DJ-Verkoop.nl

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden804 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 mrt 2021
DJ-Verkoop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 jan 2024
Ik had 2 producten besteld voor een kado en aangegeven dat daar enige spoed bij was. Mijn hoofdbestelling was een keyboard. Ik was daarna telefonisch niet bereikbaar voor verkoper Martin, die mij wilde bellen omdat het bijproduct niet op voorraad was. Hij heeft toen -vanwege mijn aangegeven "haast"- in plaats van dat bijproduct uit eigen beweging een goed alternatief meegestuurd (zelfs met de mededeling per mail dat dat nog geruild zou kunnen worden, indien nodig). Waar vind je nog zo'n goede service! 5 sterren dus.

14 jun 2023
Vorige orders gingen perfect ook de aftersales maar mijn laatste order duurt veel langer ik zou bericht krijgen maar ze laten niks horen als ik mijn order vrijdag 16.6 nog niet heb trek ik hem in en vorder mijn geld terug

Beoordelingen voor DJ-Verkoop.nl

Antwoord van DJ-Verkoop.nl
13 apr 2024
Beste, ik snap niet zo goed waarom u onze winkel een 1 ster review geeft? u heeft aangegeven dat er iets niet goed deed en we hebben u direct een retour label gegeven en u heeft het retour gestuurd zodat we er naar kunnen kijken en u een nieuwe kunnen sturen zoals afgesproken per telefoon. We hebben geen vertraging of wat dan ook en wachten nu op de retour van het pakket. volgens mij was het ook verder een prettig en goed gesprek en wij handelen volgens mij verder geen problemen toch? Als u vind dat u niet netjes geholpen bent dan vernemen we het uiteraard graag.
14 jun 2023
Antwoord van DJ-Verkoop.nl
15 jun 2023
Beste, bedankt voor uw review. Helaas hebben we geen berichten van u terug kunnen vinden over uw bestelling. Helaas heeft de levering van uw bestelling inderdaad wel iets langer geduurd omdat er veel vertragingen zijn bij de postdiensten en als alles nu goed gaat krijgt u het morgen eindelijk geleverd. Gelukkig is de vertraging uiteindelijk maar 4 dagen met wat we in eerste instantie hoopte, uiteraard zijn dat wel 4 dagen meer dan de bedoeling was. Ik zie dat mijn collega u ook netjes nog even gebeld heeft ook vanmiddag om te laten weten dat het helaas wat later geworden is. Mocht er weer iets zijn vraag ik u om gewoon even contact met ons op te nemen door te reageren op uw orderbevestiging of om ons even te bellen (via de telefoon is het altijd het snelst ;-) ) Nogmaals excuses voor de vertraging en we wensen u veel plezier met uw aankoop.