Aniculis- Logo - Beoordelingen

Aniculis
Beoordelingen:

96 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden772 beoordelingen in totaal  

4,70
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 4 sep 2017
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Aniculis voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

8 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Had spulletjes besteld, waaronder druppels tegen oormijt. Ik had ze besteld zodra ik merkte dat mijn hondjes die vieze beestjes in zijn oortjes had en belde die middag of ze die dag nog konden worden verstuurd. Ik maakte me namelijk zorgen om mijn hondje. Eigenlijk zou mijn pakje later worden verstuurd, maar ze deden moeite om dat toch nog die dag op te sturen. Ontzettend fijn, bedankt!

de meest kritische beoordeling

8 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Door bezorger DPD niet meer te gebruiken . Heb mijn bestelling nog steeds niet binnen .
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Aniculis

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(2)
(1)
Resetten
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelde 2 vet-Blok-houders en kreeg 2 vet-Bol-houders.
Beoordeling melden
Antwoord van Aniculis
30 mrt 2024
Beste LJH, Dank je wel voor het delen van je ervaring. We willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat is ontstaan door de verkeerd geleverde producten. Het is zeker niet onze bedoeling geweest om je teleur te stellen. We hebben je feedback ontvangen en we zullen dit probleem direct oppakken om ervoor te zorgen dat het niet nogmaals gebeurt. We willen graag een passende oplossing bieden voor dit misverstand en ervoor zorgen dat je alsnog de juiste producten ontvangt. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om dit recht te zetten en ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet, Janet Team Aniculis.nl
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Aniculis
30 mrt 2024
Beste Theo, Bedankt voor het delen van je ervaring. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om feedback achter te laten. Het spijt ons te horen dat het product niet volledig aan je verwachtingen heeft voldaan en dat je ervaring niet helemaal positief was. We streven er altijd naar om hoogwaardige producten aan te bieden die bijdragen aan het welzijn van huisdieren, en het is teleurstellend om te horen dat dit niet het geval was voor jouw hond. We zouden graag meer willen weten over jouw ervaring en hoe we deze in de toekomst kunnen verbeteren. Als je specifieke feedback hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er altijd om te luisteren en om te zorgen dat onze klanten tevreden zijn. Nogmaals bedankt voor je feedback en je steun aan Aniculis. Met vriendelijke groet, Janet Team Aniculis.nl
8 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Door bezorger DPD niet meer te gebruiken . Heb mijn bestelling nog steeds niet binnen .
Beoordeling melden
Antwoord van Aniculis
3 okt 2023
Beste Arie, Bedankt voor je review en het delen van je ervaring met ons, hoewel het spijtig is te horen dat je problemen hebt ondervonden met de bezorging van je bestelling. We begrijpen dat een vlotte bezorging van je producten van groot belang is, en we betreuren het dat je moeite hebt gehad om je ReaVET Spirulina tabletten te ontvangen. Het spijt ons dat je ongemak hebt ervaren door de bezorgdienst DPD. We zijn blij om te horen dat we ondertussen contact met jou en DPD hebben gehad en dat je bestelling uiteindelijk is bezorgd. Bezorgproblemen kunnen soms voorkomen, en we doen ons best om samen te werken met bezorgdiensten om ze op te lossen. Als je in de toekomst nog vragen hebt of verdere ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat je de producten krijgt die je nodig hebt voor je huisdier. Nogmaals bedankt voor je begrip en geduld, en we hopen dat je tevreden bent met je uiteindelijke aankoop. Met vriendelijke groet, Janet Team Aniculis.nl