Portofoonwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

Portofoonwinkel.nl

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden549 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 nov 2019
Portofoonwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
Alles gaat er snel, zowel het verzenden als ook de klantenservice. Besteld artikel bleek af fabriek moeilijk leverbaar, maar binnen 1 dag was het opgelost en heb ik een waardige vervanger mogen ontvangen. Teveel betaald geld was snel teruggestort. Daarom de volle 5 sterren..!

6 sep 2023
Langere levertijd dan werd aangegeven (1-3 werkdagen). We zitten inmiddels op dag 5 en nog niks verzonden. Het jammere is dat ik er zelf naar heb moeten vragen. Ze konden ons wel bereiken om te vragen of we een simkaart of PTT platform wilden bestellen. Leek er een beetje op alsof werd gewacht met de order in behandeling nemen tot ze dit antwoord van ons hadden.

Beoordelingen voor Portofoonwinkel.nl

Snelle service
Super afhandeling van levering en heel goed geinformeerd
Antwoord van Portofoonwinkel.nl
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!
Super snelle levering en apparatuur werkt top

goede service

Bestellen gaat heel makkelijk, snelle levering, goede prijs
zeer professioneel, supersnelle levering
2 aug 2023

Zeer goede service!

6 sep 2023
7 sep 2023
Helaas was product langer onderweg vanuit de fabrikant, maar inmiddels is het verzonden naar u toe
11 jul 2023
Zeer correct en klantvriendelijkheid. Ik heb een bestelling geplaatst en werd gebeld of dit type wel was wat ik.bedoelde. Nee dus. Heb toen een goede en passende offerte met info gekregen en besteld. Volgende dag in huis. Ik ben dan ook zeer tevreden.

bedrijfsmatige klant

om als bedrijfsmatige klant een bestelling te plaatsen die met credit card betaald moet worden, is het lastig om in het systeem te komen, maar uiteindelijk wel gelukt, en daarna geen problemen meer
8 aug 2023
Snelle en complete levering. Ik vind de beschrijving over hoe het product gebruiksklaar te maken, wel heel summier. Gelukkig blijkt het opstarten in de praktijk dan toch wel weer makkelijk
10 aug 2023
Dank u wel voor de tip, we gaan dit oppakken met de fabrikant
6 jun 2023

Bestelde artikel niet meer leverbaar, alternatief geleverd.

Afhandeling bestelling was vertraagd, bestelde artikel bleek niet meer voorradig bij de fabrikant. Na telefonisch overleg is een vervangend artikel geleverd.
24 sep 2023

Goede informatie bij product

Ze geven duidelijke en eerlijke informatie bij het product (dat het bereik in werkelijkheid kleiner kan zijn dan de fabrikant aangeeft).
11 jul 2023

Zeer vlot verzonden, 1 dag na bestelling ontvangen. Product voldoet prima, al met al een uitstekende ervaring
22 aug 2023

Portofoonwinkel heeft een breed assortiment.

Portofoonwinkel heeft een breed assortiment, met portofoononderdelen die soms moeilijk te vinden zijn.
21 mrt 2023
Telefonische opvolging na order met relevante info. Snelle levering en oplossingen bij dilemmas
SI
Stefan I.
Oosterhout
24 sep 2023

Een duidelijk pagina.

Een duidelijk webpagina en goede en snelle levering voor een mooie prijs.
19 okt 2023
Goede portofoon, en duidelijke communicatie vanuit het bedrijf