Dille & Kamille (NL)

4.080 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.818 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

goede spullen , maar de verpakking kan minder !Te grote doos Te veel papier verpakking Kan minder
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor deze beoordeling en je feedback!🍃️

Teveel niet op voorraad

In de webshop is te veel niet op voorraad. Daardoor is de keuze erg beperkt. Bij het uiteindelijke bestellen blijkt dan dat producten die wel op voorraad waren, ineens ook niet meer leverbaar zijn.

Matige kwaliteit

Ik vond de kwaliteit van het product helaas tegenvallen. De gieter die ik heb besteld is niet mooi in verhouding en lekt veel waardoor het niet mogelijk is hem te gebruiken voor binnen planten.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We hebben contact met je opgenomen per mail🍃️
JV
Jet V.
Utrecht
10 feb 2024
De bloempotjes waren goed verpakt, maar er waren er een paar met een lelijke schilferige bovenkant. Jammer. De andere waren prima. Er werd ook snel geleverd.
Voorraadinformatie niet op orde waardoor ik mijn bestelling maar half kreeg. Had verzenden op dezelfde dag gevraagd, maar kreeg dagen later pas bericht. Dus ook die optie is niet goed ingeregeld. Echt een teleurstelling terwijl ik super fan ben van de formule.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor het ongemak. We zijn druk bezig om de voorraadinformatie beter te krijgen, maar veranderingen gaan soms minder snel dan we zouden willen.
Enveloppe bij de kaart vergeten te leveren. Bezorging zou met fietskoerier na 17.00 uur zijn op woensdag. Werd ongemeld maandagmiddag met dhl. Pakketje stond dus buiten bij de voordeur onbeheerd.

gekreukt etiketten vel

de bordjes die ik had besteld waren mooi, ik had alleen daarnaast etiketten (vel) besteld, en deze zat volledig gekreukt in de doos - die kon zo de prullebak in, erg jammer.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat de etiketten verkreukt zijn aangekomen. We nemen via de mail contact met je op.
MH
Goederen worden als "in voorraad" aangeduid op de webside tot je ze probeert te bestellen. Dan is er plots slechts 1 exemplaar in voorraad in gans België. Als antwoord op je vraag wanneer het terug in voorraad komt krijg je dagen later te lezen dat het om " een sezoensproduct" gaat en dat het bijgevolg niet meer in voorraad komt. EIGENAARDIGE handelswijze.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We geven je feedback door aan de juiste afdeling!
Open verpakking Gebeld over verkeerd besteld artikel, binnen 10 min al niet meer mogelijk te wijzigen
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Wat vervelend! We zien dat het gelukkig al is opgelost. 🌿
Glaasjes waren kapot
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Wat vervelend! We hebben via mail contact met je opgenomen.

Doos

Wat een enorme doos voor vier kleine dingetjes.
Versturen van bestelling.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je feedback.
Afhandeling duurt erg lang
25 dec 2023
Er werd een verkeerd item geleverd. Er kon ook niet in alle winkels click en collect besteld worden.
Goed product in een belachelijke verpakking. Komt misschien door dozen schaarste, maar graag iets kleiner de volgende keer.
Redelijk snel geleverd, volgens afspraak. Wel uitzonderlijk en onnodig veel verpakkingsmateriaal gebruikt en vervelend dat je direct niks meer aan je bestelling kunt aanpassen of annuleren
Product is prachtig maar de verpakking veel te groot. Niet milieu bewust.

Meer info

Betere foto’s met duidelijke vermelding van afmetingen.
Incomplete bestelling. Erover gemaild, maar ze hebben de mail niet goed gelezen en aangegeven dat er contact geweest is, wat ook niet het geval was.