Dille & Kamille (NL)

4.058 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.643 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

Ik zou geen kaarsen online bestellen

Ik zou geen kaarsen bestellen. Ondanks dat ze goed ingepakt waren zijn ze niet heel aangekomen.
13 jul 2023

Fotolijstjes

De fotolijstjes die ik had besteld zijn erg mooi, maar is lastig om de foto’s erin te krijgen
13 jul 2023
Bedankt voor je reactie. Jammer dat het lastig is om de foto's erin te krijgen. We nemen via de mail contact met je op.
Mijn pakketje was opengescheurd en daardoor miste ik een deel van mijn bestelling
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je bericht. We zien dat een collega het missende artikel heeft nagestuurd.
15 sep 2023
Extra verzendkosten betaald zodat het eerder zou komen. Dit is niet gebeurd.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses dat het niet goed is gegaan met de snelle verzending. Wij nemen via de mail contact met je op.
15 jul 2023
PostNL heeft mijn pakket geleverd aan een PostNL punt en niet aan de winkel!
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Wat vervelend om te horen dat PostNL je bestelling op de verkeerde plek heeft afgeleverd. Onze excuses voor het ongemak! Wij gaan hiervoor een klacht indienen. Zo te zien heb je ondertussen je bestelling afgehaald bij het PostNL punt. Veel plezier met je aankopen! 🌿️
6 jun 2023
Extra betaald voor snelle levering. Komt de bestelling toch 2 dagen later.
8 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat snelle levering niet is gelukt. We nemen via de mail contact met je op.
24 dec 2023
Hoewel de mok er leuk uitziet zijn beide kaarsen kapot in de verpakking.
25 aug 2023

Pakket niet juist bezorgd

Pakket zou bij Mij bezorgd zijn maar is er niet en onbekend waar wel
29 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je bestelling vermist is. Wij nemen per e-mail contact met je op! 🌿️
20 mei 2023
Pakket helaas zonder opvuller verpakt waardoor hij gebroken aankwam
22 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op
De bestelde artikel waren beschadigd door slecht verpakken.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor deze beoordeling. We zien dat er gelukkig al nieuwe producten zijn opgestuurd! 🌿
12 mei 2023
De verzending duurde langer dan aanvankelijk beloofd was
15 mei 2023
13 mei 2023
De kaarsen waren helaas gebroken tijdens het transport.
15 mei 2023
24 jul 2023
Ik heb een mail gestuurd maar geen antwoord gekregen
27 jul 2023
Het spijt ons te horen dat je niet snel een antwoord hebt ontvangen. Het lijkt erop dat een van mijn collega's gisteren per e-mail contact met je heeft opgenomen
de quiche schaal kwam defect over, beter inpakken
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Wij zien dat je ondertussen contact hebt gehad met onze collega.

Het bestelde komt niet overeen met het

Het bestelde komt niet overeen met de foto
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor jouw beoordeling. We hebben contact met je opgenomen via de mail! 🌿
Gratis tas beloofd en niet ontvangen
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op
Pakket kwam te laat binnen.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zien dat u al contact heeft gehad met onze collega's.
MG
Maximoff G.
Nijmegen
20 jun 2023
Levering duurt veel te lang
21 jun 2023
op verkeerde adres bezorgd