Feestwarenhuis.nl- Logo - Beoordelingen

Feestwarenhuis.nl

289 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden439 beoordelingen in totaal

2 aug 2023
Keurige snelle bezorging met Track&Trace…diverse spullen gekocht…bleek ik achteraf iets vergeten te zijn bij bestelling…alsnog na besteld…maar ben zeer tevreden met al de spullen die ik heb ontvangen…fijne en betrouwbare leverancier…

26 okt 2023
Achteraf betalen is alleen mogelijk bij een bestelling vanaf 40 euro, dit staat onjuist vermeld op de site. Bij bellen werd verteld vanaf 30 euro en op de site stond 25 euro, na meerdere malen contact te hebben gehad werd 40 euro aangegeven. Helaas was toen de graag bestelde jurk al uitverkocht!

Beoordelingen voor Feestwarenhuis.nl

14 apr 2024
Ik had 2 priesterpakken besteld en ben die in Bergschenhoek gaan ophalen. Ik kreeg een pakketje mee en ging ervan uit dat er 2 inzaten. Helaas.... er zat er maar 1 in! gelukkig had ik nog een dag en tijd om het 2e pakketje op te halen. Jammer,.... maar helaas! Mvg Ron Hofman
Telefonisch goed geholpen, kon de producten snel ophalen. Helaas was 1 artikel niet meer nodig en geretouneerd. Helaas enkel retour opties via de post waardoor ik verzendkosten heb moeten betalen en het niet terug kon brengen.
10 feb 2024
Heb me spullen nog niet binnen is lastig te zeggen messchien vermelden hoelang het model is want ik ben erg bamg dat me smurfin jurk te kort komt bij me benen en dat dus vanmiddag nog op zoek moet
3 feb 2024
heb maar de helft van de bestelling gekregen!
23 mei 2023

Artikelen mooi!

Artikelen mooi!! alleen jammer dat ik rechtstreeks duurder uit ben bij jullie en als ik via bol.com besteld had ook jullie site er staat vermeld alleen ik 4,= goedkoper uit zou zijn… helaas te laat gezien dat jullie ook via bol.com aanbieden!
5 aug 2023
Pakketje is nog steeds niet binnen. Terwijl het al binnen had moeten wezen en ik het nodig heb.
JV
Jennie v.
Bathmen
24 aug 2023
Moeilijk te zeggen. Geen bevestiging gekregen van mijn bestelling.
1 nov 2023
Bestelling nog niet ontvangen