Dille & Kamille (NL)

4.070 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.693 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

Ik wacht sinds 10 dagen al op mijn pakketje, volgens de klantenservice is het nog niet verstuurd, klantenservice zelf is sinds 5 dagen niet bereikbaar en ik heb nog steeds geen antwoord op mijn mail.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat je ondertussen contact hebt gehad met de klantenservice.
17 sep 2023

Verbeter de klantenservice

De winkel en de producten zijn top! Contact met de klantenservice slecht. Telefonisch geen hulp mogelijk omdat de klantenservice geen service is, maar een receptiemedewerker die niet kan helpen
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Wij zien dat je al contact met ons hebt gehad via de mail. Wij zullen nogmaals contact met je opnemen.
16 nov 2023

Long waiting time for order and arrogant costumer service

The website states that you get the order the next day but it took me more than a week to receive my order. The customer service was arrogant on the phone and could not help me further.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Thanks for your review. Too bad things went wrong with the delivery. Our apologies for the inconvenience. W see that a colleague has already contacted you via email.
3 dec 2023
Pakket werd niet binnen 3 werkdagen verzonden. Inmiddels 5 werkdagen verder en nog niets verzonden. Het pakket is ook nog niet ontvangen volgens track en trace bij de transporteur.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor de beoordeling. We zien dat er al contact is geweest via de mail! 🌿
26 okt 2023
9 mailtjes verder. Weer een andere tijd. Oh nee vandaag niet morgen. Wordt bezorgt tussen 17.00 en 22.00 ? Staan ze gewoon on 11.00 uur voor de deur. Zwaar wardeloos. Nooit meer.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
We hebben je beoordeling ontvangen en we bieden onze excuses aan voor het ongemak dat je hebt ondervonden. We zullen rechtstreeks contact met je opnemen om deze situatie te bespreken.

Slechte service …

Ze vragen me de service te beoordelen maar de bestelling van 7 dagen geleden is nog niet bezorgd. En dat terwijl er extra verzendkosten voor verzending binnen een dag is betaald.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je bericht. Een collega heeft contact met je opgenomen
Ik heb 5 euro extra betaald om snel te leveren komt het vervolgens pas 4 dagen later aan dan dat ze aangaven en heb ook geen waarschuwing gekregen over vertraging of wat dan ook
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We nemen contact met je op via de mail.
11 okt 2023
Bijzonder slechte service. Geen direct contact met de klantenservice te krijgen, geen reactie op terugbel/reactie verzoek. Bestelling is niet bezorgd zonder opgave van reden.
11 okt 2023
Bedankt voor je feedback! Vervelend dat je nog geen bericht van ons had ontvangen. We hebben je vanmiddag een mailtje gestuurd.🌿
Product nog niet gekregen Product niet ontvangen. Ze leveren alleen na 17.00 en dan ben ik er helaas niet. Men kan niet bepalen wanneer iets wordt geleverd. Echt waardeloos.
31 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op. 🌿️
25 dec 2023
De Christmas crackers was 1 grote teleurstelling!! Geen hoedjes niets zat erin echt waardeloos!! Gr Mevr Bos Graag feedback over mijn aankoop joann_bos@ hotmail.com
Beelden op website komen niet overeen met werkelijkheid. Huishoudkaarsen besteld, krijg 2 doosjes met 6 kaarsen, 10 cm lang. Omschrijving onvoldoende duidelijk.
15 jun 2023
2 fotolijstjes besteld waar niet eens een foto in kan doordat het glas te strak tegen het metale fotolijstje aan zit. We hebben deze dus meteen kunnen weggooien
16 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op! 🌿️
Voor de vierde keer vanille pasta gekocht. Altijd 2 kleine flesje verpakt in een doos waar een pannenset in past. Ergerlijk al 2 x eerder klacht gemeld pffffff
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor de beoordeling. We hebben contact met je opgenomen via de mail! 🌿
Een ander koeriersdienst zou fijn zijn. Pakketje zou maandag bezorgd worden en is er nog niet. De communicatie is ook bar slecht. Bestel hier nooit weer wat!!
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat het via de mail al is opgelost gelukkig! 🌿
GH
Gerard H.
BERGEN LB
24 nov 2023

Duurt erg lang

7 dagen geleden iets besteld en nog geen track en trace, laat staan een (reeds betaalde) bestelling. Wel een smoes over Black Friday. Geen goede beurt.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. we nemen via de mail contact met je op.
Ik vraag wat ik moet doen als een product beschadigd wordt bezorgd en krijg geen enkele reactie. Wel een mail om feedback te sturen. Belachelijk!!!
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Gelukkig heb je ondertussen contact gehad met een collega.
14 jun 2023
Ik zou vorige week donderdag pakketje binnen krijgen. Krijg iets verkeerds binnen. Mail ik. Heb nu nog steeds mijn goede pakketje niet in huis..
15 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat je het goede pakketje nog niet in huis hebt. Zo te zien heeft een van mijn collega's ondertussen contact met je opgenomen per mail. Hopelijk is het probleem snel verholpen.
Ik heb mijn bestelling een week geleden gedaan. Nog niks ontvangen, maar ook geen mail, dat er vertraging is of iets dergelijks. Erg jammer!
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We nemen via de mail contact met je op.
Na meer dan een week geleden een bestelling gedaan te hebben, is mijn order helaas nog niet binnen en ik heb tussendoor geen update gekregen.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Spijtig om te horen. We zien dat een collega contact met je hebt opgenomen.
Niet binnen 1 dag verzonden. Contact klantenservice 3 werkdagen en kan niet annuleren. Als je niet naar een winkel gaat zelf retour kosten.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat je ondertussen al contact hebt gehad met onze collega.