Verkopen.nl- Logo - Beoordelingen

Verkopen.nl

35 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden871 beoordelingen in totaal

6 mei 2023
De telefoon verkopen ging bij jullie heel erg soepel, je vult alles in en je krijgt een schatting van de verkoopwaarde dus je weet wat je kan verwachten. Stukken makkelijker dan je telefoon op marktplaats proberen te verkopen en je krijgt er een eerlijke prijs voor terug. Enige feedback punten dat ik zou given is dat jullie misschien een service kunnen bieden waar jullie het verzendlabel kunnen opsturen op de post, niet iedereen heeft namelijk de beschikking tot een printer zoals ik. Ik mocht gelukkig mijn verzendlabel uitprinten op mijn werk.

14 mei 2023
Duurde veel langer dan opsturen en binnen 24 uur je geld was bijna een week maar op de website komt het over binnen 24 uur dat is een leugen helaas

Beoordelingen voor Verkopen.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters