Dille & Kamille (NL)

4.081 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.797 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

3 dec 2023
Als je betaald voor dezelfde dag nog inpakken, dan is het niet netjes om pas na vier dagen te horen te krijgen dat iets niet op voorraad is. Dat is echt schandalig langzaam.
3 dec 2023

Express levering, klopt niet.

Om express levering gevraagd, 3 dagen laten geen t&t ontvangen. Gebeld. Pakket nog in distributiecentrum. Mensen die om expres levering vragen en extra voor betalen doen dit vaak niet voor niks. Afhandeling van mijn verzoek was heel fijn. Order geheel geannuleerd en geld direct teruggekregen.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
3 dec 2023
2€ extra betaald voor snelle levering maar 5 dagen moeten wachten…. Het is natuurlijk een drukke periode maar biedt deze mogelijkheid dan liever niet aan.
3 dec 2023

Prijskaartjes zitten vast met roestige paperclips die afgeven op het product

Prijskaartjes zaten vast met roestige paperclips die oranje streepjes achterliet op de gekochte placemats
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zullen via de mail contact met je opnemen.
3 dec 2023
Is misschien persoonlijke ervaring. Ik wil graag een mok voor 8.95. Maar miet minimaal 10 euro bestellen. Dus een tasje erbij en verzendkosten. Komt dat kadootje mij toch nog op 14 euro
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Het klopt dat bij ons het minimum orderbedrag €9,90 is.
op verkeerde adres bezorgd

Het bestelde komt niet overeen met het

Het bestelde komt niet overeen met de foto
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor jouw beoordeling. We hebben contact met je opgenomen via de mail! 🌿
De bestelde artikel waren beschadigd door slecht verpakken.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor deze beoordeling. We zien dat er gelukkig al nieuwe producten zijn opgestuurd! 🌿
Pakket kwam te laat binnen.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zien dat u al contact heeft gehad met onze collega's.
21 nov 2023

slechte levering

Dol op hun producten, maar ben niet tevreden op de bezorging. De service die ze gebruiken (bringly) bied niet de mogelijkheid tot afgifte bij een aflevering. Je moet dus thuis zijn en ze bezorgen doordeweeks, beide keren overdag, dit is voor iemand die fulltime werkt niet te doen. Zelfs geregeld dat iemand op de afgesproken dag een pakketje kon ontvangen, kwamen ze ineens een dag eerder waardoor er weer niemand was. Nu is m’n pakketje terug gestuurd en heb een ik niets
22 nov 2023
15 nov 2023
Een van de twee glazen potjes is kapot bezorgd. Was fijn geweest als dit wat zorgvuldiger was ingepakt.
16 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen via de mail contact met je op.
Gratis tas beloofd en niet ontvangen
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op
9 nov 2023

Misleidende foto’s

Het product zag er op de site uit als een dikkere messing hanger voor in de kerstboom. In werkelijkheid zijn de hangers flinterdun en dus belachelijk duur
9 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat de messing hangertjes er anders uitzien dan dat je verwachtte. Dat zal een teleurstelling zijn geweest. Een collega heeft je mail al beantwoord.

Slechte levering

Het pakket zou tussen 08:00 en 20:00 uur (!) bezorgd worden. En arriveerde pas de volgende dag, zonder tussentijdse berichtgeving.
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op
RL
Riina L.
Raamsdonksveer
product besteld, was op voorraad, drie dagen later een mailtje toch uitverkocht, geld wel snel terug gestort.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat er een artikel niet leverbaar was, ik begrijp je teleurstelling. Ik ben blij te lezen dat de terug betaling in ieder geval wel soepel is verlopen!
20 sep 2023

Incompleet en DHL levert niet aan huis

De levering was incompleet en hoewel ik gewoon thuis was kreeg ik van DHL bericht dat ze het pakket niet af konden leveren. Dit is met DHL niet voor het eerst. Ivm gezondheidsredenen was het heel vervelend de doos zelf van het ophaalpunt te moeten dragen.
21 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat je al contact hebt gehad met een collega.
15 sep 2023
Extra verzendkosten betaald zodat het eerder zou komen. Dit is niet gebeurd.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses dat het niet goed is gegaan met de snelle verzending. Wij nemen via de mail contact met je op.
11 sep 2023
Op zondag beloven de volgende dag te leveren en dan zonder uitleg pas op donderdag leveren, da's niet oké.
11 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de bestelling vertraging heeft opgelopen, excuses voor het ongemak. We zullen per mail verder contact met je opnemen.
6 sep 2023

Late levering

Vanwege een bruiloft had ik op korte termijn kaarthouders nodig. Gelukkig zag ik dat je bij jullie -tegen extra betaling- je artikelen dezelfde dag nog kunt laten verzenden. Helaas werd dat niet gedaan en heb ik de producten dus niet kunnen gebruiken. Producten zelf zijn mooi.
6 sep 2023
Bedankt voor jouw beoordeling. Wat vervelend dat het niet op tijd is bezorgd. We hebben je zojuist een email gestuurd! 🌿
3 sep 2023
Website verbeteren; het betaalproces liep helemaal vast. Na cookies verwijderen op advies v helpdesk lukte het.
4 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Het is uiteraard niet de bedoeling dat het betaalproces zo moeizaam verloopt. Wat fijn dat het met de tips die u kreeg wel is gelukt. We wensen u veel plezier met uw bestelling.