Dille & Kamille (NL)

4.080 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.818 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

26 nov 2023
Jammer dat het allemaal made in china is. Past niet bij een bedrijf dat zich verkoopt als natuurbewust en duurzaam. De kwaliteit is dan ook made in china.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. we nemen via de mail contact met je op.
25 nov 2023
Ja de afmetingen bij de artikelen zetten
Bedankt voor de tip!
24 nov 2023

Levering niet volgens afspraak

Gekozen voor 1 dags levering, nu na 8 dagen is de bezorging weer uitgesteld met 3 dagen.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We nemen via de mail contact met je op.
23 nov 2023
22 nov 2023

Goede producten, verpakken iets minder

Goede producten maar de manier van verpakken had ik anders verwacht, hele grote doos voor een paar vilten hangers en een klein kerstornament
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling! Het verpakken van de bestellingen gaat voor een groot deel automatisch, waardoor de keuze van een doos soms verkeerd uitpakt. We zullen het doorgeven aan het magazijn.
21 nov 2023
de bestelde variant was ondanks dezelfde uitstraling en naam anders dan de in de winkel gekochte versie. Jammer.
22 nov 2023
Jammer om te horen. We nemen via de mail contact met je op om uit te zoeken wat er mis is gegaan.
Bestelling kwam een dag te laat
22 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We nemen via de mail contact met je op.
11 nov 2023

Erg goed en wat minder goed.

Voor mijn schoondochter heb ik een aantal door haar zeer gewenste spullen gekocht. Ik was aangenaam verrast toen ze binnenkwamen; ovenwanten, pannenlappen en schort in het thema ‘herfst’. Erg mooi!❤️ Het doosje kerstbonbons kan ik helaas niet cadeau doen omdat de bovenkant van een paar bonbons beschadigd en ingedeukt zijn. Wellicht niet heel ernstig, maar genoeg om er rommelig uit te zien. Sommige chocoballetjes zijn ingedrukt. Het doosje heeft kennelijk in de knel gezeten.😢 Verder vind ik het erg leuk en fijn dat jullie aan hergebruik doen qua verpakkingsmateriaal! Daar hou ik van. Al met een positieve beoordeling met een heel klein minpuntje.❤️❤️❤️
14 nov 2023
Bedankt voor je mooie beoordeling 🌿 Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de artikelen. We nemen wel graag per mail contact met je op 🍫
11 nov 2023

volgens miij ging alles goed

volgens mij ging alles goed
Bedankt voor je mooie beoordeling!🌿️
10 nov 2023
zwarte pasta besteld om op te halen in winkel. de website vermeldde dat dit op voorraad was, maar helaas toch niet. personeel in winkel wisten van niks... duurde uiteindelijk 3 dagen voor ik mijn bestelling kon ophalen.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je deze problemen hebt gehad met je bestelling.. Zo te zien heeft één van mijn collega's ondertussen contact met je opgenomen per mail.
10 nov 2023
snelle aflevering
Bedankt voor je mooie beoordeling!🌿️
9 nov 2023
Levering duurde erg lang.
Website onduidelijk
22 okt 2023
De presentatie vond ik zeer teleurstellend. Artikelen los in een doos gegooid. Iets van een verpakking vind ik toch wel minimaal.
14 okt 2023
Groot verbeterpunt: de Bolgamand niet in een te kleine doos proppen en versturen. De mand is nu niet meer rond maar heeft een rare ingedeukte ei vorm en een bodem die in het midden bol staat…… erg jammer!
16 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat de mand vervormd is tijdens de verzending. We hebben per mail contact met je opgenomen.
6 okt 2023
Bezorgmoment erg onduidelijk. In de ochtend een mail dat het pakket niet is meegegeven aan de koerier, maar in de middag wel een mail dat het niet geleverd kon worden omdat ik niet thuis was. Erg groot tijdbestek waarbinnen de koerier zou komen (tussen 8 en 18 uur)
6 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat er onduidelijkheid was over het bezorgmoment. We hebben per mail contact met je opgenomen.
2 okt 2023
Snelle levering helaas geen gebruiksaanwijzing
3 okt 2023
29 sep 2023
Prijzen vindt ik persoonlijk net iets te hoog
20 sep 2023

deksels

De dekseltjes op de potjes draaien maar een korte slag; ze passen eigenlijk maar net, of net niet. Ik gaf twee sterren daarvoor. Over de knoflookpers heb ik geen klachten noch over de bezorging. Drie dus in totaal.
25 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling, wat jammer dat u dit probleem hebt ervaren. We zullen per mail contact met u opnemen.
10 sep 2023
Mijn pakketje is kwijt, dus de spullen zijn vast goed, maar ik heb ze niet en er wel voor betaald. DHL als vervoerder gebruiken is altijd een slecht idee.
11 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je bestelling nog niet werd afgeleverd! We nemen via de mail contact met je op zodat we samen met jou een oplossing kunnen vinden.