Dille & Kamille (NL)

4.080 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.818 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

19 mei 2023
19 mei 2023
Snel geleverd, volgens foto en eenvoudig alles te vinden op de site
18 mei 2023
Makkelijk besteld en heel snel geleverd!
18 mei 2023
Stuurden per ongeluk het verkeerde artikel. klantenservice reageerde snel en adequaat.
18 mei 2023
Beste en snelste levering ooit!
snelle verzending , goed verpakt

Zeer tevreden klant

Al ruim 30 jaar bezoek ik met veel plezier de winkels van Dille en Kamille. Hun assortiment past bij me. Wanneer de artikelen te groot zijn om zelf te vervoeren kun je het makkelijk online bestellen. Ook met het ouder worden is dit heel fijn.
Prima afhandeling

Nette afhandeling kapotte zending

Via online shop iets vrij kwetsbaars besteld Het kwam inderdaad stuk aan in de verpakking. Na een mail + foto van het kapotte product heel snel nieuwe ontvangen Zeer snel en netjes!
CR
17 mei 2023
Mooie winkel, mooie spullen, alternatieven voor allerlei plastic spullen, ga graag voor alternatieven!
BD
berry d.
Zoetermeer
17 mei 2023
Goed spul tegen vlotte aflevering. Goede website.
17 mei 2023
Savonds besteld en de volgende dag al binnen!
Snel geleverd prima