e-bikeaccu.nl

150 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden552 beoordelingen in totaal

25 mei 2023
Na de winter bleken beide accu's van onze fietsen kapot. Konden niet meer opgeladen worden, ging geen lampje ook meer branden. Advies gevraagd en goed en snel geholpen, vervolgens eerst 1 imitatie Bosch accu gekocht, die beviel goed en was daarmee uitgesloten dat onze beide laders tegelijk stuk waren. Daarom met vol vertrouwen ook een 2e accu besteld. Beide netjes volgende dag bezorgd. De imitatie zijn ook nog eens zwaarder dan onze originele, 400 in plaats van 300. En ook stuk goedkoper dan originele.

2 jul 2023
Batterij gekocht na 2 jaar doet ie niks meer klantenservice ,vind het jammer maar draagt geen oplossing aan ..
AB
annelies B.
landsingerland

Beoordelingen voor e-bikeaccu.nl

25 mei 2023

2 nieuwe accu's voor zeer goede prijs en goed advies

27 apr 2023
Accu Gazelle impuls Met de oude accu kon zo'n 60 km gereden worden, in de laagste stand. Nu met de nieuwe accu 100 km. Een hele verbetering.
AV
Anne V.
Amsterdam
8 sep 2023
Snelle en goede service, en de nieuwe batterij doet het heel erg goed denk dat ik weer verder kan fietsen zonder steeds op te laden
28 apr 2023

Goede lever prestatie

Duidelijk instructies op film om de juisteaccu te definiëren, snelle levering, en reeds opgeladen accu . Prima
8 jun 2023
Ik heb hem opgeladen gebruikt en weer opgeladen je rijdt er 65 km mee. maar dat was met de originele Batterijen ook hoor dus niks bijzonders toen ze nieuw waren dit was 13 jaar geleden. Die bike is al 13 jaar oud. Dit is een Giant twist. Maar deze bevalt nog goed vandaar dat de Batterijen zijn vervangen
26 aug 2023

Van onjuist naar supergoed.

In de eerste instantie kreeg ik via mail 3 opties toegestuurd. Ik had het gevoel dat het niet de juiste accu’s zou zijn en na telefonisch overleg bleek dat juiste. Daarna ontving ik een mail met de juiste accu en ik ben er tot nu toe heel blij mee.
FD
Frank D.
Blokker
7 sep 2023

Makkelijke webshop en zeer snelle levering

Makkelijke webshop. Het product dat je zoekt is eenvoudig te vinden. Goede prijs en zeer snel geleverd. Ik had alleen gehoopt dat de actieradius met een nieuwe accu toch nog iets hoger zou zijn. Maar het is iig verbeterd.
11 sep 2023

Nette oplossing na initiële fout

In eerste instantie werd de verkeerde accu geleverd en bleek de gevraagde accu niet meer te krijgen. Na overleg over en weer werd een zwaardere accu aangeboden tegen een nette korting. Eind goed al goed.
15 mei 2023

Nieuwe accu voor Giant twist

De nieuwe accu voor mijn giant twist is snel geleverd en heeft ook nog een stuk meer capaciteit dan de orginele. Zit er zelfs ook nog een nieuwe lader bij in de doos. Het moet niet gekker worden!!
20 jun 2023
Netjes op afgesproken tijd geleverd. Heb alleen geen track & trace code gehad. Accu doet het prima. Ben heel blij met mijn nieuwe accu. Kan weer kilometers maken zonder extra op te laden.
CV
CL v.
Julianadorp
24 mei 2023

Ik ben blij 👍

Ik had de nieuwe accu eigelijk snel nodig en ondanks hemelvaart toch de vrijdag erna bezorgd. En natuurlijk ook een prima nieuw product wat met zeer veel zorg was verpakt. Ik ben blij🤗
10 mei 2023

Urban Arrow 500

Duidelijke website en de geleverde accu werkt naar volle tevredenheid als vervanging van de oude accu. Voor 21 uur besteld en zoals aangegeven de volgende dag al bezorgd!
18 mei 2023
duidelijke i nformatie, snelle levering. mijn Flyer van 25 jaar voelt weer als nieuw met de krachtige ondersteuning. Nog geen ervaring met het aantal km op 1 lading.
11 jun 2023
Goed advies gekregen nadat ik de gegevens van mijn oude fietsaccu heb doorgestuurd. Nieuwe accu netjes volgens afspraak ontvangen met een kleine attentie!
LD
7 mei 2023
Controle op verzending kan beter. Heb fietsaccu ontvangen met verkeerde lader. Wordt wel.opgelost maar kan tot die tijd niets met de accu doen.
2 sep 2023
Bijzonder makkelijk te bestellen. Betere prijs dan het origineel. Snel binnen en het mag binnen 30 dagen retour. Accu doet het heel goed
29 mei 2023
snelle levering ,alleen slotplaatje van gazelle was niet goed,heb een nieuw plaatje gemaakt,telefoniste had dit nog niet eerder gehoord
30 aug 2023
Alles op tijd geleverd, volgens afspraak. De website gaf de juiste info, zodat ik de juiste kon maken uit een wirwar van accus
9 mei 2023
Wat ik kreeg was wat ik bestelde. De zending kwam op tijd aan. De kwaliteit van het product zal ik pas later kunnen beoordelen.
27 apr 2023
De nieuwe Accu voor mijn fiets is iets dikker zodat hij moeilijk terug te zetten is. Verder wel tevreden