e-bikeaccu.nl

132 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden552 beoordelingen in totaal

25 mei 2023
Na de winter bleken beide accu's van onze fietsen kapot. Konden niet meer opgeladen worden, ging geen lampje ook meer branden. Advies gevraagd en goed en snel geholpen, vervolgens eerst 1 imitatie Bosch accu gekocht, die beviel goed en was daarmee uitgesloten dat onze beide laders tegelijk stuk waren. Daarom met vol vertrouwen ook een 2e accu besteld. Beide netjes volgende dag bezorgd. De imitatie zijn ook nog eens zwaarder dan onze originele, 400 in plaats van 300. En ook stuk goedkoper dan originele.

2 jul 2023
Batterij gekocht na 2 jaar doet ie niks meer klantenservice ,vind het jammer maar draagt geen oplossing aan ..
AB

PR
Peter R.
Deventer
7 jun 2023
Na een week nog steeds niets binnen en geen enkele info wanneer wel
Antwoord van e-bikeaccu.nl
Goedemiddag, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u uw E-Bike Vision accu nog niet heeft ontvangen. We zien dat uw product volgende week bij ons in het magazijn wordt ontvangen. Zodra wij deze hebben ontvangen van de leverancier wordt deze direct verzonden naar u toe, dit is ook gecommuniceerd met u tijdens uw bestelling! Alvast bedankt voor uw geduld en heel veel prettige fietskilometers gewenst. Met sportieve groet, Chantal
HD
2 sep 2023
Slechte communuicatie
4 sep 2023
Het spijt ons te horen dat u dit zo heeft ervaren. Momenteel zijn we door de drukte wat minder goed bereikbaar dan u normaal van ons gewend bent. Deze informatie is ook te vinden op onze website. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
18 aug 2023
18 aug 2023
Bedankt voor uw review, Helaas zien we dat we u geen tekst heeft toegevoegd. Als wij u ergens mee kunnen helpen willen we u vriendelijk verzoeken om contact op te nemen met onze klanten service, dan kijken we graag met u mee.