Dille & Kamille (NL)

4.055 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.617 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

Nooit binnen 24 uur levering maar dagen later en incomplete en beschadigde levering, geen enkele reactie op mails aan klantenservice, ik bestel nooit meer
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor de levering. We zien dat je al contact hebt gehad met een collega.
Cadeaukaart aan mijn dochter gegeven. Achteraf blijkt er geen waarde op te staan. Wel het volledige bedrag betaald aan de firma.
De bestelde mand was niet goed verpakt: doos was te klein en de mand was erin gepropt. Resultaat: helemaal vervormd
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat je ondertussen al contact hebt gehad met een collega en er wordt een nieuwe mand opgestuurd.
Ik kies voor zelfde dag verzenden en betaal hiervoor maar de bestelling wordt een week later pas verzonden
hebben de mok van Amersfoort niet meer, maar wel op de website, dus besteld en dan niet kunnen leveren.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Helaas zijn de mokjes zo populair dat de voorraad sneller gaat dan wij op de website bij kunnen houden.
Producten niet geleverd en wat wel geleverd werd was 3 dagen te laat 👏🏼
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor de te late levering. We zullen contact met je opnemen via e-mail.

online bestelling en afhalen boek

Ik heb mijn online bestelling geplaatst nadat ik zag dat het product (een boek) op voorraad was in de winkel in Leeuwarden. Daar een dag later aangekomen hoorde ik dat ik het boek nog niet mee kon nemen, ondanks dat het voor mijn neus in de winkel lag. Het moest eerst via PostNL worden bezorgd en dan zou ik een melding krijgen. Er kon ook geen aantekening gemaakt worden en mij alsnog het boek uit de winkel meegegeven worden. Deze onhandigheid in jullie proces is naar mijn idee niet echt klantvriendelijk en duurzaam/CO2 extensief.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Wat vervelend! We hebben per mail contact met je opgenomen.

Ik heb online vier bekers gekocht maar bleken niet op voorraad

Ik heb online vier bekers gekocht met korting. Ze waren ook nog in de winkel maar online kwam mij beter uit, ik had nog een tegoed bon ook. Vervolgens krijg ik een paar dagen later een mail dat ze helaas toch niet op voorraad waren en ze niet geleverd kunnen worden. Ook inmiddels uitverkocht in de winkel..Jammer!
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Wat vervelend! Bedankt voor je feedback.
JR
Joke R.
Arnhem

Teleurstellend !

Mijn bestelling heb ik na 1 week nog steeds niet ontvangen ..... bleek mijn artikel, terwijl die verzonden zou zijn, niet eens aan de koerier overhandigd te zijn ! Zeer slecht telefonisch bereikbaar ! Ik bestel nooit meer via de webshop van Dille en Kamille ! Slechte klantenservice !
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Wat vervelend! We zien dat het gelukkig al is opgelost.
31 dec 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. En er is nog niet gereageerd op mijn mail naar de klantenservice. Helaas wel al betaald.

Zucht...

Mooie winkels, mooie producten, prima website. Waarom de ervaring bederven met zo'n stomme vraag om feedback? Hou d'r toch mee op!
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We geven je feedback door aan de juiste afdeling!
Pakketje niet ontvangen bezorger geeft via mail aan dat het bezorgd is waar is mijn pakketje
6 jan 2024

Aflevering

De bestelling is niet afgeleverd op ons adres,en wist niet bij welke buren het was afgegeven
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Wat vervelend! We zien dat er al contact met je is opgenomen via e-mail.
Jullie vragen me al om een beoordeling, terwijl ik mijn bestelling nog niet binnen heb..
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je feedback!
Alle placemats hebben roest vlekken van de speldjes met prijskaartje.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Oh, wat vervelend! Zoals we kunnen zien, is er al contact geweest via e-mail.
De mand die ik besteld heb stinkt ontzettend kunnen we hierwat mee
Wat vervelend! Gelukkig is het inmiddels opgelost 🌿

Slecht

De beschrijving van wat ik kocht, voldeed niet aan wat ik ontving.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent in een van onze artikelen. We hebben per e-mail contact met u opgenomen.
21 jan 2024

Retourneren niet kosteloos

Bij retourneren miet je de verzendkosten zelf betalen.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Het klopt dat de kosten voor retourneren voor eigen rekening zijn als je het artikel in goede staat hebt ontvangen. Je kunt je aankopen wel altijd kosteloos retourneren in een van onze winkels.

niet Bestelling DHL

ontvangen niet Bestelling DHL
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Wat vervelend! We zien dat het gelukkig al is opgelost! 🌿
Pakketje is nooit aangekomen