e-bikeaccu.nl

132 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden552 beoordelingen in totaal

25 mei 2023
Na de winter bleken beide accu's van onze fietsen kapot. Konden niet meer opgeladen worden, ging geen lampje ook meer branden. Advies gevraagd en goed en snel geholpen, vervolgens eerst 1 imitatie Bosch accu gekocht, die beviel goed en was daarmee uitgesloten dat onze beide laders tegelijk stuk waren. Daarom met vol vertrouwen ook een 2e accu besteld. Beide netjes volgende dag bezorgd. De imitatie zijn ook nog eens zwaarder dan onze originele, 400 in plaats van 300. En ook stuk goedkoper dan originele.

2 jul 2023
Batterij gekocht na 2 jaar doet ie niks meer klantenservice ,vind het jammer maar draagt geen oplossing aan ..
AB
annelies B.
landsingerland

Beoordelingen voor e-bikeaccu.nl

Het product voldoet goed. Mooie prijs. Levering kan sneller. Als er wat tussen komt dit laten weten.
11 sep 2023

Nette oplossing na initiële fout

In eerste instantie werd de verkeerde accu geleverd en bleek de gevraagde accu niet meer te krijgen. Na overleg over en weer werd een zwaardere accu aangeboden tegen een nette korting. Eind goed al goed.
AV
Anne V.
Amsterdam
8 sep 2023
Snelle en goede service, en de nieuwe batterij doet het heel erg goed denk dat ik weer verder kan fietsen zonder steeds op te laden
8 sep 2023
Tot nu toe voldoet hij aan de verwachting. Het aangeven bereik fluctueert nog wel.
FD
Frank D.
Blokker
7 sep 2023

Makkelijke webshop en zeer snelle levering

Makkelijke webshop. Het product dat je zoekt is eenvoudig te vinden. Goede prijs en zeer snel geleverd. Ik had alleen gehoopt dat de actieradius met een nieuwe accu toch nog iets hoger zou zijn. Maar het is iig verbeterd.
7 sep 2023
Super service en snelle levering
GD
G.A. D.
Drachten
Snelle en correcte aflevering
6 sep 2023
Levert 100% zoals beschreven op de site. Dus zeer snel en product is conform.
5 sep 2023
Snel geleverd
4 sep 2023
Goed verpakt en snel geleverd
2 sep 2023
Bijzonder makkelijk te bestellen. Betere prijs dan het origineel. Snel binnen en het mag binnen 30 dagen retour. Accu doet het heel goed
HD
2 sep 2023
Slechte communuicatie
Antwoord van e-bikeaccu.nl
4 sep 2023
Het spijt ons te horen dat u dit zo heeft ervaren. Momenteel zijn we door de drukte wat minder goed bereikbaar dan u normaal van ons gewend bent. Deze informatie is ook te vinden op onze website. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
31 aug 2023
Heel goed en zo geleverd top
31 aug 2023
Goede pasvorm gebruiksklaar
30 aug 2023
Alles op tijd geleverd, volgens afspraak. De website gaf de juiste info, zodat ik de juiste kon maken uit een wirwar van accus
30 aug 2023
Volkomen volgens afspraak. Vooral vermelden van typenummer accu is heel plezierig.
30 aug 2023
Perfect bedrijf lage prijzen in tegenstelling tot de fietsenwinkels en werkt fantastisch!
29 aug 2023
De prijs en snelle levering