
De Pokemon kaarten waren snel genoeg in huis , ook vanwege de drukte met 3 halen 2 betalen , alleen de andere bestelling niet en daar zat me Ps4 spel bij die duurt 1,5 week verzend dan wat je hebt en de rest later maar nog voordelig alles dat wel
Ik had maar een kleine bestelling dus mag ik niet verwachten dat het 'duur' verpakt wordt. Levering duurt daardoor ook iets langer maar dat is geheel begrijpelijk want er moet natuurlijk ook iets aan worden verdiend. Alles is super verlopen...
Verkeerde bestelling ontvangen terwijl ik van tevoren ook had gebeld voor informatie. Maar zonder moeite het product retour gestuurd en netjes terugbetaald 👍🏻
van R B.
Er is altijd garantie bij aankoop van 2e hands games en consoles. Ze doen nooit moeilijk en een leuke winkel om een kijkje te nemen
Ze hadden product niet op voorraad toen het werd besteld, verder wel keurig up to date gehouden.