Dille & Kamille (NL)

4.080 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.818 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

2 sep 2023

Leuk maar heel onhandig.

Ziet er leuk uit maar het is enorm moeilijk om de foto's er recht in te krijgen en ook nog eenss op gelijke hoogte. Voor twee foto's voor en achter te krap.
4 sep 2023
Bedankt voor de feedback. Wat jammer dat het fotolijstje niet volledig naar wens was. We nemen via de mail contact met je op!
23 aug 2023
Jammer, kan wellicht beter; De kwaliteit van het product viel tegen, het was behiorlijk beschadigd toen ik het ontving, picknickmand, hij zat los in een doos en was slecht beschermd. Goed, net bericht op mijn melding.
24 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Een collega heeft via de mail al contact met je opgenomen.
12 aug 2023
Jammer dat ik voor minimaal 10 euro moest bestellen, ik heb in de buurt geen winkel waar ik even langs kan gaan. Mijn bestelling paste prima in een envelop.
12 aug 2023
het product is zoals verwacht. de bezorging en de communicatie daarover ondermaats
15 aug 2023
Bedankt voor jouw beoordeling. Wij nemen per e-mail contact met je op! 🌻️
11 aug 2023

Onderzetschotel voor bloempotten met doorsnee 23cm blijkt 19cm te zijn. Teleurgesteld. Theeglazen waren perfect.

Onderzetschotel voor bloempotten met doorsnee 23cm besteld, bleek het een doorsnee van 19cm te zijn. Teleurgesteld. Theeglazen zijn perfect.
4 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling en excuus voor onze verlate reactie. Wat jammer dat de bloempot-schotels die je ontving kleiner zijn dat je verwachtte. We nemen via de mail contact met je op!
9 aug 2023

Niets online bestellen

Ik heb de materialen bij uitzondering online besteld omdat deze niet op voorraad waren in de winkel. De keukendoeken waren niet mooi van kleur, helaas, maar als ik die wil retourneren dan kan dat niet in de winkel. Enkel via de post en op eigen kosten. Belachelijk en slecht voor het milieu. Ik bestel niets meer online hier.
10 aug 2023
8 aug 2023
Service van de klanten service. Betaling ging verkeerd. Waardoor de producten een dag out of stoke waren. En daar kon niks aan gedaan worden.
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op
Jammer dat een online bestelling niet geruild mag worden in een van de winkels.Dat weerhoudt mij echt van cadeau s kopen bij jullie. Ik woon zelf ver van een filiaal,kinderen en familie in de grote steden….
PZ
Peter Z.
Delden
Levering nadat er door ons gereageerd werd omdat pakje zogenaamd aangeboden was en we niet thuis zouden zijn. Uiteindelijk wel bezorgd.
1 aug 2023
Bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor het ongemak met de levering. We zijn blij dat het pakje uiteindelijk wel bezorgd is. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen
25 jul 2023
Andere bezorgdiensten en op de website vermelden dat er overdag niet wordt bezorgt
26 jul 2023
Bedankt voor deze feedback. We zien dat er gelukkig al contact met je is opgenomen via de mail! 🌿
20 jul 2023

Rieten poppenwagen

Ik heb een poppenwagen besteld, deze is fantastisch! Zoals van jullie gewend. Helaas wel echt heel veel scherpe stukjes en eindjes er aan. Dit zou eigenlijk voor kinderspeelgoed wel echt beter moeten. Ik heb besloten hem wel te houden en ga hier zelf een oplossing voor bedenken. Ik had dit niet verwacht
24 jul 2023
Bedankt voor je beoordeling, we hebben je een mail gestuurd.
11 jul 2023
9 jul 2023

Veel te grote verpakking

Ik had 6 geurzakjes en 4 kruidenpotjes besteld en dit kwam in een doos aan waarin je een magnetron zou kunnen vervoeren. Dit vind ik absoluut niet acceptabel.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Dank voor je beoordeling. Wat vervelend dat je bestelling in een te grote doos is verstuurd. Wij nemen per mail contact met je op! 🌿️
7 jul 2023

Happy but is not my first choice

1. Product value for money ratio is average 2. Slow collection process at the store
MB
Michiel B.
DEN HAAG
1 jul 2023
Erg duur voor de kwaliteit.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor jouw beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op! 🌿️
30 jun 2023
Ik heb extra betaald zodat ik dan de volgende dag de levering ng zou ontvangen. Maar dit is helaas niet gelukt. Pas 2 dagen later kwam de bestelling binnen. Jammer van het EXTRA geld wat betaald is!!
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je bestelling later is bezorgd dan aangegeven. Wij nemen per mail contact met je op.🌿️
30 jun 2023
Een digitale kado cheque
28 jun 2023
de beloofde leveringstermijn werd niet gerespecteerd kwaliteit van de goederen was prima
28 jun 2023
26 jun 2023
Heb ongeveer 5x wat besteld bij jullie en 'next day delivery' is bij jullie binnen 2 tot 4 dagen, mits dat 5x pech was zou het misschien beter zijn om dat op de website te veranderen, om verwachtingen beter te managen🥲
26 jun 2023
20 jun 2023
Bij de bestelling meer betaald voor een directe levering echter .. Duurde toch 2 dagen . Zonde van het extra geld.
21 jun 2023