Dille & Kamille (NL)

4.080 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.818 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

Rommelige online bestelling. Een deel bleek niet voorradig, dat kan, daar kreeg ik netje bericht van, maar uiteindelijk kreeg ik de rest ook niet geleverd, zonder bericht. De mevrouw in de winkel zelf waar ik toen heen snelde was mijn redding en zocht voor mij de hele voorraad bij elkaar. Fantastisch. Met de producten zelf ook niets mis. Altijd even leuk en mooi.
16 dec 2023

Vrolijk koken. Het dessin van de schort en…

Het dessin van de schort en pannenlappen is erg leuk. De kwaliteit is minder: de stof is erg dun en zal de kleding minimaal beschermen.

Franchise vestigingen…

Het feit dat er franchise vestigingen zijn. Die doen niet mee met landelijke acties zoals memberavonden en bepaalde kortingen. Zo kun je artikelen met korting bestellen in de webshop maar dan moet je de volle mep betalen als je ze laat afleveren in de winkel. Met feestdagen worden artikelen uit de webshop niet ingepakt. Die optie kun je niet aanvinken. Terwijl D&K toch bekend staat om z'n herkenbare inpakpapier.
Verzending verliep niet vlekkeloos.

Levering volgende dag verrassend extra toeslag

Ze geven aan dat de levering de volgende dag is, daar kies je dan voor met de verzendkosten maar dan volgt er later toch nog een toeslag om die volgende dag te halen......
Mijn stoffer en blik werd vepakt in een enorme doos met veel te veel papier als vulling, onnodig en milieuonvriendelijk. Over mijn bestelling, het product en de bezorging niets dan lof.
Mijn inziens is er te veel verpakkingsmateriaal gebruikt voor 2 pakjes kaarsjes. Dat vind ik niet erg milieuvriendelijk, het zou mooi zijn als dat wat minder kan.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We willen graag dat de artikelen heel aankomen bij de klant, maar we zullen het doorgeven aan de collega's in het magazijn.
Glaswerk was gezamenlijk ingepakt met stenen poppetje. Glaswerk stak ook uit de verpakking. Gelukkig niet gebroken. Maar wel lichtelijk beschadigd.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We nemen via de mail contact met je op.
Heb nooit een bevestigings email gehad met mijn bestelling. Nooit bericht gehad dat het verzonden was.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Onze mails komen soms ook terecht tussen de spammail.
3 dec 2023
Kreeg pas heel laat te horen dat een kado uitverkocht was. Het ging juist om dat voorwerp
je vult email in voor bericht als het weer op voorraad is maar daar hoor jeniets meer van. Je ontdekt zelf per toeval dat het artikel er weer is.
Ik heb gebeld dat de bestelling weer retour was gegaan. s Avonds een nieuwe mail dat de bestelling zaterdag zou komen. Zaterdag gekeken op de mail was nog niet bij post nl e duurde nog een paar dagen. Hopenlijk heb ik het voor sinterklaas.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat het pakket als het goed is is aangekomen. Veel plezier de aankopen! 🌿
Duurde lang voordat er een track en trace kwam
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor jouw beoordeling. Wat vervelend dat de T&T pas laat kwam. Onze excuses voor het ongemak.
Levering veel later dan beloofd.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor jouw beoordeling. Wat vervelend dat het later is geleverd. Onze excuses hiervoor. In ieder geval veel plezier met je aankopen! 🌿
Pakketje werd in eerste instantie niet gestuurd, maar ik weet niet of dit aan D&K lag. Zou best kunnen zijn dat dit aan de koerier lag. Pakketje was wel erg goed ingepakt! Zelden zo goed gezien. Zou een oorlog kunnen overleven bij wijze van spreken.
Doos was beschadigd in de post. Gelukkig zat alles er nog in.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. vervelend dat de doos beschadigd was, fijn om te lezen dat er nietes mis was met de artikelen.
HT
Henny T.
Alphen aan den Rijn
26 nov 2023
Er stonden minstens 5 dingen op de site die ik wilde hebben, maar die meer dan een dag of acht niet op voorraad bleken te zijn. 3 dingen heb ik toen maar niet besteld en voor 2 iets anders gekozen.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je bericht. Helaas gaan sommige artikelen zo snel, dat het ons niet lukt om alles goed op voorraad te houden.