Dille & Kamille (NL)

4.051 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.622 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

De verpakkingsdoos was stuk. De steel van de pan ter waarde van 39,90 euro stak uit de verpakking!!!!! De goederen veel beter inpakken.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je bericht. We nemen via de mail contact met je op.

Slechte levering

Het pakket zou tussen 08:00 en 20:00 uur (!) bezorgd worden. En arriveerde pas de volgende dag, zonder tussentijdse berichtgeving.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op
5 mei 2023

Late bezorging.

Jullie schrijven: "voor 23.59 besteld, volgende dag in huis". Niet dus! Op vrijdagmiddag besteld en op maandagavond 21.30 in huis.
12 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op.
18 aug 2023

cadeaukaart kwijt na vastlopen site.

Online order liep vast waardoor cadeaukaart weg was, pas na contact met klantenservice kon dit een dag later opgelost worden.
23 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het tegoed tijdelijk was verdwenen. Fijn dat het nu is opgelost met onze collega!🌿
Voor 23:00 bestellen volgende dag in huis is al meerdere keren niet gehaald. Als je dit beloofd moet je het ook waarmaken.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. In 99% van de gevallen heb je jouw bestelling de volgende dag in huis. Onze excuses dat dit bij jou niet is gelukt.
Goedkoper worden, spullen voorradig hebben. Op zijn minst de mogelijkheid om op black friday wèl je bestelling te doen.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Dille & Kamille heeft er bewust voor gekozen om van black friday, green friday te maken. Een dag waarop we extra aandacht besteden aan de natuur. Op de dag dat consumenten wereldwijd worden aangespoord tot kopen, kiezen wij ervoor om op 24 november 2023 de deuren van al onze winkels in Nederland, België en Duitsland en de webshops, te sluiten. Op deze dag gaan we naar buiten om te helpen met de aanplant van 16 voedselbossen in Nederland, in samenwerking met Stichting Voedselbosbouw Nederland.
RL
Riina L.
Raamsdonksveer
product besteld, was op voorraad, drie dagen later een mailtje toch uitverkocht, geld wel snel terug gestort.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat er een artikel niet leverbaar was, ik begrijp je teleurstelling. Ik ben blij te lezen dat de terug betaling in ieder geval wel soepel is verlopen!
3 sep 2023
Website verbeteren; het betaalproces liep helemaal vast. Na cookies verwijderen op advies v helpdesk lukte het.
4 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Het is uiteraard niet de bedoeling dat het betaalproces zo moeizaam verloopt. Wat fijn dat het met de tips die u kreeg wel is gelukt. We wensen u veel plezier met uw bestelling.
20 jul 2023
De stukken haarzeep die ik besteld hebt zijn van heel andere kwaliteit en grootte dan voorheen. Teleurgesteld.
24 jul 2023
Bedankt voor de beoordeling. We hebben u een bericht gestuurd.
3 dec 2023

Prijskaartjes zitten vast met roestige paperclips die afgeven op het product

Prijskaartjes zaten vast met roestige paperclips die oranje streepjes achterliet op de gekochte placemats
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zullen via de mail contact met je opnemen.
11 sep 2023
Op zondag beloven de volgende dag te leveren en dan zonder uitleg pas op donderdag leveren, da's niet oké.
11 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de bestelling vertraging heeft opgelopen, excuses voor het ongemak. We zullen per mail verder contact met je opnemen.
15 nov 2023
Een van de twee glazen potjes is kapot bezorgd. Was fijn geweest als dit wat zorgvuldiger was ingepakt.
16 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen via de mail contact met je op.
De spullen zaten in een veel te grote doos met extreem veel vulmateriaal… echt zonde van al het papier
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Als artikelen afwijkende maten hebben, moet het magazijn keuzes maken bij het inpakken . We gaan onderzoeken of het toch niet anders kan.

Ik zou geen kaarsen online bestellen

Ik zou geen kaarsen bestellen. Ondanks dat ze goed ingepakt waren zijn ze niet heel aangekomen.
13 jul 2023

Fotolijstjes

De fotolijstjes die ik had besteld zijn erg mooi, maar is lastig om de foto’s erin te krijgen
13 jul 2023
Bedankt voor je reactie. Jammer dat het lastig is om de foto's erin te krijgen. We nemen via de mail contact met je op.
Mijn pakketje was opengescheurd en daardoor miste ik een deel van mijn bestelling
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je bericht. We zien dat een collega het missende artikel heeft nagestuurd.
15 sep 2023
Extra verzendkosten betaald zodat het eerder zou komen. Dit is niet gebeurd.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses dat het niet goed is gegaan met de snelle verzending. Wij nemen via de mail contact met je op.
15 jul 2023
PostNL heeft mijn pakket geleverd aan een PostNL punt en niet aan de winkel!
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Wat vervelend om te horen dat PostNL je bestelling op de verkeerde plek heeft afgeleverd. Onze excuses voor het ongemak! Wij gaan hiervoor een klacht indienen. Zo te zien heb je ondertussen je bestelling afgehaald bij het PostNL punt. Veel plezier met je aankopen! 🌿️
6 jun 2023
Extra betaald voor snelle levering. Komt de bestelling toch 2 dagen later.
8 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat snelle levering niet is gelukt. We nemen via de mail contact met je op.
24 dec 2023
Hoewel de mok er leuk uitziet zijn beide kaarsen kapot in de verpakking.