e-bikeaccu.nl

132 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden552 beoordelingen in totaal

25 mei 2023
Na de winter bleken beide accu's van onze fietsen kapot. Konden niet meer opgeladen worden, ging geen lampje ook meer branden. Advies gevraagd en goed en snel geholpen, vervolgens eerst 1 imitatie Bosch accu gekocht, die beviel goed en was daarmee uitgesloten dat onze beide laders tegelijk stuk waren. Daarom met vol vertrouwen ook een 2e accu besteld. Beide netjes volgende dag bezorgd. De imitatie zijn ook nog eens zwaarder dan onze originele, 400 in plaats van 300. En ook stuk goedkoper dan originele.

2 jul 2023
Batterij gekocht na 2 jaar doet ie niks meer klantenservice ,vind het jammer maar draagt geen oplossing aan ..
AB
annelies B.
landsingerland

Beoordelingen voor e-bikeaccu.nl

11 sep 2023

Nette oplossing na initiële fout

In eerste instantie werd de verkeerde accu geleverd en bleek de gevraagde accu niet meer te krijgen. Na overleg over en weer werd een zwaardere accu aangeboden tegen een nette korting. Eind goed al goed.
18 mei 2023
duidelijke i nformatie, snelle levering. mijn Flyer van 25 jaar voelt weer als nieuw met de krachtige ondersteuning. Nog geen ervaring met het aantal km op 1 lading.
LD
7 mei 2023
Controle op verzending kan beter. Heb fietsaccu ontvangen met verkeerde lader. Wordt wel.opgelost maar kan tot die tijd niets met de accu doen.
30 aug 2023
Alles op tijd geleverd, volgens afspraak. De website gaf de juiste info, zodat ik de juiste kon maken uit een wirwar van accus
9 mei 2023
Wat ik kreeg was wat ik bestelde. De zending kwam op tijd aan. De kwaliteit van het product zal ik pas later kunnen beoordelen.
Het product voldoet goed. Mooie prijs. Levering kan sneller. Als er wat tussen komt dit laten weten.
8 sep 2023
Tot nu toe voldoet hij aan de verwachting. Het aangeven bereik fluctueert nog wel.
10 jun 2023

Alles goed maar mis track&trace

Ruim assortiment, scherpe prijzen, snelle levering. Geen track&trace
5 mei 2023
Geen track en tracé gehad maar wel geleverd bij de overburen.
3 mei 2023
Goede en snelle levering, opladen duurt wel lang
15 jun 2023
snelle levering ben er erg blij mee
4 mei 2023
De zorgvuldigheid van het personeel.
4 jul 2023
Antwoord op mijn vragen