Portofoonwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

Portofoonwinkel.nl

70 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden549 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 nov. 2019
Portofoonwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug. 2023
Alles gaat er snel, zowel het verzenden als ook de klantenservice. Besteld artikel bleek af fabriek moeilijk leverbaar, maar binnen 1 dag was het opgelost en heb ik een waardige vervanger mogen ontvangen. Teveel betaald geld was snel teruggestort. Daarom de volle 5 sterren..!

13 mrt. 2023
Geleverde product en snelheid van levering is prima. Wel jammer dat je de mogelijkheid krijgt als bedrijf om op rekening te bestellen, je de gevraagde stukken keurig uploadt, maar bestellen op rekening vervolgens niet mogelijk blijkt tot je minimaal 4-5 bestellingen gedaan hebt. Daardoor kost het me veel meer moeite en tijd om het voorgeschoten bedrag weer terug te krijgen van mijn werkgever.

Beoordelingen voor Portofoonwinkel.nl

Stefan I.
Oosterhout
24 sep. 2023

Een duidelijk pagina.

Een duidelijk webpagina en goede en snelle levering voor een mooie prijs.
1 sep. 2023
op voorraad en een goede prijs
8 aug. 2023
Snelle en complete levering. Ik vind de beschrijving over hoe het product gebruiksklaar te maken, wel heel summier. Gelukkig blijkt het opstarten in de praktijk dan toch wel weer makkelijk
Antwoord van Portofoonwinkel.nl
10 aug. 2023
Dank u wel voor de tip, we gaan dit oppakken met de fabrikant
3 aug. 2023
Snelle levering, correcte afhandeling!..
26 jul. 2023
3 jul. 2023

bedrijfsmatige klant

om als bedrijfsmatige klant een bestelling te plaatsen die met credit card betaald moet worden, is het lastig om in het systeem te komen, maar uiteindelijk wel gelukt, en daarna geen problemen meer
6 jun. 2023

Bestelde artikel niet meer leverbaar, alternatief geleverd.

Afhandeling bestelling was vertraagd, bestelde artikel bleek niet meer voorradig bij de fabrikant. Na telefonisch overleg is een vervangend artikel geleverd.
8 mei 2023
Vlotte levering
2 mei 2023
2 apr. 2023
27 mrt. 2023
28 feb. 2023
Snelle levering, zonder verzending kosten.